Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Kan bara tänka mig att kunder i länder det är lagligt att köpa sex, inte avundas svenska sexköpare.🤠🤠
De har väl en stor fördel där med att de inte begår en brottslig handling. Behöver liksom inte oroa sig för farbror blå .🌪️🚓
Sånt slipper ju de.😄😄
Ja precis, de behöver inte oroa sig men många i Swe tänker inte på att det finns ett torskstigma även i andra länder så det är ju inte helt problemfritt att köpa sex där trots att det inte är kriminaliserat, men nu börjar vi närma oss politik och det hör ju inte hemma i den här tråden. 😊
Citat:
Ursprungligen postat av
htsolna08
Jag hade redan bokat resan för mig själv sedan tidigare så behövde bara boka flyget åt henne. Vi träffades flera gånger under min semester och och klickade sjukt bra. Hon föreslog det och gav ett väldigt bra pris

Om du tycker att priset är så bra så tycker jag att du ska dricksa henne rejält. 💰
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldenbojj
Nyfiken fråga till er sexsäljare:
Vill ni hellre ha en kortare träff som är mer pang på till en lägre peng eller en längre träff likt en dejt till en större peng, typ dubbelt så mycket mot den kortare?
Frågan blir lite konstigt ställd eftersom minutpriset är betydligt högre för en kort pang på-träff så dubbelt så mycket pengar som en kort träff är inte så lång träff faktiskt. Men jag fattar vad du undrar. För mig beror det helt och hållet på hur mitt liv ser ut och vilket mode jag är i.
Ibland är jag trött, stressad och har mycket att göra och då har jag inte tid och ro att göra långa träffar. Det beror väl på hur man definierar långa träffar, men säg att det är träffar längre än 2h. Det kräver ganska mycket socialt och mentalt. Persikan skrev om helkvällar med en kund som kändes som flera dagar. Det är verkligen inte alltid man känner för det. Det är ganska så påfrestande att först göra sina vanliga saker (jobb eller skola) och sen ladda om och jobba 4h till. Det beror dock lite på, jag har stammisar som jag verkligen kan slappna av med och gillar att träffa och då är det liksom inget problem även om jag är trött och lite ur form. 😊
Det är många som inte gillar korta träffar (30 min) för att det är så pang på och kunder ofta har orealistiska tankar om vad som hinns med på en sån träff. Jag träffar inte nya kunder längre men om jag mot förmodan skulle börja med det så skulle jag inte köra 30 min som första träff. Jag minns en kund som hörde av sig och ville att vi först skulle sitta ner och ta en kaffe, sen ta en dusch tillsammans och sen ha sex i typ fem olika ställningar. På en halvtimme... Många har försökt dra över på tiden också, inte så schysst.
Är det schyssta kunder så kan det dock vara kul med 30 min. Jag gör bara korta träffar om jag kan komma ifrån dagtid eller om det går att göra i anslutning till andra ärenden. Jag skulle aldrig offra en kväll för en kort träff och jag åker aldrig långt för det. De flesta av mina stammisar är gifta så vi brukar varva långa träffar med korta, det beror lite på hur livet ser ut för dem också ju. 😊