2025-10-01, 20:19
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vadå "antar"? Självklart är det som betalar för det. HUUUUR kan du tro nåt annat? Serrrrriöst, jag orkar inte. Finns det så här korkade kunder? Snäääälla sig att du bara trollar oss alla!
Ville bara kolla med er, självklart betalar jag
Citera
2025-10-01, 20:19
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Jag har inte berättat för någon. Har bara 2 vänner jag litar på nog att dela det med, men det har aldrig kommit upp.

De tjejer jag träffar regelbundet skulle jag nog inte tipsa om utan att kolla av att det är ok med dem först.

Låter klokt.💡💡
Citera
2025-10-01, 20:37
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Det kanske är bättre att kolla med henne istället för oss random sexarbetare på Flashback? Men ja, du kan utgå ifrån att du betalar alla hennes omkostnader.
Citera
2025-10-01, 21:37
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Hatar också "fika". Fattar att det är något försök att vara diskret, men det är ju ändå helt uppenbart från sammanhanget att det handlar om sexköp... 🙄

Många kunder, speciellt här på FB, verkar ju tro att man blir avskedad eller att eskorten avbryter träffen om hon inte är attraherad av kunden eller om sexet är dåligt. Privat vill jag ju bara ha sex med personer som jag är attraherad och ha bra sex där även jag njuter, men som eskort bryr jag mig noll.

Men jag har faktiskt avskedad en (1) kund p.g.a. dåligt sex. Eller, inte bara att det var dåligt, det var andra saker också, men sexet var verkligen så dåligt att jag nästan grät på insidan under tiden, plus att mannen i fråga alltid bokade väldigt långa träffar och ville spendera hela träffen på rummet och bara ligga i sängen. Inga tilltugg, inget att dricka förutom kranvatten, ingen aktivitet, utan verkligen bara vara på rummet och ruttna, också extremt dåligt sex på det. 🙃 En helkväll med honom kunde kännas som flera dagar. Om han bara ville ses en gång om året eller bara en timmes träff så hade det ju varit okej, men han ville ses relativt ofta, och jag verkligen bävade inför att träffa honom trots att han är den kund som inbringat mest inkomst för mig.

Annars har jag bara avskedat kunder p.g.a. dåliga vibbar. De har inte varit farliga under träffen, men jag har känt att det är någonting som inte står riktigt rätt till fastän de varit normala och trevliga. Då blir det inga fler träffar.

Hahahaha! Ja! "Fika" är ju nåt slags misslyckat försök att vara diskret. Eller så fattar vi att ALLA (inklusive myndigheter!) fattar vad det handlar om. Det är inte inte fråga om en svart kopp kaffe och en skorpa. Sluta, bara sluta.

Och ja! Jag fattar exakt vad du menar med att bara vara på rummet och ruttna. Been there, done that. 🥴 Kunden är inte smutsig/ful/otrevlig/farlig men hela settingen är så trist att man bara grinar på insidan. Fattar exakt vad du pratar om!

Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men jag kan tänka mig att dina kunder utomlands kanske kände sig mer avslappnade på det att sexköp var lagligt där.

Tänder inte heller på alla kunder, men jag känner alltid en sån härlig tillgredställelse inombords över att jag givit någon
en skön stund.😇😇

Kanske? Jag vet inte riktigt. Det är klart att kunder utomlands är mer avslappnade på ett sätt och då blir hela träffen mer som en kul grej. Det är alltid kul att tillfredsställa kunder och att vagga in dem i att det vi har ihop är just kul och avslappnat. Och jaaa, det är det för det mesta. Kul och avslappnat för mig med. Men det är noga ofta en slags verklighetsflykt för kunden tror jag. Spelar ingen roll i vilket land transaktion/ tjänst äger rum. Samma överallt typ, men så är det så klart olika för alla vad själva flykten från verkligheten verkligen innebär.😊
Citera
2025-10-01, 21:43
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det kanske är bättre att kolla med henne istället för oss random sexarbetare på Flashback? Men ja, du kan utgå ifrån att du betalar alla hennes omkostnader.

Det Persikan sa.

