2025-10-01, 03:10
Avslutad
Hej! Vad betyder det när det står le för att matcha som vän på fb dejting ? En kille jag har har lite gemensamma vänner med står det le för att matcha som vän på fb dejting, vi har väl typ flörtat lite med varandra men det var för några år sen och vi har inte haft kontakt på nästan 10 år så blev lite förvånad av att se honom där, men har han alltså skickat en vän match till mig eller varför står det le för att matcha som vän ? Känner mig lite förvirrad. Har nog alltid tyckt att han ser bra ut hehe , funderar på att kanske skicka ett meddelande men det kanske blir jätte pinsamt och stelt om han inte har skickat en vän match till mig.. fattar nada
Citera
2025-10-01, 03:26
Medlem
kalkryggars avatar
Jag vet inte alls vad du skriver om. Men eftersom du verkar intresserad av honom så kan du väl bara skriva till honom ändå. Skriv att du är sugen på att gå ut på dejt med honom. Om han också är sugen så passar det utmärkt.

Om han inte är sugen så skriver du att det går också bra även om det vore roligare om vi gick på dejt.

Finns inget pinsamt med det. Bara gör det.
Citera
2025-10-01, 04:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag vet inte alls vad du skriver om. Men eftersom du verkar intresserad av honom så kan du väl bara skriva till honom ändå. Skriv att du är sugen på att gå ut på dejt med honom. Om han också är sugen så passar det utmärkt.

Om han inte är sugen så skriver du att det går också bra även om det vore roligare om vi gick på dejt.

Finns inget pinsamt med det. Bara gör det.

Ok ja jag kanske får skicka ett meddelande vi får se jag är nog dock inte redo för nåt seriöst , jag har nyligen gått igenom ett heartbreak så det blir nog bara träffas eller skriva som en vän eller kanske som kk
Citera
2025-10-01, 17:34
Moderator
pbos avatar
Rubrik förtydligad.

/mod
Citera
2025-10-01, 21:33
Avslutad
Om man matchar som vänner på fb dejting betyder det att personen kan vara öppen för ett kk förhållande då eller är det bara vänskap dom söker då ? Han som jag såg på fb dejting som jag kan vänskaps matcha vi hade ju som sagt kontakt med varandra men det var typ 10 år sen vi hade kontakt senast vi var vänner på fb då och vi skrev lite på messenger några gånger och flörtade lite , vi har träffats flera gånger för genom skolan och genom gemensamma vänner men vi var intima med varandra och vi träffades aldrig själva minns iaf att han brukade skicka grattis på min födelsedag på fb när vi var vänner på fb men det kanske inte betyder nånting han kanske skrev grattis till alla sina vänner på fb. Får dock lite noja han är alldeles för snygg för mig han är smal och snygg och jag är lite rund och känner mig inte alls nåt snygg .. jag har alltid fått höra från killar ända sen tonåren att jag är fin och söt men inte många som har sagt att jag är snygg eller sexig kanske är fånigt men min kompis fick alltid höra att hon var snygg och jag fick bara höra att jag var söt .. finns det verkligen nån snygg och smal kille som gillar en rund kvinna som bara ser vanlig eller söt ut ? 🥺
Citera
2025-10-01, 21:34
Avslutad
* vi var inte intima med varandra nån gång
Citera
2025-10-01, 21:41
Medlem
erikp121s avatar
Söt kan vara rena honungen ibland? Glöm aldrig bort att du är drottningen och vi bara slavar, hahahaha.

Nejmen, ärligt, kör på. Blir inga barn gjorde av att slappa som kon. Om du är söt enligt killar finns det sötma att hämta om man ska snacka blommor och bin. Bara bögar som bryr sig om utseende btw. Riktiga grabbar befruktar alla Blommor, hah.
Citera
2025-10-01, 21:51
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Om man matchar som vänner på fb dejting betyder det att personen kan vara öppen för ett kk förhållande då eller är det bara vänskap dom söker då ? Han som jag såg på fb dejting som jag kan vänskaps matcha vi hade ju som sagt kontakt med varandra men det var typ 10 år sen vi hade kontakt senast vi var vänner på fb då och vi skrev lite på messenger några gånger och flörtade lite , vi har träffats flera gånger för genom skolan och genom gemensamma vänner men vi var intima med varandra och vi träffades aldrig själva minns iaf att han brukade skicka grattis på min födelsedag på fb när vi var vänner på fb men det kanske inte betyder nånting han kanske skrev grattis till alla sina vänner på fb. Får dock lite noja han är alldeles för snygg för mig han är smal och snygg och jag är lite rund och känner mig inte alls nåt snygg .. jag har alltid fått höra från killar ända sen tonåren att jag är fin och söt men inte många som har sagt att jag är snygg eller sexig kanske är fånigt men min kompis fick alltid höra att hon var snygg och jag fick bara höra att jag var söt .. finns det verkligen nån snygg och smal kille som gillar en rund kvinna som bara ser vanlig eller söt ut ? 🥺

Antingen vill han bara sätta på dig och slänger bort dig som en gammal snusprilla efterråt. Eller så är han genuint intresserad av dig. Jag gissar på det förstnämnda.

Du skriver som en upptjackad 13-åring med adhd. Lär ni er ingenting i skolan längre?
Citera
2025-10-01, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Antingen vill han bara sätta på dig och slänger bort dig som en gammal snusprilla efterråt. Eller så är han genuint intresserad av dig. Jag gissar på det förstnämnda.

Du skriver som en upptjackad 13-åring med adhd. Lär ni er ingenting i skolan längre?

Ok.. ja alltså jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte vill ligga med honom 🫣😏 jag har väl alltid haft en crush på honom och tyckte att han såg bra ut och tycker fortfarande han är skitsnygg 😍🤪
Citera
2025-10-01, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Söt kan vara rena honungen ibland? Glöm aldrig bort att du är drottningen och vi bara slavar, hahahaha.

Nejmen, ärligt, kör på. Blir inga barn gjorde av att slappa som kon. Om du är söt enligt killar finns det sötma att hämta om man ska snacka blommor och bin. Bara bögar som bryr sig om utseende btw. Riktiga grabbar befruktar alla Blommor, hah.

Ok vill ju dock inte göra barn haha vill bara träffas lite och ha skönt sex med han just sen får man väl se vad som händer i framtiden
Citera
2025-10-01, 23:05
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Ok vill ju dock inte göra barn haha vill bara träffas lite och ha skönt sex med han just sen får man väl se vad som händer i framtiden

Ja skit i att skaffa barn. För mänsklighetens skull.
Citera
2025-10-01, 23:12
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Ja skit i att skaffa barn. För mänsklighetens skull.
Du verkar vara en riktig altruist. Själv är jag misantrop. Glöm inte att sätta på heders-kådisen, brorsan. Heh.

CODEX REX
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in