Citat:
Ursprungligen postat av
Gaspodin
Du verkar vara illa berörd av att Ukraina får in hjälp av övriga Europa.
Det sätt zelensky har,att som förr,åka omkring till olika länder och träffa regenter och kräva att få deras vapen,ja-det sättet han hade fick mig att må illa (värre än vanligt då jag hatar Ukraina ) och nu fungerar våran sionistiska regering att ge dom ett par jasplan, sjukt! Ja,jag blir illa berörd när Sverige är ett av-om inte det största givarlandet i Europa per kapita som ger juden zelensky och hans skitsoldater vapen som de inte förtjänar. Men...det glädjer mig att fler och fler länder slutar att hjälpa dom med vapen, med Slovakien och Ungern i spetsen med detta så kommer flera länder att sluta då det blir en tyngd för de kvarvarande länderna. Många ledare har sagt att de ALDRIG kommer att svika eller ge upp att tillgodose Ukraina med vapen,men det är politiker som sagt det, och som alla vet så är politiker bara vidriga lögnare. Och det kommer att visa sig även här vad de är,det är nog ändå gången jag tycker att de är bra-de står väldigt sällan för sitt ord eller löfte. Det är kört för Ukraina.