• 2
  • 3
2025-10-02, 21:19
Medlem
Flaklypans avatar
Fängelsefilm så inte den roligaste och man säger så

Meeen riktigt bra!

OT: Bra (eller tom bättre) fängelse film från samma era 1983, Bad Boys med Sean Penn https://www.imdb.com/title/tt0085210

Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Jag borde ge den en ny chans nån dag, visst är den rätt deppig?
Citera
2025-10-02, 21:50
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
Är det inte så att han har varit inne på massa rehab flera gånger för alkohol och knarkproblem att han tar massa roller för att få in cash?

Har du hört nåt sånt eller spekulerar du bara?

Om han är alkis och knarkoman och ändå klarar av att vara så snuskigt produktiv vid 69 års ålder måste man ju säga att det är berömvärt i sig.
Citera
2025-10-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Fängelsefilm så inte den roligaste och man säger så

Meeen riktigt bra!

OT: Bra (eller tom bättre) fängelse film från samma era 1983, Bad Boys med Sean Penn https://www.imdb.com/title/tt0085210

Tack, får invänta rätt tillfälle, och Bad Boys har jag till och med i fodral! (inte så peppig den heller )
Citera
2025-10-02, 23:51
Medlem
Flaklypans avatar
Jon Voight (Angelenas Jolies pappa) är ju också helt grym i denna!

Vore jag dig så hade jag satt upp den som nästa Fredags film!

Citat:
Tack, får invänta rätt tillfälle, och Bad Boys har jag till och med i fodral! (inte så peppig den heller )
Citera
2025-10-03, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Jon Voight (Angelenas Jolies pappa) är ju också helt grym i denna!

Vore jag dig så hade jag satt upp den som nästa Fredags film!

Haha, vilken filmlektion jag fått idag.

Visste inte att han var hennes farsa, men båda har något i utseendet som känns knepigt för mig och tror inte jag gillat en enda film med henne.. (förhoppningsvis glömmer jag något)
Gillat Voight i en del, men han spelar nästan alltid så jobbiga roller.

Jag ska ge filmen en ny chans vid passande tillfälle!
Citera
2025-10-03, 01:17
Medlem
Flaklypans avatar
Återkoppla efter du sett den!

Han en skön filmkväll!

Citat:
Haha, vilken filmlektion jag fått idag.

Visste inte att han var hennes farsa, men båda har något i utseendet som känns knepigt för mig och tror inte jag gillat en enda film med henne.. (förhoppningsvis glömmer jag något)
Gillat Voight i en del, men han spelar nästan alltid så jobbiga roller.

Jag ska ge filmen en ny chans vid passande tillfälle!
Citera
2025-10-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Har du hört nåt sånt eller spekulerar du bara?

Om han är alkis och knarkoman och ändå klarar av att vara så snuskigt produktiv vid 69 års ålder måste man ju säga att det är berömvärt i sig.

Bara söka på Eric Roberts Rehab på Google kommer upp att han har haft kokain problem. Minns också länge sedan typ 10 - 15 år sedan gick något program Celebrites On Rehab hette något sånt typ så var han med.
Citera
2025-10-03, 23:45
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
Bara söka på Eric Roberts Rehab på Google kommer upp att han har haft kokain problem. Minns också länge sedan typ 10 - 15 år sedan gick något program Celebrites On Rehab hette något sånt typ så var han med.

Aha, Tack.

Det skulle som sagt vara kul att veta vilka ekonomiska förutsättningar han lever under, att duckduckgoa på net worth är värdelöst.

Det kan ju vara en kombination av penningbehov och att han trivs med skådespeleriet som driver honom.
Citera
2025-10-04, 10:12
Medlem
Eric Roberts. Grym skådis. Alltid sevärd.
Andra är tex Bruce Willys. Sen han som gjorde Pig Cop eller nått sådant. Han som är Crixus i serien Spartacus. Han gör filmer varje månad typ. Kan inte hans namn eller ser hans filmer dock.
Citera
2025-10-05, 08:27
Medlem
Dofternas avatar
Michael Paré, runt 210 filmer sen 1981.
Var väl som bäst 1984 med Streets Of Fire och Philadephia Experiment på menyn, sen gick det lite utför.
Citera
2025-10-06, 08:19
Medlem
EggBoxJuans avatar
Erics dotter Emma Roberts, främst känd från American Horror Story är ju ett ganska stort namn i branschen.
Eric förlorade vårdnaden om henne på grund av narkotikamissbruk.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in