2025-10-05, 14:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså mina ögon 😳 nej usch det är vidrigt förstår att Julia inte vill ha barnet där tänk om någon köper en live film 🤮

Mmm näh det finns så mycket mer och bättre att titta på. Det bara skriker amatörporr.
Och sådant finns väl att se gratis om man nu tänder på det.
Citera
2025-10-05, 14:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mmm näh det finns så mycket mer och bättre att titta på. Det bara skriker amatörporr.

Det där är moraliskt fel.
Det är samma skit som med sk medium och spåkärringar.
Dom utnyttjar svaga personer. Människor som behöver hjälp.
och ni som tjänar pengar på detta Må ni brinna i helvetet era jävla askum
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-10-05 kl. 14:47.
Citera
2025-10-05, 14:45
Medlem
Apropå summor från horeriet, så skrev nån på Reddit att filmen från bröllopsnatten kostar 5000 kr. Med "extra allt".

Så kan man ju tydligen finansiera ett bröllop som YT-kändis...
Citera
2025-10-05, 14:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Apropå summor från horeriet, så skrev nån på Reddit att filmen från bröllopsnatten kostar 5000 kr. Med "extra allt".

Så kan man ju tydligen finansiera ett bröllop som YT-kändis...

Det är äckligt. Men det finns straff för sådant. Gud ser och vet allt
Förlåt.. men jag blir lite arg.
Citera
2025-10-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad menar du? Att hon valt sin make istället för hans knepiga bror?
Eller vad är det för "sida" du pratar om?

Precis. Så inget att byta sida sedan när det passar.
Citera
2025-10-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Absolut finns det både bättre och dessutom gratis som du säger.
Citera
2025-10-05, 15:07
Medlem
Citat:
Det är härifrån som jag tror att pengarna till bil, shopping och några hotellnätter kommer från.

Hon behöver bara sälja en film om dagen i snitt för att komma upp i en ok lön, i alla fall om man skiter i skatten.

Om Josefin Ottosson har tjänat runt 200tkr/månaden i flera, varför kan inte makarna Lundström dra in, säg, 50tkr/månaden...?

Jag tycker det mest anmärkningsvärda är att fru Lundström ännu inte startat bolag. Hon borde ta efter Josefin också i det fallet; med ett AB blir det betydligt lättare att hantera både inkomster och beskattning över tid. Man vill ju inte sitta med en miljon i intäkter som man plötsligt måste betala skatt på nästa år.

För skatt måste hon ju betala som internethora.

Hur länge tror ni, förresten, fru Lundsttröm står ut med att försörja maken genom att behöva sälja sin kropp? Kommer hon att börja ställa krav på honom att hitta en inkomst? Är hon verkligen ok med att han är arbetslös också långsiktigt, som Therese Rask är med baronen...?

Nu när du säger de baronen o chrippa är ganska lika, båda arbetslösa och låter sina kära fruar slita ihjäl sig för deras skull
Citera
2025-10-05, 15:09
Medlem
Citat:
Det är härifrån som jag tror att pengarna till bil, shopping och några hotellnätter kommer från.

Hon behöver bara sälja en film om dagen i snitt för att komma upp i en ok lön, i alla fall om man skiter i skatten.

Om Josefin Ottosson har tjänat runt 200tkr/månaden i flera, varför kan inte makarna Lundström dra in, säg, 50tkr/månaden...?

Jag tycker det mest anmärkningsvärda är att fru Lundström ännu inte startat bolag. Hon borde ta efter Josefin också i det fallet; med ett AB blir det betydligt lättare att hantera både inkomster och beskattning över tid. Man vill ju inte sitta med en miljon i intäkter som man plötsligt måste betala skatt på nästa år.

För skatt måste hon ju betala som internethora.

Hur länge tror ni, förresten, fru Lundsttröm står ut med att försörja maken genom att behöva sälja sin kropp? Kommer hon att börja ställa krav på honom att hitta en inkomst? Är hon verkligen ok med att han är arbetslös också långsiktigt, som Therese Rask är med baronen...?

Tillslut kommer hon nog må jäkligt dåligt och kunderna kommer kräva mer & mer och sen ledsnar dom.
Men att man kunde beställa live är så sjukt.
Citera
2025-10-05, 15:36
Medlem
vemsfels avatar
Undra om Jacke har sett sin brors fru alster Eller Gustav, Luggo, Medviktish mf. Haha, fyfan ågren
Citera
2025-10-05, 15:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men fy fan hur kan man nå sån botten 🤮
Dessutom är det väl olagligt? för visst gäller den nya lagen nu?

Ja, den nya lagen gäller sen 1 juli 2025 väl?
Citera
2025-10-05, 17:19
Medlem
Majoriteten av de senaste inläggen handlar om Linneas rövhål

Undrar hur snacket går där ”hemma”
Citera
2025-10-05, 17:19
Medlem
Citat:
Vi är överens om vissa saker iallafall.

Det spreds ett rykte i tråden att Läckberg (läs: Pascal Engman) hade visat intresse för historien. Det tror jag är falskt, men jag tror att han säkert kan få ut en bok om nåt år. Med en skicklig spökskrivare, alltså.

Fick ett tips om Läckberg och hennes bolag creative society production. Kan det vara detta Chrippa menar?

Jag gick tillbaka i minnet och då tänker jag att Läckberg inte är på god fot med Chrippa. Rätt eller fel? Har det ändrats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in