• 1
  • 2
2025-10-05, 18:45
Medlem
dart100s avatar
Det måste var en enorm press och vara out ifrån en mc klubb tex Hells Angels och veta att man är ett jagat villebråd var man än visar sig och spelar ingen roll vart i världen man flyttat så hittar dom personen.
Det måste vara fruktansvärt hemskt att leva så och veta att man inte är säker någonstans i världen bara gå ut och handla måste vara hemskt.
Om jag vore jagad på det sättet skulle jag nog ta livet av mig.

Man kan aldrig känna sig fri trygg och säker måste alltid se sig över axeln fy fasen vilket hemskt liv det måste vara.

Jag är väldigt glad att jag inte är i den sfären ..Jag lever ett lugnt och behagligt svensson liv och det är skönt.
Är nog många som ångrar att dom beblandade sig med en 1% klubb och är fast eller vad tror ni

Vad anser ni eller är allt överdrivet här och i media och det är inte så farligt att vara out ?
Senast redigerad av dart100 2025-10-05 kl. 19:09.
Citera
2025-10-05, 18:52
Medlem
Crabbofixs avatar
är väl bara att undvika ställen där mc-gäng hänger som t ex, vägkrogar, industriområden, socialbidrags-kontoret etc
Citera
2025-10-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
är väl bara att undvika ställen där mc-gäng hänger som t ex, vägkrogar, industriområden, socialbidrags-kontoret etc
Arbetsförmedlingen universitet bibliotek mm
Citera
2025-10-05, 19:06
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Mc gängen har full koll på dom som är out och i bad standing dom vet alltid var personen är måste vara hemskt att vara så övervakad.
Citera
2025-10-05, 19:10
Medlem
Är det bara jag som tycker de är barnsliga, "vuxna" människor som leker hemliga klubben.
Vad är felet med dom, sådant växte man ifrån redan i nedre tonåren.
Citera
2025-10-05, 19:30
Medlem
Riksreptilens avatar
Det är bara att lära sig ryska eller arabiska då det finns en del länder som har så hård droglagstiftning eller än mer brutal organiserad brottslighet, så de internationella bikerligorna inte vågar sätta sina däck där 🛵
Senast redigerad av Riksreptilen 2025-10-05 kl. 19:33.
Citera
2025-10-05, 19:35
Medlem
IanMcEwans avatar
Efter det gått en viss tid typ 15-20 år så är det ingen som kommer bry sig. Se bara på Peter Rätz som knappast kommer behöva gömma sig mer men ändå uppenbarligen gör så.

Är man för övrigt så korkad att man ansluter sig till ett mc-gäng är det ett kvitto på att allt inte stod rätt till i skallen som ung. Ska man lida för det i lång tid därefter? Kanske inte.
Citera
2025-10-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Mc gängen har full koll på dom som är out och i bad standing dom vet alltid var personen är måste vara hemskt att vara så övervakad.
Out är väl bara när man har lämnat klubben och det var OK?
Bad standing är värre.
Är dock ringrostig på mcgängen
Citera
2025-10-05, 19:42
Medlem
Tranquility Bass avatar
Om de nu har full koll och vet var man är vad ska man då vara rädd för? Om du vill se en död så hade man redan varit död om de nu vet var man är. Sedan är det inte så svårt att hålla sig gömd om man bara vet hur man ska göra.

Se bara på alla högre nazister som lyckades hålla sig "gömda" i 20 år eller mer och då hade man Israels underrättelsetjänst som letade efter en.
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Citera
2025-10-05, 19:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manneniburen
Out är väl bara när man har lämnat klubben och det var OK?
Bad standing är värre.
Är dock ringrostig på mcgängen
Bad standing är en dödsdom. Out är att du inte får bära klubbens tatuering tex. Vill minnas en av klubbarna tog bort den bokstavligt på en "out" i mitten av 90talet med vinkelslip. Brukar kosta en slant att lämna också.. och du har ingen kredit.
Senast redigerad av Onanikrem 2025-10-05 kl. 19:48.
Citera
2025-10-05, 19:46
Medlem
Silltunnas avatar
Det är väl bara att ansluta sig till de övriga 99 procenten.
Citera
2025-10-05, 20:15
Medlem
Crabbofixs avatar
Bad standing, vad fan är bad standing?

Litar du på myten om tuffa mc-gäng?
Känner du dig trygg och cool, min vän?
Eller gnager tvivlet som en dålig tand?
Känner du dig lurad på något sätt?

Bad standing
Vad fan är bad standing?
Vad ska du med gäng och båge