2025-09-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Snålt med ögongodis som vanligt de senaste åren med TV4. Matteo möjligtvis. Jag håller tummarna att jokern Julia Franzen kliver in och gör kaos

Jacob också men tyvärr nerklottrad som en skolbänk i grundskolan.
Förra säsongen blev ju en veritabel röv-fest när Influencers in the Wild svassade runt i stringbikinis. Frågan är om det upprepas i år eller om det blir lite mer Nyhetsmorgon-kyskt.

Inga återanvändare bland deltagarna? Fast de kommer nog i Gränslandet som vanligt. Inte kan de väl låta Sagan från Möllegården vimsa runt där en hel säsong till? Drömmen vore så klart Kung Linn och Coq Roque, men det lär man få drömma om. Kristobald Thor kanske?
Citera
2025-10-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Förra säsongen blev ju en veritabel röv-fest när Influencers in the Wild svassade runt i stringbikinis. Frågan är om det upprepas i år eller om det blir lite mer Nyhetsmorgon-kyskt.

Inga återanvändare bland deltagarna? Fast de kommer nog i Gränslandet som vanligt. Inte kan de väl låta Sagan från Möllegården vimsa runt där en hel säsong till? Drömmen vore så klart Kung Linn och Coq Roque, men det lär man få drömma om. Kristobald Thor kanske?
Jo, det lär komma tidigare deltagare. Jag tror bara inte att de alltid avslöjas samtidigt som de övriga deltagarna. De lär starta i Gränslandet.
Citera
2025-10-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Tror Tove eller vad hon hette? Alva kanske? Hon som var fast länge på gränslandet och som har lite utstående öron.
Citera
2025-10-02, 01:08
Medlem
När de tre lagkaptenerna pratar i syncarna i början och lägger voiceovers på sina insatser i tävlingen låter det som att de läser innantill? Främst Akink och Jacob tänker jag på. Det låter inlevelselöst. Jacob drar någon minst sagt högtravande grej om att ett regn av depression faller ner över honom. Är ni med på vad jag pratar om? Håller ni inte med? Det känns och låter onaturligt för honom att säga något sådant.
Citera
2025-10-02, 08:46
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ser ut att vara 21st. Har alltid varit runt 20-23st deltagare, så det borde stämma. Sedan tillkommer det säkert 2-3 gamla deltagare till Gränslandet.

Hoppas att Zeki får göra comeback
Citera
2025-10-02, 09:20
Medlem
Emma måste väl varit snubbe förut? Men ärligt talat de är för mycket bögar o hennar som vanligt.
Citera
2025-10-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyBlossom
Kom inte Aron också från Uppsala? Det kanske är en kollega till honom?
Kevin är en kollega till Aron. När denna säsong spelades in hade inte Arons säsong sänts. Kevin lär dock ha vetat om att Aron hade varit med och har fått en hel del goda råd från honom.
Citera
2025-10-02, 16:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Emma måste väl varit snubbe förut? Men ärligt talat de är för mycket bögar o hennar som vanligt.
Spela Roland, hon är ett av årets ögongodis
Citera
2025-10-02, 17:50
Medlem
lunarluddes avatar
Den nya programledaren känns nästan som en AI är nog när jag är ovan att se han som ledare i Robinson. Kul med ny säsong och han gör nog ett bra jobb.
Citera
2025-10-02, 19:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Den nya programledaren känns nästan som en AI är nog när jag är ovan att se han som ledare i Robinson.
Kan bara instämma. Man skulle lika gärna kunna ersätta honom med en robot.
- han har noll personlighet, HELT personlighetslös
- varenda mening som kommer ut ur munnen är enligt manus
- han överartikulerar, säger ett ord i taget.
- NOLL kontakt/kemi med deltagarna
Citera
2025-10-02, 21:05
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Fan jag pallar inte en ny säsong redan!

Varför har dom valt den rödhåriga homot till programledare för?

Coola tatueringar snubben har... LIFE...HOPP.. värsta häftigt
Citera
2025-10-02, 21:26
Medlem
Nu hoppas vi på lite tuttar under säsongen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in