Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-05, 12:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag hoppas att jocke inte hjälper henne. Han har ju själv sagt att han kan vara lite naiv och för godhjärtad gentemot de som behöver hjälp. Men i Linnéas fall så förtjänar hon att jocke skiter i henne. Hon har själv bäddat för sig och kan gott ligga där och tycka synd om sig själv.

Japp jag hoppas verkligen Jocke ger henne kalla handen då men tror han är för snäll för det.
Citera
2025-10-05, 12:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är ingen skillnad - båda valde att ta fruns efternamn. Om Jocke inte var en kuck (med ert resonemang) så hade han återtagit sitt första efternamn om han inte ville heta Berg. Nu valde han fruns istället.

Du vet väl om att Jocke också var "Berg" när han startade sin media/youtubekarriär - och den var ju ganska lång innan han bytte efternamn .. dvs mer inarbetat.

3 av 3 har valt bort Berg som efternamn. Säger en hel del.
Citera
2025-10-05, 12:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Ja, det är synd att Jocke är sån (visst en fin egenskap som kan vara dålig också &#128542 och jag hoppas också att Jocke skiter fullständigt i henne. Hon kan ta hjälp av Jacke och Sofia istället.

Hon kan söka sig till:
Luggen o Kajsa
Thomas o Annika
Clueenews
Jacke o Sofia

Hon har tydligt valt sida.
Citera
2025-10-05, 13:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Hon kan söka sig till:
Luggen o Kajsa
Thomas o Annika
Clueenews
Jacke o Sofia

Hon har tydligt valt sida.
Vad menar du? Att hon valt sin make istället för hans knepiga bror?
Eller vad är det för "sida" du pratar om?
Citera
2025-10-05, 13:11
Medlem
Citat:
Nej, det är ingen skillnad - båda valde att ta fruns efternamn. Om Jocke inte var en kuck (med ert resonemang) så hade han återtagit sitt första efternamn om han inte ville heta Berg. Nu valde han fruns istället.

Du vet väl om att Jocke också var "Berg" när han startade sin media/youtubekarriär - och den var ju ganska lång innan han bytte efternamn .. dvs mer inarbetat.

Varför skulle han ta det efternamnet han hade innan Berg, Karlsson var ju fortfarande mammans efternamn 🤦
Ja eftersom han hette Berg då är det väl rätt logiskt att kanalen hette just det men han har fortfarande ingen koppling till namnet Berg och om nu Jonnas familj dessutom var mer en familj för honom än sin egen så är det ju inte att "vara en cuck" att ta det efternamnet för att bli av med Berg.

Chrippa däremot är ju en Berg biologiskt och hyllar ju även sina föräldrar och han och Jacke är ju bröderna Berg.
Att ta Linneas efternamn efter typ 2 års förhållande och där relationen varit hej kom och hjälp mig och mamma Lundström dessutom anklagat Chrippa för kidnapping. Det är en väldigt stor skillnad.

Ditt försök här är ju väldigt patetiskt bara.
Citera
2025-10-05, 13:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Skriver man med Linnea privat på Snapchat så kan man göra film beställningar. Solo 1000 kr / 5 min, knullfilm 1500 / 5 min.
Önskemål 500 kr extra.
Webcam / sexchatt 200 kr i minuten.

Hmm. Varför dyrare när hon ligger med räkan?
& är det inte olagligt att sälja sexuellt material som folk beställer o önskar?

Ingen som kan köpa en show av henne & se vad hon går för 😂

Ärligt går de så dåligt för herr o fru kråka. 🐦‍⬛

Anmäl detta tycker jag.
herr o fru åsna.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-10-05 kl. 13:30.
Citera
2025-10-05, 13:30
Medlem
Citat:
Då kunde han ju ha valt sin fars efternamn, ,sin farfars efternamn etc ..

Du är verkligen patetisk på riktigt.
Varför välja sin pappas namn som han inte haft någon kontakt med?? Och om nu Lundell-familjen blev en ny familj för honom redan innan bröllopet så är det ju antagligen det namnet som står honom närmast och blev naturligt.
Det är oavsett om du nu med näbbar och klor försöker kämpa nu på dina sjuka sätt helt olika situationer vad gällande Jocke och Chrippas namnbyte.

Men det är fine, mår Chrippa bra och är nöjd med att bytt till Lundström så är det ju ingen som försöker hindra honom, det påverkar ju ingen i sak som sig utom Chrippa. Men med tanke på hur han hyllat sin familj och allt så är det ju uppseendeväckande att han väljer att byta till just Lundstöm efter så kort relation och dramat med allt som kommit med det, eller varför han inte behöll även Berg. De kunde ju tagit båda namnen eller inte bytt alls. Men som sagt är han nöjd med det så kör på. Vi får se vad framtiden har med sig nu bara 😏🙃
Citera
2025-10-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Skriver man med Linnea privat på Snapchat så kan man göra film beställningar. Solo 1000 kr / 5 min, knullfilm 1500 / 5 min.
Önskemål 500 kr extra.
Webcam / sexchatt 200 kr i minuten.

Hmm. Varför dyrare när hon ligger med räkan?
& är det inte olagligt att sälja sexuellt material som folk beställer o önskar?

Ingen som kan köpa en show av henne & se vad hon går för 😂

Ärligt går de så dåligt för herr o fru kråka. 🐦‍⬛

Men fy fan hur kan man nå sån botten 🤮
Dessutom är det väl olagligt? för visst gäller den nya lagen nu?
Citera
2025-10-05, 13:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Du är verkligen patetisk på riktigt.
Varför välja sin pappas namn som han inte haft någon kontakt med?? Och om nu Lundell-familjen blev en ny familj för honom redan innan bröllopet så är det ju antagligen det namnet som står honom närmast och blev naturligt.
Det är oavsett om du nu med näbbar och klor försöker kämpa nu på dina sjuka sätt helt olika situationer vad gällande Jocke och Chrippas namnbyte.

Men det är fine, mår Chrippa bra och är nöjd med att bytt till Lundström så är det ju ingen som försöker hindra honom, det påverkar ju ingen i sak som sig utom Chrippa. Men med tanke på hur han hyllat sin familj och allt så är det ju uppseendeväckande att han väljer att byta till just Lundstöm efter så kort relation och dramat med allt som kommit med det, eller varför han inte behöll även Berg. De kunde ju tagit båda namnen eller inte bytt alls. Men som sagt är han nöjd med det så kör på. Vi får se vad framtiden har med sig nu bara 😏🙃
Du babblar på en massa trams. Jag konstaterar att om det är kuck att ta kvinnans namn så är Jocke en lika stor - eller större, han var ju först - kuck.
Svårare än så är det inte. Svälj förtreten nu och byt skiva. Det är tråkigt att läsa långa inlägg om ingenting.

Chrippa kanske bytte för att slippa heta samma namn som Jocke tidigare använt - eller så kanske Linnea helt enkelt inte ville byta.
Citera
2025-10-05, 13:38
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Jajamen!
Citera
2025-10-05, 13:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är fortfarande köparen som begår brott - inte säljaren.
Citera
2025-10-05, 13:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det är fortfarande köparen som begår brott - inte säljaren.

Konstig jävla lag men du har rätt.
Jag tycker deras konto borde stängas ner men det lär ju inte hända.
Saftiga priser.. Hoppas ingen betalar för den där skiten.

Lättklädda sensuella, snygga bilder. Tycker jag är helt okej
men att stirra in i ett rövhål.. - Tänder ni på det?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-10-05 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in