2025-10-05, 18:12
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så han fick betala sina böter och hans far blev av med sin läkarlicens trots att de inte förlorade?
Minst sagt unikt…

Sluta vara så jävla biased och håll dig till fakta.
The Board’s own appointed Administrative Law Judge who presided over the court proceedings with attorneys, witnesses, and evidence, found David Geier innocent of all charges. Nevertheless, the Maryland Board of Physicians, without additional evidence or court proceedings, took the unprecedented step of overturning their own Administrative Law Judge, summarily declaring David Geier violated the Maryland Health Occupations Article.

Det kan inte vara tydligare än så här. De gjorde en extra-judiciell handling och dömdes i domstol till att betala ut 5 miljoner dollar över det. Vilket de lirkade ur sig genom immunitet. Geiers bötesfällning är ett klart exempel av juridiskt systemfel.
Citera
2025-10-05, 18:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
The Board’s own appointed Administrative Law Judge who presided over the court proceedings with attorneys, witnesses, and evidence, found David Geier innocent of all charges. Nevertheless, the Maryland Board of Physicians, without additional evidence or court proceedings, took the unprecedented step of overturning their own Administrative Law Judge, summarily declaring David Geier violated the Maryland Health Occupations Article.

Det kan inte vara tydligare än så här. De gjorde en extra-judiciell handling och dömdes i domstol till att betala ut 5 miljoner dollar över det. Vilket de lirkade ur sig genom immunitet. Geiers bötesfällning är ett klart exempel av juridiskt systemfel.

Fortsätt gärna försvara att man ska ge pubertetshämmare till småbarn om du vill. David och Mark gjorde det men förlorade - och du framstår som en lika stor dåre.
Citera
2025-10-05, 18:17
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Fortsätt gärna försvara att man ska ge pubertetshämmare till småbarn om du vill. David och Mark gjorde det men förlorade - och du framstår som en lika stor dåre.
The Board alleged no harm to nor complaints from patients.

Du håller då en sorglig debattnivå.
Citera
2025-10-05, 18:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
The Board alleged no harm to nor complaints from patients.

Du håller då en sorglig debattnivå.
Vad i helvete spelar det för roll om de tog skada eller inte - han experimenterade, trots total avsaknad tillstånd, behörighet och utbildning, med pubertetshämmare på små barn!!

Är du måhända förståndshandikappad så är du utsäktad för att ta hans parti - annars, nej…
Citera
2025-10-05, 19:04
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Vad i helvete spelar det för roll om de tog skada eller inte - han experimenterade, trots total avsaknad tillstånd, behörighet och utbildning, med pubertetshämmare på små barn!!

Är du måhända förståndshandikappad så är du utsäktad för att ta hans parti - annars, nej…
Den som har förståndshandikapp är du. Vilket din läsförståelse har tydligt visat här.

Sjukt tröttsamt med människor som dig som ger sig in i diskursen med massa ovett och lögner.
Citera
2025-10-05, 19:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Den som har förståndshandikapp är du. Vilket din läsförståelse har tydligt visat här.

Sjukt tröttsamt med människor som dig som ger sig in i diskursen med massa ovett och lögner.
Ok.
Ändå blev de ju fällda - ändå har jag ju haft rätt i vartenda påstående. Eller har du bara inte haft lust att motbevisa någonting alls?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-10-05 kl. 19:13.
Citera
2025-10-05, 19:17
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ok.
Ändå blev de ju fällda - ändå har jag ju haft rätt i vartenda påstående. Eller har du bara inte haft lust att motbevisa någonting alls?
Du är endast här för dra runt det här i en cirkel.

Patetiskt beteende. Det är många som har uppmärksammat hur du ter dig i trådarna och det är uppenbart att det enda du tillför till diskursen är förtret.
Citera
2025-10-05, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är endast här för dra runt det här i en cirkel.

Patetiskt beteende. Det är många som har uppmärksammat hur du ter dig i trådarna och det är uppenbart att det enda du tillför till diskursen är förtret.

Såklart det är till förtret att bli motbevisade eller ens bara ifrågasatta. Men kul att jag tydligen gjort ett avtryck!
Citera
2025-10-05, 19:20
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Såklart det är till förtret att bli motbevisade eller ens bara ifrågasatta. Men kul att jag tydligen gjort ett avtryck!
Ifall du inte har något av substans att tillföra tråden föreslår jag att du lämnar den och krälar tillbaka ned i det hålet du krälat upp ur.
Citera
2025-10-05, 19:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ifall du inte har något av substans att tillföra tråden föreslår jag att du lämnar den och krälar tillbaka ned i det hålet du krälat upp upp.