Jag fattar faktiskt ens inte hur du har bokat in den här 3 dygns-träffen på annan ort för er båda. Vad har ni kommit överens om? Låter konstigt allting faktiskt. 🤨
Citera
2025-10-01, 21:48
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Hahahaha! Ja! "Fika" är ju nåt slags misslyckat försök att vara diskret. Eller så fattar vi att ALLA (inklusive myndigheter!) fattar vad det handlar om. Det är inte inte fråga om en svart kopp kaffe och en skorpa. Sluta, bara sluta.

Och ja! Jag fattar exakt vad du menar med att bara vara på rummet och ruttna. Been there, done that. 🥴 Kunden är inte smutsig/ful/otrevlig/farlig men hela settingen är så trist att man bara grinar på insidan. Fattar exakt vad du pratar om!

Kanske? Jag vet inte riktigt. Det är klart att kunder utomlands är mer avslappnade på ett sätt och då blir hela träffen mer som en kul grej. Det är alltid kul att tillfredsställa kunder och att vagga in dem i att det vi har ihop är just kul och avslappnat. Och jaaa, det är det för det mesta. Kul och avslappnat för mig med. Men det är noga ofta en slags verklighetsflykt för kunden tror jag. Spelar ingen roll i vilket land transaktion/ tjänst äger rum. Samma överallt typ, men så är det så klart olika för alla vad själva flykten från verkligheten verkligen innebär.😊

Kan bara tänka mig att kunder i länder det är lagligt att köpa sex, inte avundas svenska sexköpare.🤠🤠

De har väl en stor fördel där med att de inte begår en brottslig handling. Behöver liksom inte oroa sig för farbror blå .🌪️🚓

Sånt slipper ju de.😄😄
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-01 kl. 21:55.
Citera
2025-10-01, 22:11
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Nej det var inget särskilt topphemligt. Hon var "hobbyeskort" (med liten risk för span på henne) och det var hon som föreslog swish. I och med att vi kände varandras identiteter så avslöjade vi inget för varandra genom att swisha. Jag bedömde som högst osannolikt att hon skulle bli föremål för någon razzia och i så fall hade jag hävdat att det var en gåva.

Annars så förstår jag dig precis varför du inte vill ha swish. Dels så avslöjar du ju din identitet för kunden (alla kunder är tyvärr inte snälla och det finns "stalkers" som vill rädda den stackars prostituerade eller har förälskat sig i henne), dels så finns det ju bevisning på inkomster som gissningsvis inte tagits upp i deklarationen. För kunden så innebär det ju också att han avslöjar sin identitet, det allvarliga är kanske inte att avslöja sin identitet inför sexarbetaren (i alla fall om det är stabila sådana), utan att det kan användas som bevisning för att sexköp har ägt rum.

Citat:
Det Persikan sa.

Jag fattar faktiskt ens inte hur du har bokat in den här 3 dygns-träffen på annan ort för er båda. Vad har ni kommit överens om? Låter konstigt allting faktiskt. 🤨
Jag hade redan bokat resan för mig själv sedan tidigare så behövde bara boka flyget åt henne. Vi träffades flera gånger under min semester och och klickade sjukt bra. Hon föreslog det och gav ett väldigt bra pris
Citera
2025-10-02, 00:17
Medlem
Citat:
En fråga till er sexöpare som dök upp nu och som jag aldrig ställt till någon förut.

Är ni helt tysta om era sexuella eskapader med oss säljare? Tänker att man vill prata och kanske tipsa någon bästa vän, eller är det locket på som gäller?❌

Kan förstå det isf .

Jag har övervägt att nämna det för en kompis, men det blev inte av.
Citera
2025-10-02, 01:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
En fråga till er sexöpare som dök upp nu och som jag aldrig ställt till någon förut.

Är ni helt tysta om era sexuella eskapader med oss säljare? Tänker att man vill prata och kanske tipsa någon bästa vän, eller är det locket på som gäller?❌

Kan förstå det isf .

Veteranen här...

