2025-10-04, 05:58
Medlem
loooser123s avatar
Privat konto säger de stora företagen, dvs. dräggen har gjort videon privat.

Utan att ha sett videon så kan jag säga att polisen måste få knäcka vindrutan om man nu ska få stopp på ett kräk.

Om en statlig polis är bra eller ej är ju en annan sak.
Citera
2025-10-04, 06:05
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebbelYell
En polis griper föraren och lägger honom lugnt på marken. Ytterligare än polis ansluter och allt ser fortfarande lugnt ut. Helt plötsligt hoppar hetsapan ner från motorhuven, ansluter till gripandet och kaos utbryter.

Det var lite drag i den batongsvingande konstapeln, äntligen belönad efter allt hårt slit i polishögskolan!

Ena polisen vid förardörren bökar ju inne i bilen då det sitter en passagerare. Det är den batongpolisen vevar åt. När passageraren är ute så tar batongpolisen ett glädjeskutt ned ifrån motorhuven på vitlölsstinkande Audin och springer runt i full galopp med radion släppande efter sig. Gediget polisarbete!
Citera
2025-10-04, 06:18
Medlem
Ett jävla gnäll på polisen.

Här har polisen lyckats stoppa en, uppenbarligen, misstänkt livsfarlig bilförare.

(Flera vittnen berättar om hög fart, vårdslös körning, ohörsamhet mot polisen osv)

Samhället blir av med iaf en knarkdroska/pizzaräzer och 2 personer är anhållna.

Det är PRECIS såhär det skall gå till. Polisen utövar och visar sin överlägsenhet.
Citera
2025-10-04, 06:26
Medlem
Importerar man våld till landet så får man även våld inom polisen. Det är bland det sjukaste jag sett inom polisen. En uniformerad afrikan som är helt galen med en batong i handen på motorhuven på en bil. Hoppar och slår som en vettvilling. Det här beteendet brukar man annars se när importen gör kaos på gator och torg. När de anfaller polisen med käppar och stenar!

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...stoppat-bilen/
Senast redigerad av Ajabaja555 2025-10-04 kl. 06:28.
Citera
2025-10-04, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han hoppar ju ner från motorhuven och hjälper sina kollegor efter att rutan högst sannolikt är ogenomsiktlig.

Din synvinkel är kanske anti-polisen oavsett vad myndigheten gör?

Hjälpa! Han anfaller ju som en galenpanna ! Något fel är det på honom. Han löper ju amok!
Citera
2025-10-04, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har ni aldrig sett ”Fångat på polisens kamera” på kanal 5?

Detta är rutinförfarande efter de vårdslösaste biljakterna.
De brukar regelbundet förklara varför de gör på detta sättet.

Väldigt underhållande program fö😊
Men jävligt irriterande då dom berättar vad straffen blir, typ grov vårdslöshet I trafik, grov olovlig körning, grovt rattfylleri av alkohol samt droger plus innehav av narkotika och straffet blev villkorligt och böter. Jag önskade att idioterna kört ihjäl sig då de många gånger är 40e gången dom gör samma sak.
Citera
2025-10-04, 08:39
Medlem
quggels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Men passageraren (som sen greps för innehav) satt kvar och vägrade lämna bilen.

Exakt. Och bankandet var ett sätt att få ut honom för egen maskin. Går han inte ur så har polisen ett bra case vid ett åtal.

Det är alltså inte en polis som gör något fel utan ren taktik från polisens sida.
Senast redigerad av quggel 2025-10-04 kl. 08:44.
Citera
2025-10-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han hoppar ju ner från motorhuven och hjälper sina kollegor efter att rutan högst sannolikt är ogenomsiktlig.

Din synvinkel är kanske anti-polisen oavsett vad myndigheten gör?

Haha nu lugnar vi ner oss lite och beter oss rationellt här

När min kommentar lades fungerade inte länken i trådstarten, utan det enda som cirkulerade var en avsevärt lägre kvalite film, med väldigt mycket större blurrning mot passagerarsidan.

Situationen var helt annan på den mer högupplösta filmen som nu finns tillgänglig där det även förtäljer att det fanns en passagerare i bilen som blir utsparkad av polismannen från förarsidan.
Citera
2025-10-04, 09:48
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Hjälpa! Han anfaller ju som en galenpanna ! Något fel är det på honom. Han löper ju amok!

Han är polis och gör sitt jobb. Du har nollkoll och gillar bara att klaga på polisens arbete.
För mig är de gängkriminella smuts och för mig får polisen göra vad de vill för att göra dem rädda och ta bort alla sätt för dem att agera och inte leva vidare.
Han vill givetvis skrämma alla i bilen. Jag lovar hade du suttit där hade du bajsat i byxan.
Citera
2025-10-04, 09:59
Jag har en viss förståelse att det blev mer ilsken kraft än kanske nödvändigt i svingandet mot framrutan om man själv var nära att förolyckas i en krock pga av några jäkla knarkande idioter i en bil som dessutom vägrar kliva ur bilen. Det måste
jag nog säga.

Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Det är ju dessutom kraftigt övervåld oavsett om föraren tar skada eller inte av slaget mot vindrutan.

Här har inte proportionalitetsprincipen bejakats av Polismyndigheten.
Citera
2025-10-04, 10:05
Medlem
Haha vad håller den där polisen på med? Står på motorhuven och slår på bilen fast personen är gripen? Haha snacka om förvirrad, ska han verkligen vara polis?

Sen springer han runt och kastar sig ner på den gripne och fortsätter sitt hysteriska sätt, ser nästan ut som att han börjar slå på den gripne? Kollar man noga så rör sig hans arm så, den här polisen bör tas ur tjänst omedelbart.
Citera
2025-10-04, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Han är polis och gör sitt jobb. Du har nollkoll och gillar bara att klaga på polisens arbete.
För mig är de gängkriminella smuts och för mig får polisen göra vad de vill för att göra dem rädda och ta bort alla sätt för dem att agera och inte leva vidare.
Han vill givetvis skrämma alla i bilen. Jag lovar hade du suttit där hade du bajsat i byxan.

Håller med. Polisen gjorde sitt jobb och vi måste låta dem göra det.
Att man hoppar och sparkar/slår på en bil för att få ut kräken är en väl beprövad metod som tydligen funkar.

Vi talar ju inte om några personskador som "galna poliser" orsakar.
För mig får de gärna utöva sin tjänst på detta sätt när det gäller kriminella som förpestar samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in