2025-09-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han säger ju själv i chatten att han jobbar som köksbiträde. På hans fb kan man se att han läst en del högskoleutbildningar inom biologi och epidimiologi.
Om någon med hans läggning inte vet vad Dumpen är för något så kan han inte läst på högskola. Det är ju offentliga uppgifter så....Sen vad någon skriver på Facebook kanske inte stämmer

Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Han ÄR verkligen 48 år!!

Det var fan det sjukaste.
Jag är man och i liknande ålder och denne ser ut att kunna vara min farsa. Wow!
Han kan inte vara det. Dom som är kraftigt byggda (ja han är överviktig också jag vet) ser nästan alltid yngre ut än sin biologiska ålder. Han ser ut som en 67 åring som eventuellt tack vare sin kropp är 62.
Citera
2025-09-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hans "gäddkrafter" fanns kanske alltid där, men han släppte de lös först när han blivit ensam. Ingen kärring att skärpa sig inför längre. Som en slags förvriden andra ungkarlstid

Porrskadad verkar han även vara, är en del porrsnack vill jag minnas (med reservation för att jag kan blanda ihop gäddorna). Frun dör, han blir utelämnad till porrsajter och går igenom alla kategorier och fastnar för trans och barn som legat i bakhuvudet.
Citera
2025-09-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#678 Pedofilen borde ha rakat av håret för länge sedan. Fyfan vad det ser ut på skallen.

Han låter som en tjej också. Testosteronbrist? För mycket snabbmat, lite träning och enorma mängder runkade med småbarn i tankarna?

Konfrontationen var en sak, men det var helt klart i loggarna som denna gädda briljerade!

https://dumpen.se/wp-content/uploads...?_t=1758655232

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3-16-36-39.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads...2-22-14-22.png

Vad fan är det här?!?

Det var länge sedan Dumpen bjöd på en Hobbit-liknande kreatur från Sagan om Ringen. Kul att få se ett grottmonster igen som också visade sig vara trans. Detta exemplar kommer man inte glömma bort.

Hahaha

Jag saknar ord! Förstår inte hur #678 tänkte här.
Citera
2025-09-29, 17:59
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Han säger ju själv i chatten att han jobbar som köksbiträde. På hans fb kan man se att han läst en del högskoleutbildningar inom biologi och epidimiologi.
hur hittar man fram till vem det är?
Citera
2025-09-29, 18:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har också funderat på detta. När frun levde så pluggade han och verkade således ha en hjärna. Nu nu några år senare framstår han som en hjärndöd, tragisk figur med en sjuk böjelse för barn. Vet dock inte om man kan förändras så på bara några år efter att någon dött? Man har nog varit knepig redan innan och dolt det för frun?

Det var bland det sjukaste jag har sett. Man får gå till fiktionens värld för att hitta något liknande?

Givetvis måste fruns bortgång ha inneburit ett trauma, men ...

Här finns det material för en hel gädd-konferens.
Citera
2025-09-29, 18:30
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

Skandiamannen här ovan gav en utmärkt ledtråd.
Citera
2025-09-29, 18:36
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Skandiamannen här ovan gav en utmärkt ledtråd.
Ok, får höra med honom då
Citera
2025-09-29, 18:37
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

Jag gick bara in och sökte på flest sökta (mrkoll) i kommunen till orten han skriver att han bor.
Där kom det en eftersökt herre med förnamn som börjar med samma bokstav han har i chatten. Ålder stämmer också.
Tar man det namnet och söker på facebook kommer pedofilen i full prakt.
Men för att göra det riktigt enkelt, jag har sett att det finns ett prima campingset på blocket för 1800 kr, tror säljaren har skrivit ut sitt fulla namn om nån är intresserad av detta kap.

Man får gå lite KGB själv då vi inte kan outa någon men i detta fallet var det väldigt simpelt att hitta honom.
I andra fall kan man leta tills man blir tokig.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-09-29 kl. 19:00.
Citera
2025-09-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag gick bara in och sökte på flest sökta (mrkoll) i kommunen till orten han skriver att han bor.
Där kom det en eftersökt herre med förnamn som börjar med samma bokstav han har i chatten. Ålder stämmer också.
Tar man det namnet och söker på facebook kommer pedofilen i full prakt.

Man får gå lite KGB själv då vi inte kan outa någon men i detta fallet var det väldigt simpelt att hitta honom.
I andra fall kan man leta tills man blir tokig.
Han skriver både förnamn, ålder och hemort i chatten, mycket lätt att hitta. Går man sedan i på fb och söker på det namnet kommer hans välkända nuna upp på hans profilbild.
Citera
2025-09-29, 19:25
Medlem
Citat:

Köksbiträde? Hoppas inte de är på en skola.

#678 kan iaf stoltsera med att han helt klart va den märkligaste gäddan som åkt fast.

Liksom wtf han är uppenbarligen en transa. Frågan är om han bara gillar klä sig som tjej eller om han också vil va tjej? Han pratar ju med ganska ljus röst men kör orakat och ingen peruk. Ljuger om sin ålder gör han garanterat också.
Citera
2025-09-29, 19:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ljuger om sin ålder gör han garanterat också.
Han ljuger inte om åldern, födelseår 1977.
Citera
2025-09-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Köksbiträde? Hoppas inte de är på en skola.

#678 kan iaf stoltsera med att han helt klart va den märkligaste gäddan som åkt fast.

Liksom wtf han är uppenbarligen en transa. Frågan är om han bara gillar klä sig som tjej eller om han också vil va tjej? Han pratar ju med ganska ljus röst men kör orakat och ingen peruk. Ljuger om sin ålder gör han garanterat också.

Jag känner transor.. ingen liknar honom. det är möjligt att han är nån sorts udda avart i så fall. Mest verkar han bara vara sjukligt perverterad så in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in