Mina erfarenheter från Sverige är ganska få, kanske ett halvt dussin. Ett genomgående tema är att det har funnits störningar i personligheten i många fall, hos de kvinnor jag träffat. Har yttrat sig som märkligt beteende, eller att de inte förstår när leken är slut. Har inte upplevt samma sak i liknande frekvens utomlands. Jag och min bäste vän har åkt utomlands på sexresor, och vi har inget att dölja för varandra... Vi har haft väldigt goda erfarenheter, exempelvis i Tyskland. Bra dessutom att vi kunde bolma cigarrer och dricka whiskey på hotellet. Ett stort plus! Jag hatar alla former av förmynderi...
Senast redigerad av WordWarrior 2025-10-02 kl. 01:24.
Citera
2025-10-02, 07:23
Medlem
Citat:
Jag hade redan bokat resan för mig själv sedan tidigare så behövde bara boka flyget åt henne. Vi träffades flera gånger under min semester och och klickade sjukt bra. Hon föreslog det och gav ett väldigt bra pris
Det låter lite lustigt. Du betalar resa, semester och uppehälle. Och hon ger dig ett väldigt bra pris på sina tjänster. Hennes pris måste vara den billigaste posten i sammanhanget...
Citera
2025-10-02, 08:28
Avslutad
Nyfiken fråga till er sexsäljare:
Vill ni hellre ha en kortare träff som är mer pang på till en lägre peng eller en längre träff likt en dejt till en större peng, typ dubbelt så mycket mot den kortare?
Citera
2025-10-02, 09:29
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Kan bara tänka mig att kunder i länder det är lagligt att köpa sex, inte avundas svenska sexköpare.🤠🤠

De har väl en stor fördel där med att de inte begår en brottslig handling. Behöver liksom inte oroa sig för farbror blå .🌪️🚓

Sånt slipper ju de.😄😄

Ja precis, de behöver inte oroa sig men många i Swe tänker inte på att det finns ett torskstigma även i andra länder så det är ju inte helt problemfritt att köpa sex där trots att det inte är kriminaliserat, men nu börjar vi närma oss politik och det hör ju inte hemma i den här tråden. 😊
Citat:

Om du tycker att priset är så bra så tycker jag att du ska dricksa henne rejält. 💰

Citat:
Ursprungligen postat av Goldenbojj
Nyfiken fråga till er sexsäljare:
Vill ni hellre ha en kortare träff som är mer pang på till en lägre peng eller en längre träff likt en dejt till en större peng, typ dubbelt så mycket mot den kortare?

Frågan blir lite konstigt ställd eftersom minutpriset är betydligt högre för en kort pang på-träff så dubbelt så mycket pengar som en kort träff är inte så lång träff faktiskt. Men jag fattar vad du undrar. För mig beror det helt och hållet på hur mitt liv ser ut och vilket mode jag är i.

Ibland är jag trött, stressad och har mycket att göra och då har jag inte tid och ro att göra långa träffar. Det beror väl på hur man definierar långa träffar, men säg att det är träffar längre än 2h. Det kräver ganska mycket socialt och mentalt. Persikan skrev om helkvällar med en kund som kändes som flera dagar. Det är verkligen inte alltid man känner för det. Det är ganska så påfrestande att först göra sina vanliga saker (jobb eller skola) och sen ladda om och jobba 4h till. Det beror dock lite på, jag har stammisar som jag verkligen kan slappna av med och gillar att träffa och då är det liksom inget problem även om jag är trött och lite ur form. 😊

Det är många som inte gillar korta träffar (30 min) för att det är så pang på och kunder ofta har orealistiska tankar om vad som hinns med på en sån träff. Jag träffar inte nya kunder längre men om jag mot förmodan skulle börja med det så skulle jag inte köra 30 min som första träff. Jag minns en kund som hörde av sig och ville att vi först skulle sitta ner och ta en kaffe, sen ta en dusch tillsammans och sen ha sex i typ fem olika ställningar. På en halvtimme... Många har försökt dra över på tiden också, inte så schysst.

Är det schyssta kunder så kan det dock vara kul med 30 min. Jag gör bara korta träffar om jag kan komma ifrån dagtid eller om det går att göra i anslutning till andra ärenden. Jag skulle aldrig offra en kväll för en kort träff och jag åker aldrig långt för det. De flesta av mina stammisar är gifta så vi brukar varva långa träffar med korta, det beror lite på hur livet ser ut för dem också ju. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in