2025-09-29, 15:06
Medlem
Ett mycket långsökt men spännande scenario är ju att Kaptenunos uppgifter stämmer, samtidigt som att det är sant att Linnea bara tagit ett billån. Kan crirstopher ha tillgång till Ls bank-id och skuldsatt henne utan hennes vetskap..?

Vi vet ju sen tidigare att Julia inte alls betroddes med egna pengar; tjänade hon pengar på jobb så skulle crirstopher ha dem. Kan det vara samma sak nu...?
Citera
2025-09-29, 15:10
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ett mycket långsökt men spännande scenario är ju att Kaptenunos uppgifter stämmer, samtidigt som att det är sant att Linnea bara tagit ett billån. Kan crirstopher ha tillgång till Ls bank-id och skuldsatt henne utan hennes vetskap..?

Vi vet ju sen tidigare att Julia inte alls betroddes med egna pengar; tjänade hon pengar på jobb så skulle crirstopher ha dem. Kan det vara samma sak nu...?

Den tanken har inte slagit mig, men omöjligt kan det väl ändå inte vara?
Citera
2025-09-29, 15:13
Medlem
Håller med till 100%
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
de vi vet efter chrippas senaste inlägg är att han aldrig misshandlat någon, de betyder att boven i dramat är Linnea de är hon som förstörde hans nyår? Hon som ringde polisen, sen vet vi även att hon golade ner han på förhör ang ekobrott, hon har även misshandlat & psykiskt misshandlat ett barn de har självaste chrippa suttit och sagt, han har även skrivit de, finns ju även ljudinspelningar när ho hon skriker & har sig. Bojkotta Linnea 2025
Citera
2025-09-29, 15:15
Medlem
Citat:

Inte en omöjlig tanke.. Blir det livat i kväll isf, tro..
Citera
2025-09-29, 15:17
Medlem
Jag begriper inte varför hon fortsätter ljuga om bilen:
https://ibb.co/BVppKY53
Citera
2025-09-29, 15:26
Medlem
Citat:
Jag begriper inte varför hon fortsätter ljuga om bilen:
https://ibb.co/BVppKY53

Vi får vänta och se om det tas upp i rätten, när det är Linneas tur eller otur om det är så att hon står som ägare på bilen eller ej. Jag vet i alla fall hur det ser ut idag och det är att någon annan är 🥅vakt.
Citera
2025-09-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ang att ta frågan om umgänge rättsligt och på rätt sätt så skickade Julia in en stämningsansökan till Örebro tingsrätt redan 6 augusti - hon är alltså kärande och crirstopher svarande. Ärendet är aktivt och har inte avgjorts ännu av domstolen.

För intresserande:
Örebro TR T 5345-25 Dagboksblad 2025-09-29
https://pixeldrain.com/u/xoR5yaKG

Hans patetiska nedräkning rör antagligen detta mål.

Tack banal.
Var tydligen viktigt att nämna att flickan har Labubu gosedjur samt att han är väldigt känd

Och sen att soc verkar läcka från flera håll är ju vidrigt och det nämndes både i denna tråd och Anjos tråd att man hade en källa från soc.
Men nu kan folk sluta tjata om att Julia inte tar det rättsligt.
Citera
2025-09-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Vi får vänta och se om det tas upp i rätten, när det är Linneas tur eller otur om det är så att hon står som ägare på bilen eller ej. Jag vet i alla fall hur det ser ut idag och det är att någon annan är 🥅vakt.

Det kanske blir ett ägarbyte idag vem vet 😉
Citera
2025-09-29, 15:29
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Ja så många gånger som jag kollat så är de inte hon som är ägare..
Citera
2025-09-29, 15:31
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
de vi vet efter chrippas senaste inlägg är att han aldrig misshandlat någon, de betyder att boven i dramat är Linnea de är hon som förstörde hans nyår? Hon som ringde polisen, sen vet vi även att hon golade ner han på förhör ang ekobrott, hon har även misshandlat & psykiskt misshandlat ett barn de har självaste chrippa suttit och sagt, han har även skrivit de, finns ju även ljudinspelningar när ho hon skriker & har sig. Bojkotta Linnea 2025
Så du tror på allt chrippa säger?
Citera
2025-09-29, 15:31
Medlem
Citat:

Hur vet "vi" det?

Julia är inte den mest trovärdiga källan.
Citera
2025-09-29, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Ja så många gånger som jag kollat så är de inte hon som är ägare..

Ägarbyte brukar väl synas rätt snabbt när allt är ifyllt och inskickat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in