Citat:
Ursprungligen postat av
LillyRosee
Jag har också valt att sluta träffa en kund. Han önskar gärna längre träffar men är rätt så introvert. Jag driver samtalen, det känns som en monolog och är pga det energikrävande och sexet är inte minnesvärt heller. Det är inte så kul att träffa honom. Det hade eventuellt funkat om vi träffades i 30 min men han vill ses i 2 timmar.
Fattar precis vad du menar och det är såna träffar som Persikan skrev om. Träffar som känns som en evighet pga noll kemi och flyt. Jag har haft såna kunder men har slutat att träffa alla för att det är så påfrestande att var den som driver samtalet och liksom måste försöka till en bra stämning trots dåliga förutsättningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
majaparonpaj
Har gjort slut med flera kunder av olika anledningar.
Vissa för att de gång på gång går över mina gränser, försöker stoppa in den utan kondom, tjatar om utan kondom, ger mig märken på kroppen eller försöker ha typer av sex jag inte är okej med. Det visar brist på respekt och gör arbetsmiljön osäker för mig.
Andra för att jag bara inte klarar av de. Att man förklarar att man inte vill att den nyper en i bröstvårtan men han fortsätter göra det varje träff. Det skadar inte mig men det är jävligt jobbigt och också att gå över en gräns. Jag vet att vissa gillar det men jag har sagt att jag tycker det är obehagligt varje träff -SLUTA!
Men också för att de haft en destruktiv relation till sex/droger/alkohol. Är vanligare än man tror med kunder som har sex som missbruk och vissa har det till en nivå att det förstör deras liv. De tar risker med sin hälsa, dämpar sin ångest med sexarbetare. Kanske inte kan lägga den summan på sex men gör det ändå. Droger och alkohol stöter jag också på ofta som sexarbetare och håller mig helst långt ifrån. Kommer från en bakgrund där mina föräldrar missbrukat och vill inte befinna mig i risksituationer. Det är tragiskt. Speciellt när man vet att de har familj, fru eller barn... ett vanligt liv och under fasaden ett djupt missbruk.
Jag har inte råkat ut för det så mkt tack och lov men jag tror att typ alla sexarbetare har fått frågan om det går att köra utan. Det finns ju SWs som erbjuder det så då kan man väl kontakta en sån tänker jag. Men ja det är ju som du säger, det gör att arbetsmiljön blir osäker om kunden håller på och är där och gnuggar med kuken utan kondom och man blir liksom spänd och på sin vakt. HUR kan man vilja ha sex med nån som är orolig och vaksam? Jag fattar inte varför man ens gör så, det blir ju sjukt osexigt när den man ligger med inte vill, säger nej osv. Idioter.
Jag har varit med om en kund som ville ta lite stryptag på mig men han gjorde det liksom dåligt och fel så det blev BARA obehagligt och det fanns inget najs med det öht. En del är ju bra på det där, andra inte alls. Jag sa till honom att jag inte gillade det men han fortsatte på samma sätt två träffar till. Tack och hej med dig. Aldrig mer. Respektlöst och tondövt. 😡
Missbruk ja... Ingen av mina nuvarande kunder håller på med droger (vad jag vet) men jag misstänker att en eller annan har ett problematiskt förhållande till alkohol. Egentligen inget som jag drabbas så mkt av, eller typ inte alls faktiskt så jag brukar dricka tillsammans med de kunderna. Vi super ju verkligen inte, men dricker till maten osv. Men jag fattar vad du menar, man får se ganska så mycket när man jobbar med SW. 🙃
Många missbrukar sex och människor, så är det. Jag hade en kund som jag VET verkligen inte hade råd att träffa mig så ofta som han gjorde och först så tänkte jag att det inte var mitt problem, det får han ta ansvar för själv men till slut så kändes det bara så obekvämt och destruktivt att jag inte ville ses mer.