Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
För det första har aldrig hon delat en offentlig handling öppet ! Jag förstår faktiskt inte som jag nyss skrev varför ni reagerar så starkt vad jag skriver.
Du skriver att du tycker det är märkligt att vi skrivit el jag har skrivit i 2 års tid i tråden att prata om N enligt dej sprida rykten vilket jag upplever att jag ej gjort.
Jag tycker det är ännu märkligare att man kommer in efter 2 års tid börja leka dektiv och agerar domare på vad som får skrivas el inte skrivas i tråden . Och att man dessutom har suttit maniskt i flera dygn på att leta rätt på vad vissa personer skriver el sagt är för mig ett väldigt udda beteende.
Hur du tolkar saker kan inte jag el någon annan stå tillsvars för !
Men att gång på gång säga att jag sprider rykten el ljuger är inte ok .
Är bara tragiskt och patetiskt att man ska utses som en syndabock i skvallertråd för att andra ska få sin röst hörd .
Ni som vet ni vet . Fortsätt skriva tycka till låt er aldrig tystas 🩷👍🫶
Låt dig inte tystas🙏 det de gör nu är all annat än ok och har inget med "olika åsikter" angående skvaller och drama kring Nicci att göra. Det är trakasserier i min mening.
Sitta och ta upp saker som sagts i en annan tråd dessutom för TVÅ ÅR sedan. Det är en ful härskarteknik att man baxnar. Endast för att peka finger "skrämma" andra att säga något.
De använder vissa som exempel, du är tydligen en av dem.
Kanske är som du säger, du har varit alldeles för nära sanningen kring vad som varit Niccis agenda, det vet bara hon, men allt pekar ditåt?
Varför börjar Nicci prata om att bo i Spanien i podden drygt ett halvår innan (i samma veva som soc kontaktar A) för som hon sa, hade egen vårdnad och kunde göra vad hon ville. I december 2024 så gör de slag i saken strax innan C fyllde år, som de inte gått ut med vilken dag det var förrän då.
Du delade dina åsikter och det du läst och det du visste då, inget du ska behöva försvara här. Inte heller din yrkesroll.
Det säger mer om dem än dig. Stå på dig och låt inte dom tysta dig (eller någon annan heller)🙏🫶✌️