2025-10-05, 14:24
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvastkappen
Man ska inte rösta på det som är bra för en själv, utan det som är bra för Sverige, sade han då...
Det är nog det enda han haft rätt i genom sin karriär. Tänk om dom rödgröna fortfarande hade styrt haha, men det är en diskussion för en annan tråd. Vänster = ingen hjärna, Höger = inget hjärta.
Citera
2025-10-05, 14:26
Medlem
Horrorgrams avatar
Undrar va hans skuld kommer gå upp till om han fortsätter att inte betala?
Citera
2025-10-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det spelar ingen roll. Han kommer aldrig att kunna betala någonting i hela sitt liv. Han är i praktiken medellös och kommer att vara det så länge han lever.
Om han mot förmodan skulle få något låglönejobb som han har en längre period kommer lön att utmätas, men jag tror inte vi behöver oroa oss för att han ska råka få ett jobb...
Citera
2025-10-05, 14:32
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Någon som vet räntesats hos KFM? Eller räntesats hos kommunala bostadsbolag med en fordran hos KFM?
Citera
2025-10-05, 14:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Någon som vet räntesats hos KFM? Eller räntesats hos kommunala bostadsbolag med en fordran hos KFM?
10% per år så typ 500kr/mån för att inte öka på skulden.
Citera
2025-10-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
10% per år så typ 500kr/mån för att inte öka på skulden.

Om nu KFM inte kan mäta ut hans kapitalförsäkring så kan vi glädja oss åt att skulden kommer att växa och går att utmäta när han är 65.
Citera
2025-10-05, 15:16
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvastkappen
Man ska inte rösta på det som är bra för en själv, utan det som är bra för Sverige, sade han då...

Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Det är nog det enda han haft rätt i genom sin karriär. Tänk om dom rödgröna fortfarande hade styrt haha, men det är en diskussion för en annan tråd. Vänster = ingen hjärna, Höger = inget hjärta.
Yes. Saken är dock att det är skrattretande att just han säger så.
Som om han skulle göra något för någon annan än sig själv.
Han gör inte ens något för sin fru och sina barn, så att han skulle bry sig om ”samhället” är förstås bs
Citera
2025-10-05, 15:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Det vore klädsamt om Therese slutade skylla på sin adhd och började ta lite ansvar, seriöst vem suddar ut barnens namn ur bion och skriver adhd? Hon är så cringe
Citera
2025-10-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det vore klädsamt om Therese slutade skylla på sin adhd och började ta lite ansvar, seriöst vem suddar ut barnens namn ur bion och skriver adhd? Hon är så cringe

Det om något är WT.
Citera
2025-10-05, 15:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det om något är WT.
Både T och Rasks familj har varit wt i generationer. Jag hoppas att barnen bryter cirkeln. Äldsta sonen verkar ju ha driv iaf, han har redan åstadkommit mer än loserfarsan.

Sen är det ingen som vill se hennes tråkiga selfies, lägg av bara!
Citera
2025-10-05, 17:21
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Både T och Rasks familj har varit wt i generationer. Jag hoppas att barnen bryter cirkeln. Äldsta sonen verkar ju ha driv iaf, han har redan åstadkommit mer än loserfarsan.

Sen är det ingen som vill se hennes tråkiga selfies, lägg av bara!
Tyvärr tycker jag att äldsta visar upp mobbar tendenser. Men jag hoppas att jag har fel. Men som sagt släkten Rask är tattare/Wt rakt av sen urminnestider.
Citera
2025-10-05, 17:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Tyvärr tycker jag att äldsta visar upp mobbar tendenser. Men jag hoppas att jag har fel. Men som sagt släkten Rask är tattare/Wt rakt av sen urminnestider.
Ingenting jag märkt, på vilket sätt då?

Hoppas du har fel, det i kombination med hans fighterskills kan skapa en farlig ungdomsbrottsling.

Om det är sant hoppas jag iaf att han börjar mobba loserfarsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in