Citat:
Ursprungligen postat av
sverige13579
Alltså, ni tjejer som håller igång diskussionen här, det är ju ni man vill träffa. Man lär ju känna er som skriver ofta här på ett helt annat sätt än när man bara läser alla annonser .
Vuxna, smarta tjejer som sköter allt seriöst.
Men hur hittar man er?! 😊
Ni får gärna skriva ett pm till mig 😊
Flashback måste ändra sina regler för att det ska vara tillåtet.
Vi har diskuterat tidigare vilka sidor de flesta av oss håller hus. Vissa av oss har redan de kunder vi behöver och vill inte ha nya. Men ja, vi är nog inte så ovanliga som du verkar tro, du letar på fel ställen
Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Perfekt här kan jag äntligen passa på att fråga två saker 😃 Jag är nyfiken på ett par saker om ert yrke.
Har ni någon gång haft en kund som ångrat sig och inte velat ha sex utan som bara vill prata istället, vad pratade ni om i så fall?
Har ni någon gång haft en kund som har sett så rolig ut när han har sex så det har varit svårt att hålla sig för skratt?
Detta är jag som sagt nyfiken på 🙂
1. Ja det har hänt. Oftast har det varit att de vill prata om sex. Att de inte kan träffa "vanliga" tjejer, att de inte känner att de kan tillfredsställa kvinnor, att de känner sig dumma som är otrogna eller för att de köper sex... Listan är lång.
2. Ja, jag blundar för det mesta men ibland tittar man upp och ser Dumbledore med ett pedo-smile och svettpärlor. Bara att säga att man vill köra bakifrån i det läget :P eller blunda och säga att man kan njuta mer då... (eller hålla sig för skratt).