Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Mitt inntrykk er at bevisene eller indisiene mot Tom Hagen var blitt svekket fra høsten 2019, da politiet første gang vurderte pågripelse av Hagen, og frem til april/mai 2020, da bevisene ikke holdt til varetektsfengsling engang.
Hva slags beviser er det som blir svekket over tid. Hva kan det være. Kan det være at et viktig vitne plutselig falt fra. En mulig medhjelper til Tom Hagen.
Derfor jeg kom på dette dødsfallet til RK. Tom Hagens aller beste venn.
Dette er rene spekulasjoner. Det er ikke så mye annet å finne på i tråden. Iallfall en ny spekulasjon, som ikke har vært omtalt tidligere.
Ja, vi får improvisere. Etter at Havhest begikk`selvmord`, så er det vel mindre skriving i tråden.
Tenker du da at RK visste noe, og så har TH fått han drept?
Eller at han var medskyldig på noe vis? Usikker på hva jeg skal tro. Det finnes så lite om han.
Eneste man vet er at han har vært fylkesordfører og nå sist Kommunedirektør.
Føler meg nå ganske sikker på at noen i THs krets har hjulpet han på noe vis. Det kan være folk fra losjen (losjebrødre), det kan være folk fra AP.
AP er ikke noe hva som helst. Det er et parti med makt langt utover hva som skal bestemmes hva statsbudsjettet skal brukes til. Husker en historie fra langt tilbake. NKP, Norges Kommunistiske Parti.
AP var altså i stand til å bruke PST i mot dem, og spane på deres privatliv, og ødelegge mest mulig.
Noen har hjulpet TH i dette. I to ledd. Noen har hjulpet han med drapet, og noen har hjulpet han så han slapp soning.