Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Han var från Småland.🦞🥨🍭
Hur känner ni andra för era kunder? Tänker på de ni känner lite extra för. Jag kan ibland förstå vad hans fru / sambo / flickvän fallit för. Därmed inte sagt att jag ser exakt samma som frun gjorde. Det vet jag inget om, men jag brukar för det mesta känna mig så munter efter en lyckad träff. 😁😁
Då kommer sådana här tankar till mig, utan att jag bett om dem.🤤
He.😺😺
Jo men jag kan ju fatta vad mina kunders partners har fallit för. Nu träffar jag ju bara stammisar jag verkligen gillar att hänga med så de är kul, lättsamma och charmiga typer liksom. Jag antar att det är det som fick frugan på fall. 😊 Sen kan man ju diskutera hur bra relationen är när mannen går bakom ryggen på sin fru, men jag tror att de flesta av mina kunder lever ganska så bra liv tillsammans med sin partner och det är väl också attraktivt för kvinnan antar jag.
Jag har ingen kund som jag tycker är attraktiv, en förstår jag har varit riktigt stilig som ung. Han ser fortfarande bra ut men närmar sig faktiskt 70 så det är inget jag attraheras av. 🙃
Men jag tänker inte alls ofta på det sättet om mina kunder faktiskt. Däremot har jag genom åren funderat många ggr på det motsatta -- hur i hela friden har en så ocharmig och ful typ lyckats få en fru? 😅
Jag har en kund jag träffade några ggr som nog egentligen är snygg för sin ålder och jag fattar att många tycker han ser bra ut och utåt sett så är nog sjukt trevlig och social så det är nog många som faller för honom antar jag. Mot mig vara han bara konstig och oskön (utan att fatta det själv tror jag) = väldigt oattraktiv.