Citat:
Ursprungligen postat av
Morrtroll13
@frason. Nu är den ryggradslösa kappvändaren lite sur på dig via sin Insta....men han sägerc2026 så kommer du o vi andra sitta bakom skämskuddar.
Var det inte 2025 som gällde nyss?
Kul att pundaren från Motala läser FB och att apan lyder på tilltalet Pundaren från Motala, då är det alltså officiellt?
Synd att det skjuts fram till 2026 nu.
Undrar vad "skriva så mycket blaska på internet" betyder på svenska?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Ja det var ju det jag förstod efter att ha läst om att de var och gapade om flickan för att de skulle få tag på henne. Hon ska med så klart. De tänkte föra bort barnet och resa utomlands. Precis som förra gången de konstrade. De var ju det var så hysteriskt att Julia inte fick hämta henne. Och Tomas ringde och pratade om att Julia bara tänkte på sig själv när hon hade spärrat flickans pass.
Exakt.
Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Samma skrot och korn.
Han är säkert behjälplig med råd och tips åt Chrippa. Tänk att det gick så långt att han behöver hänga där för att få höras lite. Ingen annan vill ha med honom att göra. Han är nog väldigt ensam förutom Jacke och föräldrar.
Märkligt att rasistapan leker med chokladtomten tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Jo tidigare i veckan var det 2025, jag förstår inte varför man ska ha skämskuddar jag kommer inte ändra min åsikt om dessa personer ändå det tåget har gått.
Nej det vore konstigt, en apa är en apa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Varför inte bara svara på min fråga?
Du kan väl svara på ett par frågor, har du barn? Hur mår det? Bor det hos dig? Om nej, varför inte?
4/17