2025-09-29, 22:32
Medlem
goseigens avatar
Om man inte har någon fru då? Kan man få köpa en av honom? Gärna en korkad ung människa, så att man kan vara på samma intertl intelek... smart nivå, och att hon inte tänker att hon e något?
Citera
2025-09-29, 22:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nej jag menar givetvis alla som har pratat om det som har avslöjats och inte bara en av dem.
Begriper du inte det när jag bokstavligen tar upp det?

Att du anser det vara rasism att vilja skydda kvinnor från en filosofi som förespråkar våld mot kvinnor så begriper du inte vad rasism är. Det är säkert.

Enligt mig är du som försvarar våld mot kvinnor patetisk. Sånt vill jag inte att mitt Sverige står för. Det vill jag att vi ska stoppa. Sen kan du kalla det för rasism att vilja stoppa våld mot kvinnor om du vill. Det rör mig inte i ryggen.
Det är ju rasism när du bara attackerar en grupp som gör det Men städa på din egen bakgård blundar du för
Citera
2025-09-29, 22:33
Medlem
Duvlorts avatar
Kan någon definiera mångkultur?
Citera
2025-09-29, 22:36
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ska jag vänta på uppföljningen av ditt resonemang eller var du klar här?
"klassisk rasism imot muslimer och invandrare"

När ska du inse att europeiska invandrare hatar Islam mer än vad svenskar gör, sluta upp med att generalisera. Om en muslimsk imam förespråkar kvinnomisshandel är det inget svenskt eller manligt problem.
Citera
2025-09-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittokrat
Detta lär forumets vänstersympatisörer inte kommentera.

Vänster är sekulär, således är ingen som har överseende med religösa vanföreställningsr.

Är man vänstersinnad är man också emot migration över lag då arbetarklassen är de som förlorar mest på migration.
Citera
2025-09-29, 22:37
Medlem
Väntar på Anders Lindberg , Jan Guillou eller Jonas Gardell skriva om detta. Enklare förstås att angripa kristna I USA.
Citera
2025-09-29, 22:38
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Uppvigling är det jag möjligtvis skulle kunna få det till.

Om snillet till imam skulle säga "gå nu hem och slå era fruar" så skulle det vara uppvigling.
Citera
2025-09-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är ju rasism när du bara attackerar en grupp som gör det Men städa på din egen bakgård blundar du för
Grattis till inlägg 20'000.

Du är själv inte det minsta rasistisk mot Koranen, specifikt 4:34, eller till exempel den mest traditionellt ansedda muslimska kommentaren/förklaringen till den, dvs Ibn Kathir?
Citera
2025-09-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven5678
Intressant, det är alltså inskrivet i lagen, tro fan att det inte går att få någon ordning på skutan då. Sen har de tagit in 2 miljoner, gör ju inte saken lättare.

Nej, svensken får koncentrera sig på att städa upp efter våra gäster när de får härja fritt. Det är våran lott och vad vi är värda enligt våra politiker. Vi är trälar som ska tiga och blunda men framför allt betala för vansinnet.

Fienden har styrt landet sedan länge, grundproblemet är inte de som har kommit hit utan de som har sett till att dom är här.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Islam är smutsens smuts.

Förstår inte de som anser att den ska få vara ifred. Den måste tryckas tillbaka till medeltiden där den hör hemma.
Citera
Medlem
Sådant feministerna har vurmat för. Jag får inte ihop logiken.
Citera
2025-09-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Om snillet till imam skulle säga "gå nu hem och slå era fruar" så skulle det vara uppvigling.
Uppvigling behöver inte vara så bokstavlig.

Men religiösa tomtar brukar ha frikort i sådana här situationer tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in