2025-10-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
... Det finns en koppling till ordensällskap....

Där ser man. Men jag är lite nyfiken på hur du vet det?

Annars är det ju lätt att misstänka att du har tittat lite för mycket på 'da Vinci koden' och därefter virrat ihop fantasi och verklighet.

Och man kan ju inte annat än låta bli att garva åt era snurriga teorierer om vem "de" är. Är det inte "odd fellow" så är det typ lesbiska kvinnor eller katolska kyrkan.
Citera
2025-10-03, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Blir ju tydligt när du täcker alla former av kritik som ett angrepp mot TI samfundet.

Ditt senaste koncept du fabricerat ihop följer ju tidigare mönster med att täcka sig med vaga begrepp, pseudovetenskap, osynliga sällskap och annat trams. Passar någon inte in i modellen så finns ju förklaringen att denne får pengar.

Hur många sidor har du nu inte ägnat åt självupptagenhet, självförhärligande och en överdriven tro på den egna förmågan
I YT videon han postade som bevis, där påstår även professorn i början att "gangstalking in most cases are a delusional disorder." Det är cherrypicking på hög nivå om man tror att man tillhör den lilla skara människor som ev blivit utsatta på riktigt.
Citera
2025-10-03, 15:44
Medlem
Citat:
Narc baiting.

Kollade du ens på klippet jag skickade, kanske bäst att ignorera om man ät ute efter att diskreditera gangstalking och T.I's?

https://youtu.be/BxrB15T92SI?si=FnbCVSqZrq27axN-

Du vet väl att Sam Vankin säger att han själv är en TI? Och att han dessutom är diagnostiserad med narcissistiskt personlighetssyndrom och schizofreni?

Kanske inte så konstigt att någon som själv tror sig vara en TI även påstår att "Gangstalking is Real".
Citera
2025-10-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
I YT videon han postade som bevis, där påstår även professorn i början att "gangstalking in most cases are a delusional disorder." Det är cherrypicking på hög nivå om man tror att man tillhör den lilla skara människor som ev blivit utsatta på riktigt.

Tur då att man tillhör den stora skaran gang stalkers.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-10-03 kl. 22:59.
Citera
2025-10-03, 22:59
Medlem
Citat:
Kollade du ens på klippet jag skickade, kanske bäst att ignorera om man ät ute efter att diskreditera gangstalking och T.I's?

https://youtu.be/BxrB15T92SI?si=FnbCVSqZrq27axN-

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du vet väl att Sam Vankin säger att han själv är en TI? Och att han dessutom är diagnostiserad med narcissistiskt personlighetssyndrom och schizofreni?

Kanske inte så konstigt att någon som själv tror sig vara en TI även påstår att "Gangstalking is Real".

Sam Vaknin ska det ju vara

https://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Vaknin
Citera
2025-10-05, 17:18
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Jaha. Så först påstår du att du har potential att vara farlig för the deep state, nu är det en medlem i ett ordernsällskap du förolämpat Har du läst mitt inlägg om att detaljerna kan ändras från dag till dag? Det är precis vad sker här. Hade du mått bra så hade du väl struntat i att hela världen stalkar dig, och bara fortsatt som vanligt och då hade antagligen dina stalkers struntat i dig, eftersom de inte får någon känslomässig respons. Är det en medlem i frimurarna den här gången? Eller odd fellow kanske? Eller tempelriddarna? Eller ett ordensällskap så hemligt att ingen hört talas om dem?

Det är så löjligt hur ni debunkers håller på och det är tydligt om man tittar på hur ni agerar att ni har en agenda att diskretidera riktiga ti's.

Du vrider på saker jag sagt. Jag sa att jag är farlig för djupa staten och det är varenda ti eftersom dem vet om en stor konspiration (gangstalking) Därav alla försök att diskreditera oss.

Sen så gav jag en lista på olika anledningar till att man kan bli utsatt men du vände på det till att jag "hävdar att det är därför jag är utsatt"

Löjligt.

Om jag skulle skriva idag att en del ti's blir utsatta för hämnd för att dem förnärmat en ordensällskap medlem, och dag två att en annan anledning någon kan bli utsatt är för att dem är en visseblåsare så kan du sen komma och säga att "igår sa du att det var för hämnd du blev utsatt, idag har du bytt till att du är utsatt för att du är en visseblåsare"

Sådär har du jobbat!
Citera
2025-10-05, 17:21
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Det är lättare att utsätta någon för gangstalkin om dem har diagnoser då det är lättare att diskreditera dem.
Citera
2025-10-05, 19:18
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag sa att jag är farlig för djupa staten
Vad är det med dig som gör dig så farlig?
Citera
2025-10-05, 20:38
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vad är det med dig som gör dig så farlig?

Som sagt, varenda T.I Är farlig för djupa staten mer eller mindre, varför? för att dem på grund av att vara utsatta för det här programmet har vetskap om en stor konspiration som försigår (som dem ej vill allmänheten vaknar upp till) med andra ord så är en T.I en potentiell visselblåsare. Jag behöver inte ge fler saker än så.

Om har gått från att vara en potentiell visselblåsare till att vara en, då är det en annan nivå.
Citera
2025-10-05, 20:46
Medlem
Citat:
Det är lättare att utsätta någon för gangstalkin om dem har diagnoser då det är lättare att diskreditera dem.

Eller så är diagnoser en förutsättning för att inbilla sig att man är gangstalkad.

Citat:
...med andra ord så är en T.I en potentiell visselblåsare. Jag behöver inte ge fler saker än så ...

Fast kruxet är ju att du inte har något att visselblåsa om.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-10-05 kl. 20:49.
Citera
2025-10-05, 20:52
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Som sagt, varenda T.I Är farlig för djupa staten mer eller mindre, varför? för att dem på grund av att vara utsatta för det här programmet har vetskap om en stor konspiration som försigår (som dem ej vill allmänheten vaknar upp till) med andra ord så är en T.I en potentiell visselblåsare. Jag behöver inte ge fler saker än så.

Om har gått från att vara en potentiell visselblåsare till att vara en, då är det en annan nivå.
Så du är farlig för djupa staten för att du är utsatt, och du är utsatt för att du är farlig? Det kallas för cirkelargument.
Citera
2025-10-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Så du är farlig för djupa staten för att du är utsatt, och du är utsatt för att du är farlig? Det kallas för cirkelargument.
Precis min tanke. Men men.. Mike89: vad menar du med att det är skillnad på att vara en potentiel visselblåsare och att vara en? Utsätter programmet folk för stalking fast de är rädda för att utsatta ska vakna upp och få resten av världen att också vakna? Fruktar du icke för ditt liv nu när du visselblåser på bla flashback? Med såna otroliga resurser som nätverket har så borde det vara lätt att få T.Is att "försvinna." Är programmet dåligt utformat då en del T.Is blir för medvetna? Borde inte programmet utvecklas iom all den data och feedback det får genom observationer och kameraövervakning mm. Känns som en allvarlig brist i programmet att det största hotet mot dess existens inte tas om hand om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in