2025-09-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han säger ju själv i chatten att han jobbar som köksbiträde. På hans fb kan man se att han läst en del högskoleutbildningar inom biologi och epidimiologi.
Om någon med hans läggning inte vet vad Dumpen är för något så kan han inte läst på högskola. Det är ju offentliga uppgifter så....Sen vad någon skriver på Facebook kanske inte stämmer

Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Han ÄR verkligen 48 år!!

Det var fan det sjukaste.
Jag är man och i liknande ålder och denne ser ut att kunna vara min farsa. Wow!
Han kan inte vara det. Dom som är kraftigt byggda (ja han är överviktig också jag vet) ser nästan alltid yngre ut än sin biologiska ålder. Han ser ut som en 67 åring som eventuellt tack vare sin kropp är 62.
Citera
2025-09-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hans "gäddkrafter" fanns kanske alltid där, men han släppte de lös först när han blivit ensam. Ingen kärring att skärpa sig inför längre. Som en slags förvriden andra ungkarlstid

Porrskadad verkar han även vara, är en del porrsnack vill jag minnas (med reservation för att jag kan blanda ihop gäddorna). Frun dör, han blir utelämnad till porrsajter och går igenom alla kategorier och fastnar för trans och barn som legat i bakhuvudet.
Citera
2025-09-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#678 Pedofilen borde ha rakat av håret för länge sedan. Fyfan vad det ser ut på skallen.

Han låter som en tjej också. Testosteronbrist? För mycket snabbmat, lite träning och enorma mängder runkade med småbarn i tankarna?

Konfrontationen var en sak, men det var helt klart i loggarna som denna gädda briljerade!

https://dumpen.se/wp-content/uploads...?_t=1758655232

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3-16-36-39.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads...2-22-14-22.png

Vad fan är det här?!?