2025-09-29, 19:18
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Du verkar inte förstå att Gaza inte är någon demokrati, senaste fria valet hölls för snart 20 år sedan. Ska de folkmördas för att de styrs av en korrupt elit som är besatt i att döda israeler?

Klart jag vet!

Jag ska försöka vara kortfattad ,familjen kom hem.
Det var det jag försökte förklara i tidigare inlägg att majoriteten palestinier sympatiserar med Hamas och skiter fullständigt i din sk.demokrati också annars hade de slängt ut Hamas i medelhavet för länge sedan men så långt läste och förstod du inte,va?
Nä palestinier väcker inga sympatier eller snyftsymfonier från mitt håll iaf. Dom flesta har alla bäddat som dom ligger, kvinnor som män.Endast barnen är oskyldiga!
Citera
2025-09-29, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Folkmordsargumentet är så jävla fånigt i sammanhanget. Vad ska Isarel göra annorlunda? Låta dem vara? Eller hur? Israel ska bara acceptera att de kidnappat deras folk och låta Hamas vara kvar för det är så jävla synd om världens mest bortskämda och griniga folk.

Om man verkligen inte ser nån annan lösning än att folkmörda och jämna ett helt område med marken, så bör man inte sitta i någon maktposition överhuvudtaget!
Citera
2025-09-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Klart jag vet!

Jag ska försöka vara kortfattad ,familjen kom hem.
Det var det jag försökte förklara i tidigare inlägg att majoriteten palestinier sympatiserar med Hamas och skiter fullständigt i din sk.demokrati också annars hade de slängt ut Hamas i medelhavet för länge sedan men så långt läste och förstod du inte,va?
Nä palestinier väcker inga sympatier eller snyftsymfonier från mitt håll iaf. Dom flesta har alla bäddat som dom ligger, kvinnor som män.Endast barnen är oskyldiga!

Nu råkar det vara så att majoriteten av Palestinierna INTE sympatiserar med Hamas, det förstår du inte va?
Citera
2025-09-29, 19:23
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Om man verkligen inte ser nån annan lösning än att folkmörda och jämna ett helt område med marken, så bör man inte sitta i någon maktposition överhuvudtaget!

Det pågår inget folkmord och det är inget svar på frågan. Det var inte Israel som började, och vi vet alla att muslimer blir provocerade om man inte återgäldar när de attackerar. Det enda Israel kan göra är att slå hårt, och fortsätta slå ända tills de ger upp, eller "underkastar" sig som de så fint kallar sin religion för. Ge upp. Sluta bråka. Fatta vilket herrefolket är. Fatta vilken Gud det är som bestämmer, jävla skitungar.
Citera
2025-09-29, 19:28
Medlem
Citat:
Det pågår inget folkmord och det är inget svar på frågan. Det var inte Israel som började, och vi vet alla att muslimer blir provocerade om man inte återgäldar när de attackerar. Det enda Israel kan göra är att slå hårt, och fortsätta slå ända tills de ger upp, eller "underkastar" sig som de så fint kallar sin religion för. Ge upp. Sluta bråka. Fatta vilket herrefolket är. Fatta vilken Gud det är som bestämmer, jävla skitungar.

Jag lyssnar hellre på FN, Amnesty, Läkare utan gränser eller nån av alla experter som ägnat år, åt att analysera detta och kommit fram till att Israel begår folkmord, än en okänd skribent på Flashback som ignorerar fakta och ljuger dagarna i ända!

Krigen och konflikterna började när judarna började emigrera från jordens alla hörn och bosatte sig på en plats där det bott en majoritet av araber dom senaste 1 400 åren. Därefter har dom startat 3 krig och dödad tusentals människor från i princip alla sina grannländer.

Det dom ska göra att sluta terrorisera Palestinierna och behandla dom som människor. Acceptera en två stats lösning och förhålla sig till internationell rätt!
Citera
2025-09-29, 19:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Det dom ska göra att sluta terrorisera Palestinierna och behandla dom som människor. Acceptera en två stats lösning och förhålla sig till internationell rätt!

Belöna dåligt beteende? Nej. Israel ska först och främst erkänna Aborginerna som Australiens ursprungsbefolkning och Canberra som deras huvudstad.
Citera
2025-09-29, 19:35
Medlem
Citat:
Belöna dåligt beteende? Nej. Israel ska först och främst erkänna Aborginerna som Australiens ursprungsbefolkning och Canberra som deras huvudstad.

Belöna vem? Det är inte Hamas som får en egen stat iom en två stats lösning om du trodde det. Det gäller den Palestinska befolkningen. Kom nu inte dragandes med att Hamas är det populäraste partiet. Hamas är historia, dom utgör inte längre något strategiskt hot enligt Israelerna själva!
Citera
2025-09-29, 19:44
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Nu råkar det vara så att majoriteten av Palestinierna INTE sympatiserar med Hamas, det förstår du inte va?

Om de inte vill styras av Hamas, varför käppjagas inte dessa ut ur landet?
Citera
2025-09-29, 19:45
Medlem
Firewaias avatar
De har hållit på sedan 1800-talet. hur FAN orkar folk bry sig idag av alla dagar?
Citera
2025-09-29, 19:47
Medlem
Ja om Sverige börjar attackera norsk och finska festivaler. Dunka över rakter på må få i hopp att det träffar ngt.
Då känner jag att det är dags att flytta till ett vettigare land med ledare som en mognads och intelligens nivå högre än en dagis unge
Citera
2025-09-29, 19:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Belöna vem? Det är inte Hamas som får en egen stat iom en två stats lösning om du trodde det. Det gäller den Palestinska befolkningen.

Vad förhindrar att en islamistisk organisation tar över staten? Vilka mekanismer?
Citera
2025-09-29, 19:54
Medlem
Citat:
Du kanske ska ta och höra av dig till Netanyahu, dom kanske kan ha nytta av dig där nere.
Tror jag inte jag hade satt in kärnvapen direkt mot gaza och vunnit kriget på 24 timmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in