Citat:
Ursprungligen postat av
BluePonyGirl
Varför påstår du saker som inte är sanna? De fick visst tag i N*cc* i faderskapsutredningen som gjordes av socialnämnden och hon berättar att det är Andr*as som är pappa.
Citat:
Ursprungligen postat av
BluePonyGirl
Det som dock blir märkligt är de plötsliga försvarstalen om att tråden alltid gått ut på att ”dokumentera händelser” och att ”diskutera N*cc*s liv”. Det enda som ”dokumenterats” i den här tråden är era åsikter om det ni fått se i sociala medier och i poddar. Det är åsikt och inte fakta att skriva saker som, fritt formulerat, ”N*cc* vill bara ha uppmärksamhet så därför pratar hon bara om sex i sin podd 🤮”.
Jag har hittils inte sett ett enda bevis för alla påståenden du kommit med. Kan ju likaväl vara så att N var utomlands och höll sig undan en bra tid. Men tillslut gav hon med sig och berättade/medverkade (Lite skillnad på att säga att N visst medverkade om det var så att hon höll tyst länge, precis som iaf jag trott.
Vad är beviset för att A skrev under i juli och inte krävde ett DNA?
Jag påstår inte att du ljuger, men jag undrar bara vad det är som skiljer oss åt. Har jag missat det?
Att du presenterar fakta och vi andra bara har åsikter. Det N går ut med i sociala medier får man väl ändå tro på? Men du hämtar din info från annat håll då antar jag