2025-10-04, 21:15
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Var tvungen att kolla mitt kreditscore eftersom Linnea var stolt över0,5. jag har 61 😂 ,
Ditt kreditscore
Ju högre score, desto bättre kreditvärdighet
61
MYCKET BRA
Utmärkt
(71-100)
Mycket bra
(51-70)
Bra
(30-50)
Mindre bra
(21-29)
Svagt
(0-20)

Hon ligger nära på så lågt man kan, vet dock inte om hon kollat på samma sida som jag

Det finns flera olika score tabeller. Alla olika kreditupplysnings företag kör sin egna tabell inprincip. Väldigt ologiska vissa av dom så du kan inte gå efter denna du letat fram.
Citera
2025-10-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Det var när hans satt häktad sist, tror det var i Mars/April. Chrippa påstod ju då att han höll på med en stor TV produktion.
Undra vart det kamera teamet höll hus? Måste varit hans nyinköpta kamera som filmade porr filmer 😉.

Ja så var det. Jag undrar också var alla kameror är. Han filmades ju dygnet runt.
Jag tror inte på det alls. Inte någonsin har han haft kameramän med sig. Det skulle i så fall vara Linnéa eftersom hon inte låter honom vara utom räckhåll. Luggen kanske filmade lite i Spanien.
Citera
2025-10-04, 21:16
Medlem
@frason. Nu är den ryggradslösa kappvändaren lite sur på dig via sin Insta....men han sägerc2026 så kommer du o vi andra sitta bakom skämskuddar.
Var det inte 2025 som gällde nyss?
Citera
2025-10-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Klart dum och dummare hänger med AFA.

Samma skrot och korn.

Han är säkert behjälplig med råd och tips åt Chrippa. Tänk att det gick så långt att han behöver hänga där för att få höras lite. Ingen annan vill ha med honom att göra. Han är nog väldigt ensam förutom Jacke och föräldrar.
Citera
2025-10-04, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
@frason. Nu är den ryggradslösa kappvändaren lite sur på dig via sin Insta....men han sägerc2026 så kommer du o vi andra sitta bakom skämskuddar.

Jo tidigare i veckan var det 2025, jag förstår inte varför man ska ha skämskuddar jag kommer inte ändra min åsikt om dessa personer ändå det tåget har gått.
Citera
2025-10-04, 21:42
Medlem
Hörde just ett praktexempel på ord, som stämmer in på Chrippa.

”Skrytmuskler”. Och de är ju inte ens snygga.
Citera
2025-10-04, 21:54
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:

Han orkar sitta o blänga på Flashback den lilla chihuhahuan
Tycker att kräftstjärtens anhöriga redan nu kan ta fram skämskudden, för han själv har blivit en meme
Citera
2025-10-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hörde just ett praktexempel på ord, som stämmer in på Chrippa.

”Skrytmuskler”. Och de är ju inte ens snygga.
Det tycker jag. Skulle hellre valt den fysiken än någon annan i denna soppa.

Smaken som baken.
Citera
2025-10-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja verkligen och Skavlan kör bara oktober ut sen är det uppehåll.

Blir väl Kalla fakta - ”Hur man förstör sitt liv”.

Har det synts något från dem idag?
Senast redigerad av Urtavlan 2025-10-04 kl. 22:55.
Citera
2025-10-04, 22:40
Medlem
Citat:
Kul att pundaren från Motala läser FB och att apan lyder på tilltalet Pundaren från Motala, då är det alltså officiellt?
Synd att det skjuts fram till 2026 nu.

Undrar vad "skriva så mycket blaska på internet" betyder på svenska?

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det var ju det jag förstod efter att ha läst om att de var och gapade om flickan för att de skulle få tag på henne. Hon ska med så klart. De tänkte föra bort barnet och resa utomlands. Precis som förra gången de konstrade. De var ju det var så hysteriskt att Julia inte fick hämta henne. Och Tomas ringde och pratade om att Julia bara tänkte på sig själv när hon hade spärrat flickans pass.
Exakt.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Samma skrot och korn.

Han är säkert behjälplig med råd och tips åt Chrippa. Tänk att det gick så långt att han behöver hänga där för att få höras lite. Ingen annan vill ha med honom att göra. Han är nog väldigt ensam förutom Jacke och föräldrar.
Märkligt att rasistapan leker med chokladtomten tycker jag.

Citat:
Jo tidigare i veckan var det 2025, jag förstår inte varför man ska ha skämskuddar jag kommer inte ändra min åsikt om dessa personer ändå det tåget har gått.
Nej det vore konstigt, en apa är en apa.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Varför inte bara svara på min fråga?
Du kan väl svara på ett par frågor, har du barn? Hur mår det? Bor det hos dig? Om nej, varför inte?

4/17
Senast redigerad av frason 2025-10-04 kl. 22:47.
Citera
2025-10-04, 22:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Instämmer hon är verkligen vacker.

Lisen är en häst och Linnea en åsna.
Visst man kan rida på en åsna men jag väljer nog hellre en häst
Finns ju manliga åsnor också.
Citera
2025-10-04, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Varför är det så viktigt för dig att säga att Linnea är ful? Mår du bättre då?
Tycker du det är helt klart okej att Anjo/Jocke/Rasks trådar fylls med kommentarer om hur fula Lisen, Jonna och Therese är?

Att du inte kunde läsa ut min sarkastiska ton. Klart hon är söt, sötare när hon sminkar sig. Men trådens tre Chrippa/Linnea krigare beter sig som det är tidernas vackraste vi pratar om, trots att hennes utseende inte är naturligt då hon har det där typiska fillers och läppar som liknar njurar-utseendet. Menar inte det som en diss egentligen men är så trött på det utseendet.. alla ser likadan ut. Därav blir hon inte unik såsom ni försöker framhålla det. Typ som en egen influenser ras. Och btw varför är utseendet det första ni höjer hos Linnea? Har hon inget annat att komma med?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-10-04 kl. 23:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in