2025-10-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Fast det är förmodligen CIA som ligger bakom. Eller FBI. Fråga onopono.
Nej, dessa organisationer ingår inte bland de huvudmisstänkta, nej.
Citera
2025-10-05, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Finns inga bevis för FBI eller CIA som du vet men jag anar att Antifa och AFA vill få det till en konspiration för att dölja det faktum att detta har rötter i deras mylla.

Tyler Robinson radikaliserades online av Antifa och LGBTQI och sin depraverade och missbrukande pojkvän Lance Twiggs.

Utan tvivel.
Tillhör det vanligheterna att Antifa och LGBTQI-rörelsen lönnmördar politiker och ledare i USA?
Citera
2025-10-05, 17:54
Medlem
Citat:
Semantik.

Tyvärr så fick han inte en kula pannan direkt efter.
Jag vet ingenting om ifall han är inblandad eller inte, däremot sköt han inte med det utpekade geväret ifrån den utpekade platsen.

Bara så du förstår var jag står i denna diskussion.
Citera
2025-10-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Tillhör det vanligheterna att Antifa och LGBTQI-rörelsen lönnmördar politiker och ledare i USA?

Nya tider.

Hört talas om RAF? Rote Arme Fraction.

Terrordåd i Sverige, bankrån i Sverige samt planer på att kidnappa justitieminister Anna-Greta Leijon.

Samarbetade och stöddes av Stasi och fick även militärträning i Libyen.

RAF utförde flera mord på politiker i Tyskland.

Skillnaden på AFA och RAF blir mindre och mindre dag för varje dag.

Antifa och LGBTQI har legat bakom flera massskjutningar i USA senaste året.

Så kallade "transpersoner" som gått berserk i kyrkor och federala byggnader och skolor.

Vänsterextremister har utfört fler terrordåd än höger dito i år i USA.
Senast redigerad av darkestpassenger 2025-10-05 kl. 17:58.
Citera
2025-10-05, 17:59
Medlem
Citat:
Nya tider.

Hört talas om RAF? Rote Arme Fraction.
Bestod den av anarkistiska gays?

Citat:
Skillnaden på AFA och RAF blir mindre och mindre dag för varje dag.
Hur tänker du då?

Citat:
Antifa och LGBTQI har legat bakom flera massskjutningar i USA senaste året.
Vilka då?

Citat:
Så kallade "transpersoner" som gått berserk i kyrkor och federala byggnader soch skolor.
Är Robinson en transperson?
Citera
2025-10-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Bestod den av anarkistiska gays?

Hur tänker du då?

Vilka då?

Är Robinson en transperson?

Tiderna förändras och världen med den.

Nya marxisterna är LGBTQI ocxh Antifa. Häng med grabben.

Tyler Robinson ger faktiskt intryck av att vara gay och trans som har depraverad smak för furries.
Furries är ofta också peddos. Lustigt att han som greps först för mordet arresterades för peddobrott.

Är alla i den kulturmarxistiska vänsterliberala grupperingen egentligen peddos i grunden?
Se på Centerpartiet.
Citera
2025-10-05, 18:10
Medlem
Citat:
Tiderna förändras och världen med den.

Nya marxisterna är LGBTQI ocxh Antifa. Häng med grabben.

Tyler Robinson ger faktiskt intryck av att vara gay och trans som har depraverad smak för furries.
Furries är ofta också peddos. Lustigt att han som greps först för mordet arresterades för peddobrott.

Är alla i den kulturmarxistiska vänsterliberala grupperingen egentligen peddos i grunden?
Se på Centerpartiet.
Du svarade inte på en enda av mina frågor.

Hur ska trådens deltagare och läsare tolka det, menar du?
Citera
2025-10-05, 18:29
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag vet ingenting om ifall han är inblandad eller inte, däremot sköt han inte med det utpekade geväret ifrån den utpekade platsen.

Bara så du förstår var jag står i denna diskussion.
Hur vet du att han inte sköt med det vapnet?

Har du någon erfarenhet av vapen och skytte överhuvudtaget?
Citera
2025-10-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Hur vet du att han inte sköt med det vapnet?

Har du någon erfarenhet av vapen och skytte överhuvudtaget?
Eftersom alla experterna säger det.

Ja jag har lite erfarenhet.
Citera
2025-10-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
MAGA kör en False Flag och mördar en av sina egna för att dra fokus från Epsteinlistan
Lutar åt detta och med tanke på hur amatörmässiga omständigheterna isf skulle vara så är det i linje med allt annat de gör. Jag tror de bara letade upp någon de kunde hitta skit på, hittade Tyler och hotade honom med "dyk upp på denna platsen vid denna tidpunkten annars...". Jag tror inte han hade någon aning om vad som skulle hända och de valde Utah för att de är ett av de starkaste republikanska fästena där det kunde vara locket på efteråt.

Vet dock inte om Epsteinlistan är huvudorsaken, jag tror de bara försökte flytta fokus från all idioti i största allmänhet och vinna lite politiska poäng.
Citera
2025-10-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Lutar åt detta och med tanke på hur amatörmässiga omständigheterna isf skulle vara så är det i linje med allt annat de gör. Jag tror de bara letade upp någon de kunde hitta skit på, hittade Tyler och hotade honom med "dyk upp på denna platsen vid denna tidpunkten annars...". Jag tror inte han hade någon aning om vad som skulle hända och de valde Utah för att de är ett av de starkaste republikanska fästena där det kunde vara locket på efteråt.

Vet dock inte om Epsteinlistan är huvudorsaken, jag tror de bara försökte flytta fokus från all idioti i största allmänhet och vinna lite politiska poäng.
Varför skulle MAGA/Trump vilja lönnmörda en av sina främsta tillgångar i rörelsen? Titta istället på vilka som verkligen hade motiv till att bli kvitt honom.
Citera
2025-10-05, 19:19
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Eftersom alla experterna säger det.

Ja jag har lite erfarenhet.
Det finns experter som säger att han blev skjuten med 30-06 så hur avgör du vilka som har rätt?

Har du skjutit 30-06 eller liknande kaliber nån gång och testat med olika ammo för att se resultatet I målet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in