2025-09-28, 11:07
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
"Att göra en kund nöjd i varje givet läge är ett privilegium.", säger min pappa.

Men han är i en helt annan bransch.😺😺

Yes din pappa har helt rätt 🙂
Citera
2025-09-28, 11:11
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja, en del avstår gärna kyssar, men gå ner på mig och sedan ligga går bra.👍

Minns ett outcall för något år sedan. Fåordig man, sa knappt hej, då jag kom. Sa bara att jag skulle ställa mig på alla fyra i hans soffa i vardagsrummet. Jag var inte uppvärmd av smek och kyssar och så klart var jag torr som en obredd smörgås.

Han höll på länge och det var hur tråkigt som helst, så jag roade mig med att räkna förbipasserande fordon nere på Västerbron. 🚙 🚐 🚗 🚚 🚓 🚌 🚲 🏍️ 🚕

Jösses.😅😂🤣

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Hmm, svårt att säga. Jag har haft en som har sagt att om han var 30 år yngre så skulle han vilja vilja bli ihop med mig, men annars vet jag inte. De flesta jag träffar är gifta och är inte ute efter ett nytt förhållande, så de kanske inte får känslor så lätt, eller så visar de inte om de fått känslor för mig. Jag har haft en del singelkillar där jag misstänkt att de vill dejta mig "på riktigt", men de har inte sagt det rakt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Flashback måste ändra sina regler för att det ska vara tillåtet.

Vi har diskuterat tidigare vilka sidor de flesta av oss håller hus. Vissa av oss har redan de kunder vi behöver och vill inte ha nya. Men ja, vi är nog inte så ovanliga som du verkar tro, du letar på fel ställen

1. Ja det har hänt. Oftast har det varit att de vill prata om sex. Att de inte kan träffa "vanliga" tjejer, att de inte känner att de kan tillfredsställa kvinnor, att de känner sig dumma som är otrogna eller för att de köper sex... Listan är lång.

2. Ja, jag blundar för det mesta men ibland tittar man upp och ser Dumbledore med ett pedo-smile och svettpärlor. Bara att säga att man vill köra bakifrån i det läget :P eller blunda och säga att man kan njuta mer då... (eller hålla sig för skratt).

Ni verkar vara 3 väldigt sköna yrkeskvinnor 👏👏👏

Intressant att läsa om era äventyr här ❤️
Citera
2025-09-28, 12:19
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hahaha! Bakifrån är bästa ställningen vid såna tillfällen. 😂 Den är nog vad jag föredrar när jag kör SW faktiskt, den är så opersonlig och inte intim alls. Och den innebär ju ingen ansträngning för mig.😅 Jag skrattade gott åt Lill-Anns bilar på Västerbron. Jag har gjort samma men kollat titlarna i bokhyllan eller räknat fönster på andra sidan gatan.

De flesta av mina kunder gillar ju GFE och vill ha missionären och ridning och annat så det blir inte så mycket doggy för mig. Jag har två kunder som verkligen ser helt galna ut när de kommer. En får typ som spasmer i hela kroppen och även i ansiktet och jag är alltid ovanpå så jag ser allt. Samma med den andra, jag är ovanpå och när han kommer så ligger han med vidöppen mun och uppspärrade och ögon och ögonen liksom rullar. Typ som en i tecknad film. Gulliga och fina kunder som jag gillar, men de ser VÄLDIGT roliga ut när de kommer.😁

Jag har haft flera träffar där vi inte har haft sex. Jag blev bjuden på finlunch av en man, väldigt trevligt! Han insåg att han inte vågade/ville vara otrogen mot sin fru så det blev ingen andra träff med honom. Så lite på det temat du pratar om. Jag har haft flera träffar där det varit uttalat att vi inte ska ligga, mer bara umgås och prata och det är ofta om såna saker som du nämner. Tror inte att utomstående fattar hur mycket terapeutiskt arbete sexarbetare utför.😆
Bakifrån är också min favoritställning när jag eskortar. 😁 Brukar inte bli så mycket bakifrån för mig heller, de flesta kunder vill att jag rider dem eller missionären.

Jag har också en kund som ser precis ut som du beskriver när han kommer! Helt uppspärrade ögon och vidöppen mun, plus att han envisas med att hålla ögonkontakt med mig! Jag brukar tänka att han ser lite ut som en fisk som gapar, och eftersom jag är ovanpå honom och han gillar ögonkontakt så måste jag tyvärr se det. Ibland är det svårt att hålla mig för skratt... 🙈
Citera
2025-09-28, 13:24
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Bakifrån är också min favoritställning när jag eskortar. 😁 Brukar inte bli så mycket bakifrån för mig heller, de flesta kunder vill att jag rider dem eller missionären.

