2025-09-28, 22:16
Medlem
Nej det är nog bara hon som fabricerat ihop om ekonomiskt våld, finns inga bevis inlämnade om det. I ett av hennes sponsrade reklaminlägg så säger hon att hon var osäker på att kunna tänka en tanke (eftersom hon inte fått/kunnat göra de på länge) dvs. Hon utmålar sin ex.man för att vara en sjuk jävel. Trist att sanningen alltid kommer fram!
Citera
2025-09-28, 22:50
Medlem
Det som gör mig mest pissed på hennes lögner är att hon tar fokus från dom kvinnor som verkligen är våldsutsatta
Citera
2025-09-29, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Japp, han har lämnat in en lång redogörelse
Kan du ladda upp?
Citera
2025-09-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Det som gör mig mest pissed på hennes lögner är att hon tar fokus från dom kvinnor som verkligen är våldsutsatta

Undrar bara vad alla hennes polisanmälningar hon ska ha gjort som är nedlagda har kostat liksom plus sitta med offerkofta ich försöka tjäna pengar på att vara stark överlevare när hon verkar ha varit halvt galen och misshandlat honom som fan samtidigt som det är kvinnor som inte gjort nån illa som blir mördade och blir utsatta för våld hela tiden som intr verkar finnas resurser för att hjälpa och polisen har inte tid och sånt.
Citera
2025-09-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Kan du ladda upp?

Tyvärr tekniskt okunnig, men finns fler i tråden som har dokumenten!
Citera
2025-09-29, 22:44
Medlem
Mhm senaste podavsnitt pratar Klara om att hon går igenom nu ”det sista” och att hon ”satt där och förklarade varför det blev som det blev” typ osv. Men att hon inte kan berätta om det. Låter som rättegång under vårdnadstvist, kan det vara så?

Fruktansvärt att använda sin plattform för att uppenbart baktala sitt ex, sina barns pappa, göra det till en sanning att han är förövare, om det nu inte är så…?
Citera
2025-09-30, 08:42
Medlem
Det är exakt det som herr KD & ombud skriver, att hon använder sin plattform för att sprida/antyda att han skulle vara hustrumisshandlare
Citera
2025-09-30, 14:30
Medlem
Att Frida kan hänga med i det är rätt sjukt med typ vara med och hänga ut en okänd snubbe som är pappa till barnen som hustrumisshandlare när hon måste veta att han är friad av polisen och sånt och vad Klara gjort med. Jade jag varit herr KD hade jag polisanmält Frida med för förtal eller nåt för att hon publicerar sånt med för hon är väl ansvarig för podden på nåt vis?
Citera
2025-09-30, 15:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Att Frida kan hänga med i det är rätt sjukt med typ vara med och hänga ut en okänd snubbe som är pappa till barnen som hustrumisshandlare när hon måste veta att han är friad av polisen och sånt och vad Klara gjort med. Jade jag varit herr KD hade jag polisanmält Frida med för förtal eller nåt för att hon publicerar sånt med för hon är väl ansvarig för podden på nåt vis?
Sägs saker rätt ut eller är det antydningar upp till var och en att tolka?
Citera
2025-09-30, 16:59
Medlem
Kan någon förklara för mig hur Klara kan ha varit sjukskriven till 75% i ca 8 månader? När hon efterlyst spons och samarbeten har hon då tackat nej om hon redan arbetat 25% av arbetstiden?
Citera
2025-09-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Sägs saker rätt ut eller är det antydningar upp till var och en att tolka?

Väldigt mycket antydningar som alla leder i samma riktning typ och såklart inget rakt ut och jag vwt inte om det är olagligt eller nåt men det är ju konstigt om man kan antyda hur mycket som helst om en person som går att fatta vem det är i en podd eller tidning eller så där många lyssnar eller läser men som sagt jag vet inte.
Citera
2025-09-30, 22:55
Medlem
Av de inlagor jag läst så verkar herr KD mkt mån om att det inte ska bli offentligt, han vädjar om att de ska lösa detta utan domstol osv. Sjuka är att den kvinnliga KD inte förstår att allt detta blir offentligt och att hon framstår som ja…. Oberäknelig, lite sjuk osv (& då inte lite psykiskt instabil)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in