2025-09-29, 19:22
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetitunneln
Vid anstalten Fosie hade två manliga vakter och en kvinnlig vakt en trekant. Ärendet hamnade hos personalansvarsnämnden.

Hur lämpligt är det att denna typ av relationer förekommer på ett fängelse? Kan det inte skapa intriger som innebär en säkerhetsrisk?

https://www.kriminalvardsmagasinet.s...-hade-trekant/

De knullade inte brottslingarna i alla fall som så många hundra gånger tidigare med kvinnliga väktare som blir alldeles till sig i byxan av människor som inte klarar hantera livet.
Citera
2025-09-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Undrar hur den trekanten såg ut. Anal+pussy eller mouth+pussy? Två avslut i munnen? Skulle så gärna se efterspelet när de var klara.

Det var två bananer i chokladmunken tyvärr.
Citera
2025-09-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag skulle aldrig göra det, men uppenbart gjorde de där tre kollegorna så.
Snälla du, det är inte jag som har knullat mina kollegor.

Oavsett vad så får man räkna med att sanningen förr eller senare kommer fram.

Det kan komma som en felsägelse, bekännelse under påverkan av alkohol eller helt impulsivt.

Att ligga med en kollega är mycket mer olämpligt än att berätta att man legat med en kollega och att berätta om det sker så mycket lättare av misstag.

Man kan således förvänta sig att någon som är så pass impulsiv och ogenomtänkt att de ligger med en kollega ocks är så pass ogenomtänkt att de berättar om det.

För att kunna förstå detta samband krävs dock att man har ett konsekvenstänk och förstånd som ligger över en femårings nivå.
Citera
2025-09-29, 19:28
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Det var två bananer i chokladmunken tyvärr.

Framgår det av PAN:s utlåtande? Vet vi verkligen om det var DP, spit roast eller, som ovan anges DA?
Citera
2025-09-29, 19:32
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad skulle olagligheten bestå av menar du? Vilken brottsrubricering skulle det gå under?
Förmodligen någon form av förtal/kränkning.
Citera
2025-09-29, 19:55
Medlem
Citat:
Jag tycker inte det är någon skillnad mellan det och att berätta att man knullat en kompis för övriga kompisar. Har man sex med någon annan person så finns risken att andra får reda på det.

Förstår inte varför man skulle berätta om det över huvud taget. Folk har sex, inget att "skryta" om.

Peraonligen känns det som atr folk som behöver skryta om sina "erövningar" lider av extremt dåligt självförtroende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Framgår det av PAN:s utlåtande? Vet vi verkligen om det var DP, spit roast eller, som ovan anges DA?

Ingen aning, bara svamlar och fantiserar. Har bara läst rubriken på trådstarten.
Sedan bör väl nämnas att jag trodde att det handlade om min farbror Thorleif, hans kollega Sebastian och min gamla engelskalärare. Hon den feta som såg ut som en man. Förstod inte att användaren menade specifikt i den här tråden.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2025-09-29 kl. 20:00.
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Förmodligen någon form av förtal/kränkning.

Är det missaktande att säga att någon haft sex med en? Då skulle det ju indirekt vara en dålig sak att ha sex med en.
Citera
2025-09-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Var det två araber/muslimer och en svensk, blond kvinna? Det är väl det troligaste.

Tror jag med då det inkvoterats araber som ska passa de andra fängslade araberna och kunna tala med dem. Det är arabiserat.

Namn på kräket!
Citera
2025-09-29, 20:00
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Är det missaktande att säga att någon haft sex med en? Då skulle det ju indirekt vara en dålig sak att ha sex med en.
Förtal (Brottsbalken 5 kap. 1 §)
Om någon utpekar annan såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt, eller annars lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning.
Att säga att man haft sex med någon kan vara förtal om det:
-sker offentligt eller till tredje person
-är ägnat att skada den andres anseende
-inte har ett tydligt försvarligt syfte (t.ex. rättsligt, konstnärligt, journalistiskt)
Citera
2025-09-29, 20:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Förtal (Brottsbalken 5 kap. 1 §)
Om någon utpekar annan såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt, eller annars lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning.
Att säga att man haft sex med någon kan vara förtal om det:
-sker offentligt eller till tredje person
-är ägnat att skada den andres anseende
-inte har ett tydligt försvarligt syfte (t.ex. rättsligt, konstnärligt, journalistiskt)

Sex ses normalt sett inte som missaktande utan som något helt naturligt som de flesta vuxna människor sysslar med.
Citera
2025-09-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Oavsett vad så får man räkna med att sanningen förr eller senare kommer fram.

Det kan komma som en felsägelse, bekännelse under påverkan av alkohol eller helt impulsivt.

Att ligga med en kollega är mycket mer olämpligt än att berätta att man legat med en kollega och att berätta om det sker så mycket lättare av misstag.

Man kan således förvänta sig att någon som är så pass impulsiv och ogenomtänkt att de ligger med en kollega ocks är så pass ogenomtänkt att de berättar om det.

För att kunna förstå detta samband krävs dock att man har ett konsekvenstänk och förstånd som ligger över en femårings nivå.

Jag har aldrig någonsin "råkat" berätta om vilka jag legat med, oavsett hur full jag varit

Känns som att personer som behöver skryta om vilka de legat med lider av dåligt självförtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in