Jag har också en kund som ser precis ut som du beskriver när han kommer! Helt uppspärrade ögon och vidöppen mun, plus att han envisas med att hålla ögonkontakt med mig! Jag brukar tänka att han ser lite ut som en fisk som gapar, och eftersom jag är ovanpå honom och han gillar ögonkontakt så måste jag tyvärr se det. Ibland är det svårt att hålla mig för skratt... 🙈

Jaaaa! Det ser ut som en fisk!😂 Min kund gillar inte ögonkontakt, eller det gör han väl men inte när han kommer. Jag tror inte ens att han kan SE nåt då. 😅

Det är väldigt många kunder som gillar ögonkontakt faktiskt. En del gillar det på ett obehagligt sätt tycker jag, att det liksom blir mer stirrande på nåt sätt. Om du fattar vad jag menar? Med nån man är attraherad och/eller kär i så blir det ju på ett helt annat sätt. Har man inte en sån connection så krävs det ju verkligen skådespel för att den där ögonkontakten ska funka. 🎭
Citera
2025-09-28, 17:42
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Hahaha! Bakifrån är bästa ställningen vid såna tillfällen. 😂 Den är nog vad jag föredrar när jag kör SW faktiskt, den är så opersonlig och inte intim alls. Och den innebär ju ingen ansträngning för mig.😅 Jag skrattade gott åt Lill-Anns bilar på Västerbron. Jag har gjort samma men kollat titlarna i bokhyllan eller räknat fönster på andra sidan gatan.

De flesta av mina kunder gillar ju GFE och vill ha missionären och ridning och annat så det blir inte så mycket doggy för mig. Jag har två kunder som verkligen ser helt galna ut när de kommer. En får typ som spasmer i hela kroppen och även i ansiktet och jag är alltid ovanpå så jag ser allt. Samma med den andra, jag är ovanpå och när han kommer så ligger han med vidöppen mun och uppspärrade och ögon och ögonen liksom rullar. Typ som en i tecknad film. Gulliga och fina kunder som jag gillar, men de ser VÄLDIGT roliga ut när de kommer.😁

Jag har haft flera träffar där vi inte har haft sex. Jag blev bjuden på finlunch av en man, väldigt trevligt! Han insåg att han inte vågade/ville vara otrogen mot sin fru så det blev ingen andra träff med honom. Så lite på det temat du pratar om. Jag har haft flera träffar där det varit uttalat att vi inte ska ligga, mer bara umgås och prata och det är ofta om såna saker som du nämner. Tror inte att utomstående fattar hur mycket terapeutiskt arbete sexarbetare utför.😆

Om eran verksamhet hade legaliserats vad är då det första ni hade förändrat ?
Citera
2025-09-28, 17:44
Medlem
Lill-Anns avatar
Vi har tidigare varit inne på detta med vad som kan vara jobbigt med vissa kunder med prat och beteende. Vet inte hur ni andra känner, men såhär känner jag:

Vad jag kan tycka är lite jobbigt är när kunden pratar om sina barn. Långt ifrån alla som gör detta, men det har förekommit. De framställer sina barn på ett extremt positivt sätt. Då jag själv inte är förälder blir detta bara så jobbigt och speciellt i sådana här speciella situationer (annat är väl då någon pratar barn på vanliga jobbet - känns inte lika jobbigt). Jag kan inte förstå hur de känner för sina barn.

Så en outcall för några år sedan. Man i sina dryga 40. Frånskild. Han pratade iofs inte om sina barn, men på hyllan som löpte ovanför hans säng fanns tre porträttbilder av barn i typ 7- 13 års ålder. Två pojkar och en flicka. Redan då vi äntrade hans sängkammare kändes det som om barnen stirrade på mig . Ok jag nojjade lite🥺🤯.Så höll vi på lite och det blev så att jag red honom och jag kom i jämnhöjd med fotona och även om jag blundade så kändes det som om barnen såg vad vi gjorde och såg på mig vem jag var? Vad hade jag där att göra, liksom.

Kändes obehagligt.😱😱
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-28 kl. 17:53.
Citera
2025-09-28, 18:05
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Vi har tidigare varit inne på detta med vad som kan vara jobbigt med vissa kunder med prat och beteende. Vet inte hur ni andra känner, men såhär känner jag:

Vad jag kan tycka är lite jobbigt är när kunden pratar om sina barn. Långt ifrån alla som gör detta, men det har förekommit. De framställer sina barn på ett extremt positivt sätt. Då jag själv inte är förälder blir detta bara så jobbigt och speciellt i sådana här speciella situationer (annat är väl då någon pratar barn på vanliga jobbet - känns inte lika jobbigt). Jag kan inte förstå hur de känner för sina barn.

Så en outcall för några år sedan. Man i sina dryga 40. Frånskild. Han pratade iofs inte om sina barn, men på hyllan som löpte ovanför hans säng fanns tre porträttbilder av barn i typ 7- 13 års ålder. Två pojkar och en flicka. Redan då vi äntrade hans sängkammare kändes det som om barnen stirrade på mig . Ok jag nojjade lite🥺🤯.Så höll vi på lite och det blev så att jag red honom och jag kom i jämnhöjd med fotona och även om jag blundade så kändes det som om barnen såg vad vi gjorde och såg på mig vem jag var? Vad hade jag där att göra, liksom.