Det ska jag göra - men nu tillförde jag ju en hel massa genom att dels visa vilka arslen RFKjr anlitar och dels visa hur fel du hade samt belysa att du försvarar en man som experimenterat med pubertetshämmare på små barn - lite mengele style…

Ha en fin kväll nu.
Citera
2025-10-05, 19:40
Medlem
MyJustices avatar
Han kan ju tillsätta Novos ledning i NIH .
Det skulle göra skillnad .
Just nu påstår USA att de har hittat orsaken till Autism
Och Ryssland påstår de kan bota cancer .
Medan Novo bara har hittat en fungerande medicin mot Diabetes 2 .
Citera
2025-10-06, 12:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ifall du inte har något av substans att tillföra tråden föreslår jag att du lämnar den och krälar tillbaka ned i det hålet du krälat upp ur.
Inser att det är ytterligare saker du vägrar acceptera och fast fakta säger annat.
Det finns domar och de är fällda, tappat sin licens och fått betala böter.

Och normalt brukar ni konspirationsteoretiker gråta som grisar och när det kommer till ge sig på puberteten och horman och icke vuxna.
Men nu är det ett par dårar och då försöker du låtsas om att de inte har domar på sig.

Vad är det om?
För där har du skräp robban kan rensa ut och för de är farliga.

Jag har börjat komma till insikten att liv och hälsa är inte det viktiga, utan det viktiga är att ropa ut konspirationer som saknar saklig grund och fakta.
Och varför ger inte robban och hantlangarna sig på det som verkligen dödar människor är den stora frågan.
Är de så ointressanta, och stället för ge sig på dödare, så ville dom ge sig på lite färg.

För tydligen är lite hyperaktivitet värre än döden
Och hur in i helvete kommer man fram till något sånt tokigt.

Och sen varför inte återinföra Michells grönsaksland, så visar man lite seriositet i vita huset också.
För det styr mångt och mycket här inser man, och förr var hälsa helt ointressant och nu försöker de säga hälsa är viktigt, men gör inte vad som krävs för den och ger sig på de stora dödarna.

(Och ja, jag vet jag har rätt, jag vet jag utbildar dig(Men att du aldrig lär dig något, och pga du ljuger bara senare inläggen, som nu med att de inte skulle ha domar på sig osv...))
Ett gott råd för dig, när jag skriver något så är det mest troligt att det är saklighet och fakta bakom, inte fantasier som med robban hjärnmask.
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Han kan ju tillsätta Novos ledning i NIH .
Det skulle göra skillnad .
Just nu påstår USA att de har hittat orsaken till Autism
Och Ryssland påstår de kan bota cancer .
Medan Novo bara har hittat en fungerande medicin mot Diabetes 2 .
Det intressant där med att de påstår de kommit på autism, det är att det inte håller mer än som en talepunkt och utan gå djupare.
Det är ENDAST då som det fungerar.

Och vi har lärt oss att mer testning försöker de låtsas inte har skett, och fast än sjukvården berättar så skett.
Det är inga förfinade diagnosverktyg säger dom, och ändå så berättar sjukvården om att de hittat bra verktyg för flickor, och hittat MASSOR.
Sen har man även personalen som blir duktigare på att identifiera och skicka barn på testning.

Men tydligen så försöker de säga istället att mammor vars foster är flicka, så har bara dom helt plötsligt börjat ta mycket mer alvedon och pojkfoster mindre då???
Men så är ju det inte, utan de tär mer testning och förfinade metoder, och jag förväntar mig att de kommer öka testerna med tiden och mer autism hittas av nivå ett eller högre.

Och sen påstod ju de att vaccin gav autism, och då kan ju knappt några fall finnas kvar för alvedon.
Men antar dom vill låtsas även här, och helt sonika glömma vaccin eller alvedonen.
Men rätt komiskt att de säger emot varandra och vägrar viss fakta och just dessa två stora med mer testning och förfinade metoder som fångar upp mer.

Detta är för mig extremt fasciner5ande i hur något som denna användare gör, och försöker låtsas bort fakta och pga den faktan berättar att dom har inget att hämta i alvedon.

Och det mest komiska av allt, autism är mestadels en genetiskt sjukdom, kanske och tom troligt 100% genetiskt.

Så de har inte heller berättat vad i vaccinen eller vad i alvedonen som kodar om generna.(Men det är lugnt, det visste jag redan de aldrig skulle, dock är det dom påstår om alvedon och vaccin att det just kodar om generna.(Och då mellan raderna givetvis och med per automatik, och pga utan ändrade gener ingen autism alls.)

Även är det fascinerande och se hur lättlurade de är nere i kaninhålet, och det spelar ingen roll vad rätt person för dom säger, så sväljer dom det med hull och hår.
Och då får inte objektivitet, saklighet och fakta existera, och pga att det som nu då med alvedon och vaccin att agendan stendör när fakta kommer på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in