Citat:
Ursprungligen postat av
SingleUnit
Jaha. Så först påstår du att du har potential att vara farlig för the deep state, nu är det en medlem i ett ordernsällskap du förolämpat Har du läst mitt inlägg om att detaljerna kan ändras från dag till dag? Det är precis vad sker här. Hade du mått bra så hade du väl struntat i att hela världen stalkar dig, och bara fortsatt som vanligt och då hade antagligen dina stalkers struntat i dig, eftersom de inte får någon känslomässig respons. Är det en medlem i frimurarna den här gången? Eller odd fellow kanske? Eller tempelriddarna? Eller ett ordensällskap så hemligt att ingen hört talas om dem?
Det är så löjligt hur ni debunkers håller på och det är tydligt om man tittar på hur ni agerar att ni har en agenda att diskretidera riktiga ti's.
Du vrider på saker jag sagt. Jag sa att jag är farlig för djupa staten och det är varenda ti eftersom dem vet om en stor konspiration (gangstalking) Därav alla försök att diskreditera oss.
Sen så gav jag en lista på olika anledningar till att man kan bli utsatt men du vände på det till att jag "hävdar att det är därför jag är utsatt"
Löjligt.
Om jag skulle skriva idag att en del ti's blir utsatta för hämnd för att dem förnärmat en ordensällskap medlem, och dag två att en annan anledning någon kan bli utsatt är för att dem är en visseblåsare så kan du sen komma och säga att "igår sa du att det var för hämnd du blev utsatt, idag har du bytt till att du är utsatt för att du är en visseblåsare"
Sådär har du jobbat!