Kändes obehagligt.😱😱

Finns det något minne/minnen du/ni verkligen garvar åt när ni tänker tillbaka som har hänt vid träff ? Tabbe eller annat.
Citera
2025-09-28, 18:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Finns det något minne/minnen du/ni verkligen garvar åt när ni tänker tillbaka som har hänt vid träff ? Tabbe eller annat.

Lägg in backen i den här tråden så finner du.
Citera
2025-09-28, 18:36
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Lägg in backen i den här tråden så finner du.

Ok uppfattat 👍
Citera
2025-09-29, 07:50
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Om eran verksamhet hade legaliserats vad är då det första ni hade förändrat ?

Jag antar att du undrar vad som hade hänt om sexköp avkriminaliserades? Vår "verksamhet" är ju inte kriminaliserad. Jag förstår inte riktigt frågan faktiskt. Förändrat i vilket avseende? Men den här frågan hör inte hemma i den här tråden så vi lämnar det.
Citera
2025-09-29, 08:53
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Kändes obehagligt.😱😱

Jag har också varit med om kunder som pratar om sina barn på ett överdrivet positivt sätt. Blir himla konstigt faktiskt, så brukar ju folk inte göra på vaniljjobbet. Då är det ju mer vardagsprat och att folk ofta också klagar och gnäller på sina barn och stressigt att få ihop allt osv. Nu går det ju iofs inte att jämföra situationerna riktigt, men det där extremt positiva blir jobbigt på nåt sätt, man vet liksom inte riktigt vad man ska svara.

De flesta av mina stammisar har vuxna barn och det händer att de nämner dem ibland och det kan väl vara ok men liiiiite jobbigt när man fattar (t.o.m. vet) att de är i ens egen ålder. En kunds son gick på samma utbildning som en av mina kompisar och jag insåg att det lika gärna hade kunnat vara jag som gick den utbildningen. En annan kund pratade om ny bar i närheten där han bor och sa att han inte varit där, men att hans barn hade varit där. Det verkar mest vara yngre som går dit sa han. Ja, jag exempelvis. 😆

Annars är det väl situationen som gör att det blir knas när kunder pratar om barn. Även om man gör mkt GFE och gör långa träffar som påminner mycket om vanlig dejting så är det ändå väldigt inriktat på sex (för det mesta) så jag tycker inte att 11-åriga dotterns fantastiska framgångar i innebandy är ett bra samtalsämne.😅

Jag har iofs en del kunder som pratar om sina barn på ett sätt som är ok, typ bara nämner vad de ska göra i helgen eller liknande. Det är ju inte så konstigt tycker jag. Men ja jag fattar vad du menar med det där extremt positiva och att det blir konstigt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-09-29 kl. 09:10.
Citera
2025-09-29, 14:48
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag har också varit med om kunder som pratar om sina barn på ett överdrivet positivt sätt. Blir himla konstigt faktiskt, så brukar ju folk inte göra på vaniljjobbet. Då är det ju mer vardagsprat och att folk ofta också klagar och gnäller på sina barn och stressigt att få ihop allt osv. Nu går det ju iofs inte att jämföra situationerna riktigt, men det där extremt positiva blir jobbigt på nåt sätt, man vet liksom inte riktigt vad man ska svara.

De flesta av mina stammisar har vuxna barn och det händer att de nämner dem ibland och det kan väl vara ok men liiiiite jobbigt när man fattar (t.o.m. vet) att de är i ens egen ålder. En kunds son gick på samma utbildning som en av mina kompisar och jag insåg att det lika gärna hade kunnat vara jag som gick den utbildningen. En annan kund pratade om ny bar i närheten där han bor och sa att han inte varit där, men att hans barn hade varit där. Det verkar mest vara yngre som går dit sa han. Ja, jag exempelvis. 😆

Annars är det väl situationen som gör att det blir knas när kunder pratar om barn. Även om man gör mkt GFE och gör långa träffar som påminner mycket om vanlig dejting så är det ändå väldigt inriktat på sex (för det mesta) så jag tycker inte att 11-åriga dotterns fantastiska framgångar i innebandy är ett bra samtalsämne.😅

Jag har iofs en del kunder som pratar om sina barn på ett sätt som är ok, typ bara nämner vad de ska göra i helgen eller liknande. Det är ju inte så konstigt tycker jag. Men ja jag fattar vad du menar med det där extremt positiva och att det blir konstigt.

Ja alltså. Jag tycker det är lättare att lyssna på en kund som är arg på sin chef och pratar skit om denne, än att lyssna på "elvaåriga dotterns fantastiska framgångar i innebandy," som du skrev så så roligt.😅😂 Gillar inte att hans familj ska komma upp på bordet då vi är tillsammans. Skitsnack om chefen är mer neutralt samtalsämne, känner jag.

Men hur känner du för det jag beskrev om foton på hans barn?
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-29 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in