Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej definitivt inte - men i det här fallet har Jocke under lång tid lagt sig vinn om att förstöra för Chrippa för att Chrippa inte var en lydig hund, träffade en snygg tjej och bröt sig loss. Jockes vapen har varit Julia och barnet och hans kanaler är Anjo och Rask.
INGEN ÄR AVUNDSJUK PÅ LINNEA ELLER CHRIPPA!
Ingen vill va dom, ingen vill ha det som dom, ingen vill ha Linnea och ingen vill ha chrippa.
Så SLÄPP det argumentet.
Allra minst Jocke.
Han har ju allt chrippa inte har.
Åsikten den stora massan har är att Linnea ser sjukt gammal ut, hon har ögonlock som hänger längre ner än en 50-årings och det är inte normalt att ha rynkor när man är 26.
Så att hon skulle va snygg är inte vad dom allra flesta verkar tycka.