2025-10-02, 22:27
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Den nya bruden ger inget positivt till serien tycker jag. Dock ser hon rätt bra ut. Hade lätt raggat på henne och dragit hem henne en kväll. Så illa är hon inte. Svensk-Irakisk.
Söt.

Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Håller med om att den nya tjejen inte tillför något positivt. Hon väcker snarare irritation. Väldigt uttryckslös. Hon kanske är tillsagd att agera så men det känns som att hon ger mer negativa vibbar än tillför något positivt.

Nu försöker dom göra den nya tjejen mer omtyckt genom att lägga in henne i någon anti-cancer reklamfilm där hennes mamma får cancer och hon gråter så att vi ska känna sympati för karaktären.

Nice try ICA, men den gubben gick inte.

Ärligt talat, ett ganska billigt försök att komma åt folks känslor genom att ta genvägen via ett ämne som cancer som berör många.
Senast redigerad av nickeh84 2025-10-02 kl. 22:39.
Citera
2025-10-20, 17:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagmar.ebbesen
Usch, nu måste jag titta på Fillie Lyckow i kassan igen för att återfå sinnesjämvikten
Förlåt?
Citera
2025-10-25, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Nu försöker dom göra den nya tjejen mer omtyckt genom att lägga in henne i någon anti-cancer reklamfilm där hennes mamma får cancer och hon gråter så att vi ska känna sympati för karaktären.

Hon ger inget bra intryck alls. Totalt döda ögon och död blick. Googlade på henne och hon heter tydligen Laura Majid, dvs samma efternamn som "kurdiska räven". Kanske är det ett vanligt efternamn.
Hon fick tydligen rollen genom att sjunga nubbevisor, kanske var de som tillsatte henne fulla? Hon tillför i alla fall inget positivt alls till reklamen, jag får snarare psykopatvibbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in