2025-10-05, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja så var det. Jag undrar också var alla kameror är. Han filmades ju dygnet runt.
Jag tror inte på det alls. Inte någonsin har han haft kameramän med sig. Det skulle i så fall vara Linnéa eftersom hon inte låter honom vara utom räckhåll. Luggen kanske filmade lite i Spanien.
Hur kan du veta det? Stalkar du dom?
Senast redigerad av Pallal 2025-10-05 kl. 02:52.
Citera
2025-10-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Vissa har inne är ju så jävla trött i hjärnan! Att Chrippa är en tattare är ju solklart. Ett svin i många lägen, lättlurad i andra. Så pass att hans fru sett till att han tappat kontakten med sin egen dotter.
Men att skriva sig sjuk över Linneas utseende eller Julias sjukskrivning, för att sen slänga in övriga YT-kreatörers fruars utseenden.
Är ni EFTERBLIVNA på riktigt? Ni vinner inga poäng överhuvudtaget.
Patetiskt.

Kunde inte skrivit det bättre själv!
Citera
2025-10-05, 02:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Planen att skriva en bil på Linneas syster, hämta ut dottern på fredag, nytt pass på måndag, inställelse på tisdag och sen ut i Europa på onsdag i ren "catch me if you can" känsla- det gick ju åt skogen redan när dottern skulle hämtas och Julia inte var hemma. Där satt dom som ett par dumskallar mitt i byn och undrade vad fan som gick snett. Efter det gick allt bara utför och nu ligger Chrippa i fosterställning och vet inte hur fasen han ska kunna slippa att det väckes åtal nu den 17/10.

Jag saknar nästan lite Nocco/bränd biff content men tror att pengarna är slut, de har bränt alla pengar som fanns undanstoppade hos släktingar. Planen att sticka var sista chansen och nu är allt förbi.
Citera
2025-10-05, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han härmade väl Jocke .. det är ju det ni påstår gällande allt annat så den förklaringen kan väl duga här också

Varför härma sin bror han avskyr så mycket? Ser du inte att det inte går ihop?

Sedan att han vill åt Jockes kändisskap och pengar är en annan sak.

Kallar Christopher Linnea för Jonna privat och barnet för L*una*bell? Hade inte förvånat mig. Han skriker ju öppet hur han ska knulla och fylla barn.

Fattar nu. William är drömmen om en Gigo.
Citera
2025-10-05, 07:34
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Planen att skriva en bil på Linneas syster, hämta ut dottern på fredag, nytt pass på måndag, inställelse på tisdag och sen ut i Europa på onsdag i ren "catch me if you can" känsla- det gick ju åt skogen redan när dottern skulle hämtas och Julia inte var hemma. Där satt dom som ett par dumskallar mitt i byn och undrade vad fan som gick snett. Efter det gick allt bara utför och nu ligger Chrippa i fosterställning och vet inte hur fasen han ska kunna slippa att det väckes åtal nu den 17/10.

Jag saknar nästan lite Nocco/bränd biff content men tror att pengarna är slut, de har bränt alla pengar som fanns undanstoppade hos släktingar. Planen att sticka var sista chansen och nu är allt förbi.

Exakt så!
Citera
2025-10-05, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
@frason. Nu är den ryggradslösa kappvändaren lite sur på dig via sin Insta....men han sägerc2026 så kommer du o vi andra sitta bakom skämskuddar.
Var det inte 2025 som gällde nyss?

Han sitter alltså i sitt nya boende och tjatar på om detta?! Borde han inte njuta av det nya och Sofia istället?
Att hålla på med hot är så himla dumt och barnsligt. Han borde växa upp för i slutänden har han ju inget att komma med.
Vad ska han göra, säga att frason är dum för h*n gillar inte Chrippa.
Citera
2025-10-05, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
TV för honom = Youtube eller Öppna kanalen lokalt i Linköping.

Det är kanske hos Medviktarna för de har ju sin dokumentär och jag antar att Chrippa kommer stt medverka eftersom den handlar om Rask och Chrippa har ju gapat om honom i några år.
Citera
2025-10-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Vilket uttalande, vad har jag missat??😃

I det senaste från rätten där det står om att han vill ha pass och få resa utomlands.

https://pixeldrain.com/l/qXAMW4YG

Banal har lagt ut länken. Ära den som äras bör 😊
Senast redigerad av 111-111 2025-10-05 kl. 08:59.
Citera
2025-10-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Bra sammanfattat förutom att trion åkte hem till Julias mamma och gapade utanför. Vilken pappa han är. Det ska till en dåre till pappa och två som inte har barn för att skrika utanför ett hus där föremålet dvs barnet vistas.

Ja planen gick åt skogen och det ska alla tre vara glada för eftersom detta hade varit väldigt väldigt allvarligt.

Förihelsike trion, vakna!! Detta är inte er lekplats eller en film. Hoppas kamerateamet var på plats för dokumentation.
Citera
2025-10-05, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
I nån story i förra veckan verkade han fantisera om att han skulle få sitta i morgonsofforna lagom till jul. Det är ett djupt stört psyke som skapar en sån idé.

Kan han helt enkelt trott att han skulle åka slalom igenom allt...?

Är det detta som menas med att han ska vara på tv? Nu när det har droppats i tråden att Chrippa ska synas på tv 😄
Citera
2025-10-05, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är kanske hos Medviktarna för de har ju sin dokumentär och jag antar att Chrippa kommer stt medverka eftersom den handlar om Rask och Chrippa har ju gapat om honom i några år.

Jag tror inte att de behöver Chrippa för att fylla dokumentären om Rask. De kommer snarare att få banta ned allt innehåll det finns att välja på.
Citera
2025-10-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag tror inte att de behöver Chrippa för att fylla dokumentären om Rask. De kommer snarare att få banta ned allt innehåll det finns att välja på.

Jag tänkte att Chrippa har ju så mycket att säga som faller Medviktarna i smaken.
Din sista mening tror jag stämmer helt och hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in