• 1
  • 2
2025-10-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Ja skit i att skaffa barn. För mänsklighetens skull.

Detsamma
Citera
2025-10-01, 23:23
Medlem
Läste en gång att kvinnor inte tycker att män ska le på bilder. Det kan ge associationer till försäljartypen, nån man inte litar på.
Det här gällde dock dejting.
Om ni bara söker vänner: le som Jack Nicholson i Batman
Citera
2025-10-01, 23:40
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Läste en gång att kvinnor inte tycker att män ska le på bilder. Det kan ge associationer till försäljartypen, nån man inte litar på.
Eh, okej. Man ska inte läsa så mycket om kvinns. Man ska liksom leva med dem? Men, visst, det slutar tillslut i att man hängs upp och ned på ett torg som Benito och Clara, men vafan, lätt värt det istället för böglivet som incel?

Läs en bok, bli en tok. Knulla en brud, gå in i mood.
Citera
2025-10-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot

Varför måste man vara så hårda och leka macho ? Förstår mig inte på män ni måste vara från en annan planet. Tjejer vill ha snälla lugna killar inte några tuffingar inte jag iaf. Men när jag var tonåring så var väl alltid lite äldre farliga killar mer spännande än killar i min egen ålder men orkar inte med såna töntar längre 😑
Citera
2025-10-02, 01:36
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Varför måste man vara så hårda och leka macho ? Förstår mig inte på män ni måste vara från en annan planet. Tjejer vill ha snälla lugna killar inte några tuffingar inte jag iaf. Men när jag var tonåring så var väl alltid lite äldre farliga killar mer spännande än killar i min egen ålder men orkar inte med såna töntar längre 😑

Och din lilla pussgurka du frågar om i tråden då? Är han en lugn och snäll kille?
Citera
2025-10-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Och din lilla pussgurka du frågar om i tråden då? Är han en lugn och snäll kille?

Ja han är lugn och snäll 🥰
Citera
2025-10-02, 10:33
Medlem
lakritcs avatar
Är det möjligen var 100 000:e person i landet som använder FB-dating?
Citera
2025-10-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är det möjligen var 100 000:e person i landet som använder FB-dating?

Vad spelar det för hur många som använder det ? Det var inte det inlägget handlade om det handlade om vad det betyder när jag ser att det står " le för att matcha som vän " jag ville veta om det betydde att han hade skickat en vänskapsmatch till mig så jag kunde skriva ett meddelande till honom utan att det blir stelt
Citera
2025-10-02, 21:30
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Vad spelar det för hur många som använder det ? Det var inte det inlägget handlade om det handlade om vad det betyder när jag ser att det står " le för att matcha som vän " jag ville veta om det betydde att han hade skickat en vänskapsmatch till mig så jag kunde skriva ett meddelande till honom utan att det blir stelt
Att man inte har någon nytta av en användarbas som består av lokala fotbollslaget och de närmast sörjande.

Betyder att du kan skicka ett förslag om vänskapsmatchning. Lär bli pinsamt oavsett. Ingen man söker online efter nya kvinnliga vänner så snarare lär det skapa förvirring hos honom.
Citera
2025-10-02, 23:17
Medlem
Citat:
Att man inte har någon nytta av en användarbas som består av lokala fotbollslaget och de närmast sörjande.

Betyder att du kan skicka ett förslag om vänskapsmatchning. Lär bli pinsamt oavsett. Ingen man söker online efter nya kvinnliga vänner så snarare lär det skapa förvirring hos honom.

Varför skulle han bli förvirrad om jag skickar ett meddelande ?
Citera
2025-10-03, 21:54
Medlem
Citat:

Det är väl han som har skickat en vänskapsmatch till mig så då borde väl inte han blir förvirrad ? 🤨 Sen vad som menas med vänskapsmatchning vet jag inte, jag har ingen aning om han typ vill ligga eller bara träffas som en vän på fika typ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in