2025-09-29, 23:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Tänk chocken för hans vänner och familj. Nu lär inte den gruppen vara speciellt stor ändå. Först att deras (förmodade något socialt avvikande vän) kommer ut som pedofil och sedan att han kommer ut som transa som gillar att klä sig som en snuskig fläskig gammal kärring.
Det var nog många i hans bekantskapskrets som satte kaffet i halsen.
#678 har fortfarande 200 vänner på Facebook. Å andra sidan - vänner på Facebook är oftast inte mer vänner än dom okända människor man slumpmässigt möter på stan. Man ska inte förväxla kvalitet med kvantitet.
Citera
2025-09-29, 23:59
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Är du vän med honom på FB, eller har han raderat inlägget? Jag ser inget på den offentliga delen av hans profil.

Går ju inte att ta på allvar ser utom 7 åring har skrivit det.
Citera
2025-09-30, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han ljuger inte om åldern, födelseår 1977.
Va sjukt!

Citat:
Ursprungligen postat av LarsMikael
Jag känner transor.. ingen liknar honom. det är möjligt att han är nån sorts udda avart i så fall. Mest verkar han bara vara sjukligt perverterad så in i helvete.
Ja du har nog rätt. Han är nog mest bara pervers. Men av allt å döma klär han sig i kjol till vardags och korsett när han vill va lite finare.
Citera
2025-09-30, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Kan strumpbyxefläsket ha buggat ur efter frugans död och varit frisk innan?

Det undrar jag med. Och så undrar jag om det är hans avlidna frus underkläder han har eller om han köpt egna.
Citera
2025-09-30, 09:44
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Alltså att bli uthängd på Dumpen för att vara sexuellt intresserad av barn är jävligt illa, lägg där också till att du har visat bilder på dig själv som liknar en gravid Grävling i raffset. Kan det bli mycket värre

Finns ju ett par såna gäddor:
  • Han som hade lägenheten fylld med uppblåsbara badleksaker
  • "Fluffet"
  • Ica-transvestiten

Jag tror dessa skäms mycket mer för att ha fått sina skeva fetisher avslöjade inför hela Sverige, än att dom bestämt träff med 13-åringar. Men nu blir dom avslöjade som pedofiler som en "bonus".
Citera
2025-09-30, 09:50
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Finns ju ett par såna gäddor:
  • Han som hade lägenheten fylld med uppblåsbara badleksaker
  • "Fluffet"
  • Ica-transvestiten

Jag tror dessa skäms mycket mer för att ha fått sina skeva fetisher avslöjade inför hela Sverige, än att dom bestämt träff med 13-åringar. Men nu blir dom avslöjade som pedofiler som en "bonus".
Ja det finns såklart olika grader i gäddhelvetet.
Få en fetish avslöjad och bli påkommen med att stämma träff med en 14 årig fjortiz som är megakåt efter gubbkuk, ja då kan det vara så att man helt enkelt är porrskadad, gubbkåt och bara saknar omdöme. Kanske borde få en chans att kunna kamma till sig och resa sig på sikt.
678 o andra sidan och andra renodlade pedofiler som är på jakt efter småbarn, ja dom förtjänar allt ont och inget medlidande.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-09-30 kl. 09:54.
Citera
2025-09-30, 10:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja det finns såklart olika grader i gäddhelvetet.
Få en fetish avslöjad och bli påkommen med att stämma träff med en 14 årig fjortiz som är megakåt efter gubbkuk, ja då kan det vara så att man helt enkelt är porrskadad, gubbkåt och bara saknar omdöme. Kanske borde få en chans att kunna kamma till sig och resa sig på sikt.
678 o andra sidan och andra renodlade pedofiler som är på jakt efter småbarn, ja dom förtjänar allt ont och inget medlidande.

Känns ju ändå som just denna märkliga människa borde vara någon som bekanta/vänner ser som annorlunda, han har ju feminin röst och går ju utomhus med kjol som vem som helst kan se.
Lite lustigt var det att han hade typ samma kjol som Sara bara lite längre, hon lät inte så nöjd över det

678
Citera
2025-09-30, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Känns ju ändå som just denna märkliga människa borde vara någon som bekanta/vänner ser som annorlunda, han har ju feminin röst och går ju utomhus med kjol som vem som helst kan se.
Lite lustigt var det att han hade typ samma kjol som Sara bara lite längre, hon lät inte så nöjd över det

678

Han går på lokala mataffären i kvinnokläder och lösbröst
Citera
2025-09-30, 15:07
Medlem
Sqrbankens avatar
Menar... lite imponerad är jag över hans självförtroende, eller vilket ord jag nu ska använda, ändå. Genom att posta sina "sexiga bilder" så bör han någonstans faktiskt betrakta sig själv som sexig (använder själv ordet sexigt i sammanhanget) i sina horiga kläder och fake-pattar, helt oförmögen till att inse hur fruktansvärt jävla illa och tragiskt det faktiskt ser ut. Dra mig baklänges va illa. Har sedan 90-talet sett mycket sjukt på nätet men detta tar nästan priset

Citera
2025-09-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Menar... lite imponerad är jag över hans självförtroende, eller vilket ord jag nu ska använda, ändå. Genom att posta sina "sexiga bilder" så bör han någonstans faktiskt betrakta sig själv som sexig (använder själv ordet sexigt i sammanhanget) i sina horiga kläder och fake-pattar, helt oförmögen till att inse hur fruktansvärt jävla illa och tragiskt det faktiskt ser ut. Dra mig baklänges va illa. Har sedan 90-talet sett mycket sjukt på nätet men detta tar nästan priset

Han påminner om den där gäddan "Piggy" eller vad han nu kallade sig för.
Tror faktiskt att många transor överskattar sin sexighet. De drar klädseln till sin spets (more is more), vilket bara blir för mycket medan en "vanlig kvinna" vet hur man kan vara subtilt sexig med mer classy kläder och smycken, något som brukar gå hem i högre utsträckning hos det motsatta könet
Citera
2025-09-30, 17:04
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han påminner om den där gäddan "Piggy" eller vad han nu kallade sig för.
Tror faktiskt att många transor överskattar sin sexighet. De drar klädseln till sin spets (more is more), vilket bara blir för mycket medan en "vanlig kvinna" vet hur man kan vara subtilt sexig med mer classy kläder och smycken, något som brukar gå hem i högre utsträckning hos det motsatta könet
Ja helvete, Piggy Bögslyna 501 hade jag lyckats förtränga fram tills nu.
Citera
2025-09-30, 17:06
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
Han går på lokala mataffären i kvinnokläder och lösbröst

Det är ju modigt av honom att leva ut sina böjelser. Det måste vara enormt stressande att känna att man är född i fel kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in