2025-10-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
INGEN ÄR AVUNDSJUK PÅ LINNEA ELLER CHRIPPA!
Ingen vill va dom, ingen vill ha det som dom, ingen vill ha Linnea och ingen vill ha chrippa.
Så SLÄPP det argumentet.

Allra minst Jocke.
Han har ju allt chrippa inte har.

Åsikten den stora massan har är att Linnea ser sjukt gammal ut, hon har ögonlock som hänger längre ner än en 50-årings och det är inte normalt att ha rynkor när man är 26.
Så att hon skulle va snygg är inte vad dom allra flesta verkar tycka.

Dessutom är det ju en smaksak, vem man tycker är snygg, så att det ska nötas in från ett par håll, är ju bara löjligt.
Citera
2025-10-03, 22:05
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
När det gäller barnet så har Jocke lagt sig i och drivit sin egen agenda för att hämnas hela tiden.

Det är fakta.

Fakta? Utveckla tack.
Citera
2025-10-03, 22:05
Medlem
Citat:
Om du hade hängt med så hade du vetat att andra hävdade att hon får sjukpenning.

Då har jag ifrågasatt om hon har en SGI eftersom jag från början hävdat att hon går på soc.

Går man på soc så är det ett bidragsbrott om man tar emot pengar från annat håll samtidigt .

Du har INTE hängt med i diskussionen.

Men du får väl kontakta de olika ställena själv, så du får veta hur det ligger till, än att mala om samma sak i flera dagar och ändå inte komma någonstans!
Citera
2025-10-03, 22:06
Medlem
Citat:
Hur ska ni ha det i chrippa teamet? Vi får olika bud nu, har han manipulerat soc el inte? Den ena av er menar på att det är jocke som bestämt hur allt ska bli och den andre säger att jocke inte lyckas.

Nu blev det rörigt igen🤭😉

Det finns ingen som påstår att Jocke lyckades manipulera soc.

Däremot har han försökt utge sig för att agera på soc inrådan.
Citera
2025-10-03, 22:10
Medlem
Pundaren från Motala verkar ha glömt apan helt och hållet, humor hur kappvändaren viker sig. Jobbigt att vara ryggradslös.
Citera
2025-10-03, 22:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ingen vill va dom, ingen vill ha det som dom, ingen vill ha Linnea och ingen vill ha chrippa.
Så SLÄPP det argumentet.

Allra minst Jocke.

Åsikten den stora massan har är att Linnea ser sjukt gammal ut, hon har ögonlock som hänger längre ner än en 50-årings och det är inte normalt att ha rynkor när man är 26.
Det är du som yrar om avundsjuka - inte jag.
Nej, Jocke har inte allt som Chrippa har .. han har mer pengar, men mer än så är det inte.
Och det Jocke erbjöd var inget Chrippa kunna nöja sig med - han valde annat, men han valde inte bort sitt barn eftersom han inte har barn med Jocke - och det borde Jocke ta till sig och landa i.

Nej, alla - utom några töntar på Flashback som vill hävda annat, men troligen inte ens tycker det - kan se en ung vacker fräsch kvinna med en mycket tilltalande kropp .. Troligen har ingen av Linneas belackare en lika vacker och sexig flickvän.
Citera
2025-10-03, 22:11
Medlem
Citat:
Är det någon som plockat ut Julias deklarationer de senaste åren?

Skulle vara intressant att se för att få det bekräftat att hon inte har någon SGI och således inte rätt till sjukpenning.

Bidragsbrott både bakåt och i nutid.

Här min vän har du själv skrivit att hon bidragsfuskar för att du inte tror att hon har SGI och således inte har rätt till sjukpenning.

Det jag har svarat dej är att du inte behöver oroa dej för att hon skulle kunna begå bidragsfusk kring SGI.

Jag är fullt medveten om att diskussionen oxå handlat om socialbidrag men här har du ditt eget inlägg om just SGI.
Så sluta skriv att jag inte hängt med, för jag svarade bara på ditt eget inlägg
Citera
2025-10-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Skrattade rakt ut angående din kommentar om L’s utseende 😂🤭
Jobbigt för vissa att höra sanningen.
Citera
2025-10-03, 22:22
Avslutad
Citat:
Så SLÄPP det argumentet.

Allra minst Jocke.

Nej verkligen ingen är avundsjuka på deras liv skulder i mängder, säljer ut sig själva för att få in pengar, riskerar fängelse vem fasiken kan vara avundsjuk på det?
Citera
2025-10-03, 22:23
Avslutad
Citat:
Det är soc och kommuninvånarna i Karlskogas ensak om Julia blåser dem på pengar.

Även gåvor räknas av från socbidraget.

Men du vet ju inte det. Här har vi ett tydligt exempel på hur en trådsanning föds.

Det står dig fritt att kontakta soc sä får de reda ut om det stämmer eller inte.
Citera
2025-10-03, 22:24
Avslutad
Citat:
Du har "vetat" enormt mycket i den här tråden utan att det stämmer.

Det här vet jag!

Som?

Kan du bevisa att Jocke ger henne pengar? du vet verkligen inte hur det ligger till det märks.
Citera
2025-10-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
*Skratt* - Nej det får hon inte. Varför sitter du och fantiserar om att du vet någonting om henne och vilka reaktioner hon möter?

Räcker med att kolla alla deras social medier, även hennes fans uttrycker det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in