2025-09-29, 18:59
Medlem
Vad för bil äger ”Barbie”?

Varför bor de i Ekholmen för när de har så mycket stålar?!
Jävla ghetto!!!
Citera
2025-09-29, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Linnea taxerade 97850 kronor netto förra året utbetalning har skett från Försäkringskassan 😂😂😂😂

Ojsan! :-)
Undrar vilken typ av ersättning eller bidrag hon har tagit emot då.....?
Sjukpenning? Aktivitetsstöd? Kanske även bostadsbidrag? Var det därför Chrippa var skriven på annan adress? ;-)
Citera
2025-09-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Driver eget nu i porrbranschen. Lever på Linnéas krediter. Sen slut på inkomstuppgifter.

Alla dessa tjat om att han är stormrik från vissa här, ja vad säger man. Grundlurade och naiva.

Den ena saken efter den andra kommer fram om dessa personer så jag har så svårt att förstå hur någon kan tro ett ord på vad dom säger.
Oavsett vad som händer dag 14 så kommer dom flesta inte bry sig alls han byggde upp en fasad om att vara någon som har hur mycket pengar som helst och kan resa & shoppa hur mycket som helst men det var bara lögner han har inte ens äkta prylar förutom hatten då.
Citera
2025-09-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan dom inte. Vem står för lägenheten de bor i undrar jag?

Ingen aning faktiskt men antar Linnea.
Citera
2025-09-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Japp,det är bra.

Men skrattretande att Jocke och Anna Book anges som vittnen.

Nja varför det? Jocke har ju mycket han kan vittna om vad som sagts under denna tid och han vet hur Julia är som mamma.
Anna Book står ju nära familjen och har gjort i många år dessutom har hon ju en fin relation med flickan så tycker inte alls det är konstigt att dom ska vittna.
Citera
2025-09-29, 19:16
Medlem
Spelar ingen roll vad dom än kommer ut med (bangern ni vet) ...hur mycket de än försöker dra ner andra så är de alltid dem som är smutsigast!
Citera
2025-09-29, 19:22
Avstängd
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Spelar ingen roll vad dom än kommer ut med (bangern ni vet) ...hur mycket de än försöker dra ner andra så är de alltid dem som är smutsigast!
Så kommer det alltid vara. Intressant hur några kuddkrigare helt plötsligt fokuserar allt på Julia.
Pinsamma lågpannor.
Citera
2025-09-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Ojsan! :-)
Undrar vilken typ av ersättning eller bidrag hon har tagit emot då.....?
Sjukpenning? Aktivitetsstöd? Kanske även bostadsbidrag? Var det därför Chrippa var skriven på annan adress? ;-)

Alltså om detta stämmer så är ju hon en sån person som Chrippa ser ner på det vore ju väldigt komiskt.
Men det skulle vara bra med ett underlag på detta.
Citera
2025-09-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13

Och så brukar det bli magplask dessutom.
Citera
2025-09-29, 20:01
Medlem
Ni som har följt kräftan sen start har han aldrig haft samarbeten?
Jag följer Rasmus Eklund (konstiga familjen) han får samarbeten så fort han tränar eller visar upp vad han äter när han tränar.
Citera
2025-09-29, 20:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag följer Rasmus Eklund (konstiga familjen) han får samarbeten så fort han tränar eller visar upp vad han äter när han tränar.

En mycket intressant fråga, som även jag funderat över. Han har ju sagt i någon yt video, när han öppnat någon kartong där det funnits nån tröja med tryck på. Ironiskt nog så tror jag det stod Fakturera eller något liknande.
Citera
2025-09-29, 20:30
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Ganska omgående när Chrippa starta på Youtube runt 2016 tsm med Jacke så hamna de ju i blåsväder kring olika grovt rasistiska uttalanden. Kommer inte ihåg hur det var med Chrippa men kom ihåg att Jacke hade samarbeten med något företag kring kosttillskott och träning men detta försvann ganska snabbt och berodde nog på deras uttalanden, mest Chrippa då.

Chrippa är helt omöjlig att ha och göra med, och tror nog inget företag vill förknippas med honom. Sättet han pratar på är vedervärdigt och företag vill inte förknippas med rasism och sexism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in