2025-10-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
De har gjort olagliga grejer.

Vilka har gjort det?
2025-10-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Och det var för att du lät det hända.
Skyll dig själv.

Nej, exakt tvärtom.

Men tro vad du vill.
2025-10-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
När blir du klar med utbildningen?
Jag har mig veterligen inte behandlat dig illa. Känner du så, så ber jag om ursäkt.

Maj 2027.

Det har du inte.
2025-10-05, 13:54
Medlem
Citat:
Nej, exakt tvärtom.

Men tro vad du vill.

Sanningen är att du blir det som du tillåter att bli.
2025-10-05, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
De enda som kommer bli visade något är de som velat dig gott. För alla andra går livet vidare redan samma dag. Du kommer inte bli särskilt ihågkommen, inte ens om du livesänder det inför tio pers. Finns folk som blivit mördade i livesändning på TV, hur många kan nämna dessa individer vid namn idag?

Hur är detta ett fuck you, snarare än din egna utväg? Var ärlig mot dig själv åtminstone.

Ännu en person som har rätt. Du har rätt.

Men i vanlig ordning, det är inte svart eller vit.
Det är inte som man tror.
Kommer ni ihåg dem orden från mig, så blir jag glad.

Jag kommer förmodligen(eller förhoppningsvis begå självmord inom kort).
Om jag ändå ska begå självmord, så vill jag definitivt att folk ska se det.

Om det ändå bara är personer som gillar gore så gör det ingenting att pipan under hakan och trycka på avtryckaren.
2025-10-05, 14:02
Medlem
Citat:
Maj 2027.

Det har du inte.

Skulle du kunna tänka dig att gå klart den? Det kan väl inte skada, tänker jag. Skjuta huvudet av oss kan vi alltid göra sen.
2025-10-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Skulle du kunna tänka dig att gå klart den? Det kan väl inte skada, tänker jag. Skjuta huvudet av oss kan vi alltid göra sen.

Helt riktigt.

Men det känns outhärdligt.
Varje dag är en kamp.

Tio års terror.
2025-10-05, 14:06
Medlem
Citat:
Helt riktigt.

Men det känns outhärdligt.
Varje dag är en kamp.

Tio års terror.

Lär dig uthärda det outhärdliga. Du överlever du. Dessutom kan du något väldigt få kan resten av livet.
2025-10-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ännu en person som har rätt. Du har rätt.

Men i vanlig ordning, det är inte svart eller vit.
Det är inte som man tror.
Kommer ni ihåg dem orden från mig, så blir jag glad.

Jag kommer förmodligen(eller förhoppningsvis begå självmord inom kort).
Om jag ändå ska begå självmord, så vill jag definitivt att folk ska se det.

Om det ändå bara är personer som gillar gore så gör det ingenting att pipan under hakan och trycka på avtryckaren.

Mja från var jag sitter i denna diskussionen så är det ganska svart och vitt. Antigen tar du självmord eller ej, finns inte många fler nyanser än så.

Det kommer inte vara någon grandios avslutning på föreställningen där publiken jublar frenetiskt. Om det nu är kontrollen du söker, finn den någon annanstans för döden kommer ge dig ungefär lika mycket upprättelse som all annan skit du nu må ha varit med om.
2025-10-05, 14:10
Medlem
Citat:
Ehm, inte så bra att skriva så här på Flashback.

Ledsen att du känner så.

Varför? Kan jag hjälpa dig på något sätt?

Jag är 40 år. Jag är dömd för brott. Jag har 1 moljon i KFM skulder. Jag kommer dö barnlös. Jag bor i en hyresrätt. Jag är spelberoende och har 0kr på mitt lönekostnader. Jag hatar mit liv och min barndom. Behöver jag säga mer?
2025-10-05, 14:11
Medlem
WetCigarettes avatar
Citat:
Hur ska jag göra? Hur ska jag tänka?
Jag försöker ta tag i mitt liv.
Inte lätt. Pluggar.

Men tankar på självmord finns alltid i bakhuvudet.
Inte så himla lätt att fokusera på avtalsrätten då...
Du pluggar juridik? Då förstår jag att du vill skjuta skallen av dig! Skoja bara. Men en grej att tänka på. Eller två faktiskt.

1. Videon kommer säkert gå runt bland barn på tiktok, instagram, twitter osv. så det är ju inte så snällt mot dem som inte vill se det

2. Om du vill ge tillbaka mot de som har behandlat dig hemskt borde du göra det till ditt mål att avslöja vad de har gjort för en större allmänhet. Eller för polisen om de har gjort något olagligt. Då påverkar du faktiskt dem. Om du tar livet av dig kommer de säkert bara tycka det är skönt att du är borta för att du inte kan avslöja dem längre.
2025-10-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Mja från var jag sitter i denna diskussionen så är det ganska svart och vitt. Antigen tar du självmord eller ej, finns inte många fler nyanser än så.

Det kommer inte vara någon grandios avslutning på föreställningen där publiken jublar frenetiskt. Om det nu är kontrollen du söker, finn den någon annanstans för döden kommer ge dig ungefär lika mycket upprättelse som all annan skit du nu må ha varit med om.

Helt riktigt.

Men som sagt om jag livestreamar det eller så, så kanske det blir en debatt om mental hälsa, och då kan jag ju HJÄLPA andra, som jag vill göra.

Jag är dessutom organdonator, jag bryr mig inte ett skit om mina organ, om jag dör, så HJÄLPER jag andra.

Jag slipper känna något mer. Det är en vinst. För allt jag gör nu är att gråta hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in