Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Jaaa! Helt klart, det blir skumt när familj och barn blir ett samtalsämne. Jag har tänkt lite på varför en del pratar om sina barn på ett så överdrivet positivt sätt. Det finns ju såna tondöva idioter överallt iofs, men på mitt vaniljjobb är det inte så vanligt faktiskt och jag tror typ inte att kunderna är så i andra sammanhang men när de träffar mig så gör de så. Om du fattar vad jag menar? Konstigt. 🧐
Jag skulle också ha blivit väldigt besvärad av foton på barn i ögonhöjd när man håller på i sängen. Fy! Det skulle verkligen kännas fel och konstigt och jag tror helt ärligt att det skulle känts jobbigt även om det var typ en Tinder-dejt.😅 Man vill inte att barn ska kolla på en när man har sex liksom men det är klart att det kanske blir "värre" när det är fråga om betalsex. Typ ännu mer opassande liksom?
En annan grej nu då. Det här med att "göra slut" med eller "avskeda" kunder. Det har vi ju alla gjort. Många ggr. Här på Fb så kan man ju läsa om kunder som inte vill "fika" (fy fan så pinsam och osexig den omskrivningen är! 🥴 ) hos providers igen men vad har fått er andra att inte vilja "fika" med en kund igen eller till slut valt att göra slut med återkommande fikare?
Hatar också "fika". Fattar att det är något försök att vara diskret, men det är ju ändå helt uppenbart från sammanhanget att det handlar om sexköp... 🙄
Många kunder, speciellt här på FB, verkar ju tro att man blir avskedad eller att eskorten avbryter träffen om hon inte är attraherad av kunden eller om sexet är dåligt. Privat vill jag ju bara ha sex med personer som jag är attraherad och ha bra sex där även jag njuter, men som eskort bryr jag mig noll.
Men jag har faktiskt avskedad en (1) kund p.g.a. dåligt sex. Eller, inte bara att det var dåligt, det var andra saker också, men sexet var verkligen så dåligt att jag nästan grät på insidan under tiden, plus att mannen i fråga alltid bokade väldigt långa träffar och ville spendera hela träffen på rummet och bara ligga i sängen. Inga tilltugg, inget att dricka förutom kranvatten, ingen aktivitet, utan verkligen bara vara på rummet och ruttna, också extremt dåligt sex på det. 🙃 En helkväll med honom kunde kännas som flera dagar. Om han bara ville ses en gång om året eller bara en timmes träff så hade det ju varit okej, men han ville ses relativt ofta, och jag verkligen bävade inför att träffa honom trots att han är den kund som inbringat mest inkomst för mig.
Annars har jag bara avskedat kunder p.g.a. dåliga vibbar. De har inte varit farliga under träffen, men jag har känt att det är någonting som inte står riktigt rätt till fastän de varit normala och trevliga. Då blir det inga fler träffar.