2025-09-30, 11:38
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Visste du inte att han kommit undan? Är du en av dom få som tror att han kommer åka dit? Men är på fri fot tills dess eller?

Många är på fri fot tills domen kommer? Varför får han inte resa fritt om dom har släppt fallet och han har klarat sig?? Du kan inte vara såhär korkad på allvar?
Citera
2025-09-30, 11:40
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Vänta lite här nu? Vadå sprider anjos ord här?

Allt jag skrev där är chrippas och linneas ord i div olika videos!! Ingenting där är någon annans ord!
Om du använder chrippa och Linneas egna ord som källa.
Chrippa och Linnea har sagt att de inte slagit varandra.
Citera
2025-09-30, 11:43
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så då tror du på Chrippa och Linnea när de säger att de inte slagit varandra?

Nej, för det är den ändrade historien om att inget har hänt, den tror jag inte på.
Citera
2025-09-30, 11:47
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Nej, för det är den ändrade historien om att inget har hänt, den tror jag inte på.
Så du väljer att tro på det chrippa säger när han säger saker du vill höra, men ignorerar det han säger när han säger saker du inte vill höra. Jag förstår.

Om Linnea ljög om misshandeln, varför fotades det skador på henne?
Om Linnea slagit barnet, varför agerade inte soc? Varför gjorde inte polisen något när Jocke anmälde hennes för barnmisshandel?
Citera
2025-09-30, 11:54
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Så du väljer att tro på det chrippa säger när han säger saker du vill höra, men ignorerar det han säger när han säger saker du inte vill höra. Jag förstår.

Om Linnea slagit barnet, varför agerade inte soc? Varför gjorde inte polisen något när Jocke anmälde hennes för barnmisshandel?

Så jag ska ändra mig när han ändrar sin historia? Eller? Jag får inte ha min åsikt enligt dig?

Men du menar ju på att han inte slog henne? Bevis finns på alla hennes märken. Eller har hon fejkat dom?
Citera
2025-09-30, 11:56
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Kanske för att alla vid det här laget vet att hon är borderline nog för att också kunna förse sig med skador, helt själv.
Desperat nog är väl det minsta man kan säga.

Tror du det börjar kännas jobbigt för han, att hans fru snart kommer vara tillgänglig för alla, och att han inte kan göra något öht för att hålla kontrollen över det?

Citat:

Citera
2025-09-30, 11:58
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Så jag ska ändra mig när han ändrar sin historia? Eller? Jag får inte ha min åsikt enligt dig?

Men du menar ju på att han inte slog henne? Bevis finns på alla hennes märken. Eller har hon fejkat dom?
Jag har redan skrivit detta till dig.
Du sa inte din åsikt, du prata som om det vore på ett visst sätt, som om du visste sanningen. Du sa inte din åsikt.
Lär dig skillnaden.

Vart skrev jag att chrippa inte slog Linnea?
Och varför hoppade över mina frågor? Vad för skador fotade polisen tror du?
Varför agerade inte soc och polisen om det förekommit barnmisshandel?
Citera
2025-09-30, 11:59
Medlem
Citat:
Om du använder chrippa och Linneas egna ord som källa.
Chrippa och Linnea har sagt att de inte slagit varandra.

Linnea sa i intervjun med Cluee, när Chrippa, Linnea & Julia var i Spanien att Chrippa aldrig slagit henne med knuten näve. Hur ska man tolka det? Har han slagit henne eller inte?
Citera
2025-09-30, 12:04
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Du kan inte på allvar tro att Chrippa slipper undan. Han är så långt nere i träsket han någonsin har varit.
Vet inte om du trollar men han kommer inte straffas, i alla fall inte på så sätt att han blir av med sin förmögenhet. Han kan göra precis vad han vill här i livet. Nu är han ju ingen tung brottsling men skulle han faktiskt hotas av något allvarligt åtal så är det inget som stoppar honom från att ta ett privatjet härifrån. "Han har inte råd med privatjet", men snälla han ska inte köpa det utan åka med det och jo det har han definitivt råd med. Om ni bara visste hur mycket han tjänat på sina cryptoaffärer...
Citera
2025-09-30, 12:05
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Många är på fri fot tills domen kommer? Varför får han inte resa fritt om dom har släppt fallet och han har klarat sig?? Du kan inte vara såhär korkad på allvar?
Han får resa hur fritt han vill.
Citera
2025-09-30, 12:18
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Vet inte om du trollar men han kommer inte straffas, i alla fall inte på så sätt att han blir av med sin förmögenhet. Han kan göra precis vad han vill här i livet. Nu är han ju ingen tung brottsling men skulle han faktiskt hotas av något allvarligt åtal så är det inget som stoppar honom från att ta ett privatjet härifrån. "Han har inte råd med privatjet", men snälla han ska inte köpa det utan åka med det och jo det har han definitivt råd med. Om ni bara visste hur mycket han tjänat på sina cryptoaffärer...

Fan vad jobbigt det måste vara att ha en psykos. Jag förstår att du själv tror på allt du säger, men jag hade hållit det för mig själv om jag var du. Det är bara oerhört pinsamt att läsa.
Citera
2025-09-30, 12:20
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Fan vad jobbigt det måste vara att ha en psykos. Jag förstår att du själv tror på allt du säger, men jag hade hållit det för mig själv om jag var du. Det är bara oerhört pinsamt att läsa.
Det pinsamma är väl att sitta här och skriva om hur körd Chrippa är medan han på en dag lägger er månadslön på endast mat? Och ni tror att det är stulna eller svarta pengar? Och polisen har överseende med det och låter han fortsätta och dokumentera allt på sociala medier? Vem har psykos egentligen hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in