2025-09-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttfisen
Kan säkert stämma för på snapstorys satt L längst mot dörren vänster bak.

Har du sparat snapstorysen? Om du kan ladda upp det elr skicka privat till mig? Vore väldigt snällt! Så jag kan få mig en klarare bild
Citera
2025-09-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Har du sparat snapstorysen? Om du kan ladda upp det elr skicka privat till mig? Vore väldigt snällt! Så jag kan få mig en klarare bild
Har tyvärr inte sparat men de va inge speciellt. Nån video när dem stog utanför på typ en mack å dansa å en annan när dem och 1 kille satt i baksätet på chevan.
Det värsta var att deras snap karta var fast på stället vid olyckan hela tiden.
Citera
2025-09-29, 18:26
Medlem
Fibonaccitals avatar
Lite bilder från olyckan:
https://imgur.com/a/bolln-s-uvgSC4F

Ser ut som bromsspår.

Här inträffade det.
https://www.google.com/maps/@61.3969...oASAFQAw%3D%3D
Citera
2025-09-29, 18:44
Medlem
Hörde att den större bilen hade blåst 140-150 knyck förbi en vän till mig strax innan olyckan.
Citera
2025-09-29, 18:50
Medlem
dex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Men din jävla idiot. Det är förstås bra att få viss info men det är riktigt sjukt att skriva så detaljerat om skadorna på de döda och det tillför absolut ingenting.

Håller med om att din vän bör få sparken.

Du inser inte att det är du som är idioten? Detta forum är till för att diskutera detaljer och folk är nyfikna. Passar det inte kan du dra. Du kan ju gå in i varenda tråd om skjutningar, styckningar olyckor, Fuppar och leka polis.
Citera
2025-09-29, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsasvensk67
Hörde att den större bilen hade blåst 140-150 knyck förbi en vän till mig strax innan olyckan.

I dimman som var? Isåfall inte så konstigt han körde in i dem
Citera
2025-09-29, 18:57
Medlem
dex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muttfisen
I dimman som var? Isåfall inte så konstigt han körde in i dem

Kör man så borde man skaka galler.
Citera
2025-09-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Om det nu är de tidigare nämnda personerna här i tråden som är inblandande skulle man kanske kunna spekulera i vilken färdriktning de borde haft om man utgår från var personerna bor?
Veteranbilen och Forden (Dodge verkar ju varit en trådsanning) borde varit påväg norrut.
Den tredje bilen borde varit påväg söderut .
I så fall har veteranbilen krockat med bil 3 och blivit påkörd bakifrån av pickupen.
Eller tänker jag fel?

Jag själv har åkt och kört just den sträckan, om jag ser på bilder och utgår från videoklipp, bilder ser det ut som att den trasiga bilen åker mot Arbrå, och just innan är det en svag kurva och därefter ett krön.
Man kan se på en del bilder bromsspår och skada på gräset in till. Det kommer först en kurva och två backar tätt inpå. Och söker man på föraren till ram så verkar han bo i arbrå.

Så det verkar vara som du skriver, att veteranbilen har missat/ inte sett stillastående bilen, svängt över på motsattsida, och sedan blivit påkörd av bil nummer tre. Vad jsg gissar på är föraren i veteranbilen och föraren i den 3 bilen är dom anhållna!
Citera
2025-09-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theywannabe12
Jag själv har åkt och kört just den sträckan, om jag ser på bilder och utgår från videoklipp, bilder ser det ut som att den trasiga bilen åker mot Arbrå, och just innan är det en svag kurva och därefter ett krön.
Man kan se på en del bilder bromsspår och skada på gräset in till. Det kommer först en kurva och två backar tätt inpå. Och söker man på föraren till ram så verkar han bo i arbrå.

Så det verkar vara som du skriver, att veteranbilen har missat/ inte sett stillastående bilen, svängt över på motsattsida, och sedan blivit påkörd av bil nummer tre. Vad jsg gissar på är föraren i veteranbilen och föraren i den 3 bilen är dom anhållna!

Ingen av de som körde bilen som kvinnorna avled i är anhållna. Det är förarna till de två andra bilarna, varav en verkar vara släppt.
Citera
2025-09-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theywannabe12

Vad håller du på med? Veteranbilen var på rätt sida, golfen var på fel sida. Pickupen kom efteråt. Förarna till golfen och pickupen anhölls. Föraren till pickupen är släppt. Läs.
Citera
2025-09-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderstadion82
Vad håller du på med? Veteranbilen var på rätt sida, golfen var på fel sida. Pickupen kom efteråt. Förarna till golfen och pickupen anhölls. Föraren till pickupen är släppt. Läs.

Precis
Citera
2025-09-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderstadion82

Är inte tjejen till golfen släppt ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in