• 1
  • 2
2025-10-04, 11:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Tog buss in till stan i går kväll (ca. 18:30) för att träffa några vänner och ta en öl. På bussen var det ett gäng med tonårstjejer på en 15-16 år som antingen var fulla eller som hade fått i sig knark. De här tjejerna satt och pratade högt om att de skulle till stan för att hitta snygga killar, och jag vet inte hur många ggr de sa "knulla".

Jag blev riktigt förbannad över de här unga tjejerna, och gick bort tll de och frågade om hur gamla de är, och vart deras föräldrar var?

Vet allt att tonåringar berättar så lite som öht möjligt om vad de gör till föräldrarna, men varför har inte föräldrar bättre koll över deras ungar? Jag hade verkligen skäms om detta var mina barn.
Citera
2025-10-04, 11:37
Det låter precis som när en annan växte upp under 00-talet, vad är du chockad över, tonårsfylla?
Citera
2025-10-04, 11:41
Bannlyst
Det här tror jag inte på. Tjejer behöver varken vara fulla eller ”leta” efter killar för att knulla
Citera
2025-10-04, 11:43
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discrip
Det här tror jag inte på. Tjejer behöver varken vara fulla eller ”leta” efter killar för att knulla
Det är nya tider min vän. Jag har också hört detta offentligt. "Fittan ska ha sitt"
Citera
2025-10-04, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Det är nya tider min vän. Jag har också hört detta offentligt. "Fittan ska ha sitt"
Ja så är det väl. Tryck riktigt ordentligt på G-punkten 💦.

Tjejer behöver fortfarande inte leta
Senast redigerad av Discrip 2025-10-04 kl. 11:54.
Citera
2025-10-04, 11:48
Medlem
Ungdomar som vill dricka rusdryck och knulla. Mkt ska man höra innan öronen trillar av.

Skicka in sedlighetsroteln bums!
Citera
2025-10-04, 11:51
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Tog buss in till stan i går kväll (ca. 18:30) för att träffa några vänner och ta en öl. På bussen var det ett gäng med tonårstjejer på en 15-16 år som antingen var fulla eller som hade fått i sig knark. De här tjejerna satt och pratade högt om att de skulle till stan för att hitta snygga killar, och jag vet inte hur många ggr de sa "knulla".

Jag blev riktigt förbannad över de här unga tjejerna, och gick bort tll de och frågade om hur gamla de är, och vart deras föräldrar var?

Vet allt att tonåringar berättar så lite som öht möjligt om vad de gör till föräldrarna, men varför har inte föräldrar bättre koll över deras ungar? Jag hade verkligen skäms om detta var mina barn.

Du verkar vara en jävla surgubbe! Har aldrig du varit en vild tonåring som på sin väg mot vuxenlivet suktat efter upplevelser och utforskat gränser? Det där är en helt normal och sund fas.
Citera
2025-10-04, 12:04
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Hur ska föräldrarna ha bättre koll på sina ungar? De har väl säkert gjort sina läxor som de ska, plockat undan disken och sedan sagt att de in till stan på bio med tjejkompisarna. Antagligen hade föräldrarna behövt att ha avlyssning på sina döttrar för att få reda på det du själv fick uppleva
Citera
2025-10-04, 12:07
Medlem
Fantens avatar
TS fick alltså inte vara med på några fester under sina tonår.
Citera
2025-10-04, 12:08
Bannlyst
Om killar säger så här hade du förstås inte reagerat?
Citera
2025-10-04, 12:16
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discrip
Ja så är det väl. Tryck riktigt ordentligt på G-punkten 💦.

Tjejer behöver fortfarande inte leta
Jag hade garvat ihjäl om de satt likt torsk på tallin och sa "GRABBAR, GRABBAR, GRABBAR!" samtidigt som de huttade med nävarna.

Det borde väl kanske inte vara en dubbelstandard över beteendet, man borde inte skratta åt sexismen, men må Hades elda min ömma stjärt i det grekiska helvetet vad roligt det ändå är.
Citera
2025-10-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Billigt. Dessa är slut vid tjugofem fyllda. Tragisk att de inte värdesätter sig högre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in