2025-10-05, 19:54
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
tvärtom, det finns inga människor som bryr sig så mycket om vad andra tycker.

harley davidson symboliserar ju allt det töntiga som folk strävar efter - framstå som rebelliska, tuffa osv genom filmer och tv-serier som sons of anarchy, easy rider, harley davidson and the marlboro-man, captain america: first avenger.

harley davidson-merch (tröjor, snusdosor, whiskeyglas, skinnvästar, nyckelringar, toppluvor osv)

kändisar som åker harley (jason momoa osv)

finns ingen ängsligare grupp människor, och det är också dom bakomliggande skälen till att dom flesta väljer harley framför andra märken.

Vi fattar du har inte råd med en Harley.
Citera
2025-10-05, 19:56
Medlem
Crabbofixs avatar
Harley-Davidson global registrations are collapsing. In the first half 2025 the performance was below any expectations like if a tsunami had hit the company and sales were only 72.938 down a huge 27.7%.
4 aug. 2025
Citera
2025-10-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl
LJUDET!! Jag säger bara, ljudet.
Snart går alla HD på el
Citera
2025-10-05, 20:06
Medlem
Crabbofixs avatar
"Den amerikanska motorcykeltillverkaren Harley-Davidson överger sina mångfaldsåtgärder, meddelar företaget i ett pressmeddelande. Meddelandet kommer efter att företaget fått hård kritik från konservativt håll för att ha blivit ”woke”."

haha massa tjockisar åker omkring med sina harley davidson toppluvor och tror dom är med i sons of anarchy och så går harley davidson och blir woke
Citera
2025-10-05, 20:08
Medlem
Så Ts kom puttrandes i sin Fiat Uno, såg ett gäng hojåkare och tänkte: Vem är det som är cool igentligen..
Citera
2025-10-05, 20:19
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Harley-Davidsons motorcyklar kritiseras för sitt höga pris, dåliga bränsleeffektivitet, tunga vikt och upplevda lägre tillförlitlighet jämfört med japanska motorcyklar,
Jag ser hellre min syster i ett horhus än en broder på en japansk hoj.
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
igentligen..
Det stavas egentligen.
Citera
2025-10-05, 20:25
Medlem
Jordgubbes avatar
Ja gäng är töntigt, men det är också mc över huvud taget. Medianåldern för mc åkande har ökat, för 75 år sedan var det en ungdomsgrej, för 35 år sedan var den nåt i stil med 35, idag 55, och 35 år framåt lär den vara 75. Den kroppskonstellation som mc åkare har borde avskräcka de flesta, kolla närmsta rödljus. Utvällande bukfett från tre mc i rad, så får man ropa "Bingo".
Citera
2025-10-05, 20:37
Bannlyst
Nä jag känner ingen töntstämpel och då äger jag 21 stycken Harley Davidson från 1930-talet och framåt tom 1978. Har två till på ingång från Frankrike båda 60-talare. Ingen tönt.
Citera
2025-10-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag är rätt säker på att dom som kör HD skiter fullständigt i dom som tycker att det är töntigt.

Du har helt rätt. Jag köpte min första HD för över 40 år sedan, precis innan de blev väldigt populära och "alla" ville ha. Jag har nästan inget av HD-merchandise, och den HD jag har nu har jag ägt i 15 år. Jag har flera motorcyklar, men jag säljer inte Harleyn.

Att fråga varför folk kör HD år 2025 är bara dumt. Som om det finns ett datum då man ska sluta?
Citera
2025-10-05, 20:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Kanske töntigt i vissas ögon - men det är ju roligare att bygga på en gammal Harley än på nån sporthoj (tycker jag i alla fall) och då spelar det väl inte så stor roll vad andra tycker - det blir ju en hobby att göra något eget så gott man kan.
Citera
2025-10-05, 20:54
Medlem
Crabbofixs avatar
exempel på coola kändisar som kör harley så ni vet att ni är i gott sällskap:

- jan emanuel
- mark levengood
- carola
- per gessle
- mauro scocco
Citera
2025-10-05, 20:55
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Jag vet inte! Harley är väl ett klassiskt märke! Jag kan inte så mycket om motorcyklar! Harley får en tummen upp för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in