Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymoxe
Om man matchar som vänner på fb dejting betyder det att personen kan vara öppen för ett kk förhållande då eller är det bara vänskap dom söker då ? Han som jag såg på fb dejting som jag kan vänskaps matcha vi hade ju som sagt kontakt med varandra men det var typ 10 år sen vi hade kontakt senast vi var vänner på fb då och vi skrev lite på messenger några gånger och flörtade lite , vi har träffats flera gånger för genom skolan och genom gemensamma vänner men vi var intima med varandra och vi träffades aldrig själva minns iaf att han brukade skicka grattis på min födelsedag på fb när vi var vänner på fb men det kanske inte betyder nånting han kanske skrev grattis till alla sina vänner på fb. Får dock lite noja han är alldeles för snygg för mig han är smal och snygg och jag är lite rund och känner mig inte alls nåt snygg .. jag har alltid fått höra från killar ända sen tonåren att jag är fin och söt men inte många som har sagt att jag är snygg eller sexig kanske är fånigt men min kompis fick alltid höra att hon var snygg och jag fick bara höra att jag var söt .. finns det verkligen nån snygg och smal kille som gillar en rund kvinna som bara ser vanlig eller söt ut ? 🥺
Antingen vill han bara sätta på dig och slänger bort dig som en gammal snusprilla efterråt. Eller så är han genuint intresserad av dig. Jag gissar på det förstnämnda.
Du skriver som en upptjackad 13-åring med adhd. Lär ni er ingenting i skolan längre?