2025-06-26, 18:31
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Säg den komediserie som gjorts efter typ 1995 som inte är ren skit?

Tycker du skitserier som Vänner eller Ellen De Generes är bra?

South Park? The Office? Futurama? Bobs Burgers?

Nä, jag har aldrig förstått vad folk tycker är så bra med "Vänner". Men jag tycker att Solsidan står ut med sin självgodhet och von-oben attityd. I Vänner så slipper man alltså se klägget från TV4 stå och hånflina och mysa i sin självgodhet och sitt förakt för vanligt folk.

Finns det någon som på allvar tycker Ellen är rolig? (Speciellt efter att det uppdagats att hon är en otrevlig diktator på arbetsplatsen). Eller iochförsig, hon gör ju en bra insats som Doris fisken i "Hitta Nemo".
Citera
2025-06-26, 21:03
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
South Park? The Office? Futurama? Bobs Burgers?

Nä, jag har aldrig förstått vad folk tycker är så bra med "Vänner". Men jag tycker att Solsidan står ut med sin självgodhet och von-oben attityd. I Vänner så slipper man alltså se klägget från TV4 stå och hånflina och mysa i sin självgodhet och sitt förakt för vanligt folk.

Finns det någon som på allvar tycker Ellen är rolig? (Speciellt efter att det uppdagats att hon är en otrevlig diktator på arbetsplatsen). Eller iochförsig, hon gör ju en bra insats som Doris fisken i "Hitta Nemo".

Jag tyckte Gustafsson 3 trappor var rolig, trots att den gjordes på 2010-talet.
Citera
2025-06-30, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Men jag tycker att Solsidan står ut med sin självgodhet och von-oben attityd. I Vänner så slipper man alltså se klägget från TV4 stå och hånflina och mysa i sin självgodhet och sitt förakt för vanligt folk.

Om man menar rollfigurernas snobbighet är det väl just den som är rätt kul på något sätt?
Citera
2025-08-21, 23:16
Medlem
Tycker Anna och Mickan är riktigt osympatiska som karaktärer. Hade inte stått ut en dag med att ha ett förhållande med någon av dem.
Citera
2025-09-16, 10:09
Avslutad
Ny säsong kör igång 1 oktober och landar på TV4 Play, den 15 oktober i TV4.

Solsidan” hade premiär 2010 första gången
och har blivit en av TV4:s största succéer.
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/da-har-solsidan-premiar-i-tv4-detaljerna-om-nionde-sasongen/
Senast redigerad av sudderator 2025-09-16 kl. 10:12.
Citera
2025-09-18, 01:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Kollade aldrig när det kom men har kollat på några avsnitt nu i veckorna. Fattar inte varför jag inte började kolla för 15 år sedan! Skitrolig serie tycker jag!
Citera
2025-10-01, 14:06
Medlem
Jag kollade de nya avsnittet nu, Säsong 9 ep 1 och är jävligt besviken. Det känns som att det inte finns en själ längre och att dom bara stressat igenom allting. Karaktärerna är överdrivna och det finns ingen röd tråd i avsnittet. Och vad gör det här jävla fikuset Edvin Törnblom i avsnittet?
Citera
2025-10-01, 14:23
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metafedron
Jag kollade de nya avsnittet nu, Säsong 9 ep 1 och är jävligt besviken. Det känns som att det inte finns en själ längre och att dom bara stressat igenom allting. Karaktärerna är överdrivna och det finns ingen röd tråd i avsnittet. Och vad gör det här jävla fikuset Edvin Törnblom i avsnittet?
Så har jag känt sen säsong 5. Det har blivit urvattnat. Jag tycker skådespeleriet är riktigt kasst. Som du säger så är det överdrivet och det känns som att "humorn" är väldigt forcerad och inte lika genuin som tidigare. Helt otroligt att det ska komma en säsong till efter denna..
Citera
2025-10-01, 15:24
Medlem
Var finns nya avsnittet att streama gratis?
Citera
2025-10-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
Var finns nya avsnittet att streama gratis?
Det blir tillgängligt på vanlig tv den 15e oktober. Och skulle tro att det även då blir gratis att streama.
Citera
2025-10-01, 18:41
Medlem
picapicans avatar
Varför sänds det bara på TV4 Play och dessutom ska man uppgradera och betala?
Citera
2025-10-01, 19:57
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför sänds det bara på TV4 Play och dessutom ska man uppgradera och betala?

Gratis från 15 oktober då de börjar sändas i vanliga TV4. Betalar du får du utan reklam och förhandsvisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in