• 1
  • 2
2025-09-29, 11:38
Avstängd
Ja, vart köper ni fryst gyroskebab till ett bra pris. gärna 800g till 1kg. Schysst käk är vansinnigt dyrt och tror endast 225g. Jag var inne i en ica maxi och en stora coop men kunde inte hitta någon gyroskebab och detta är i storsthlm. Säljes bara schysstkäk för att efterfrågan inte är tillräcklig på gyros?

Likaså kan man ju inte hytta gyrossås på flaska, ni vet den där gulorgange vitlökssåsen med mer sting. Vad är hemligheten till att ha konstant tillgång till egen gyros i frysen, mina herrar och damer.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-09-29 kl. 11:43.
Citera
2025-09-29, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
Ja, vart köper ni fryst gyroskebab till ett bra pris. gärna 800g till 1kg. Schysst käk är vansinnigt dyrt och tror endast 225g. Jag var inne i en ica maxi och en stora coop men kunde inte hitta någon gyroskebab och detta är i storsthlm. Säljes bara schysstkäk för att efterfrågan inte är tillräcklig på gyros?

Likaså kan man ju inte hytta gyrossås på flaska, ni vet den där gulorgange vitlökssåsen med mer sting. Vad är hemligheten till att ha konstant tillgång till egen gyros i frysen, mina herrar och damer.

Bor du i Sthlm?

Testa isåfall Martinservera (Bromma & Årsta tror jag) som säljer storpack av det mesta.
Du kan bli kund direkt vid kassan genom att scanna en kod och regga dig, även för privatkunder.

Andra större städer har säkert liknande butiker.
Citera
2025-09-29, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Bor du i Sthlm?

Testa isåfall Martinservera (Bromma & Årsta tror jag) som säljer storpack av det mesta.
Du kan bli kund direkt vid kassan genom att scanna en kod och regga dig, även för privatkunder.

Andra större städer har säkert liknande butiker.

Jag kan ta mej till den i årsta men har för mej att det bara är för företag ?
Citera
2025-09-29, 12:04
Medlem
Citat:
Jag kan ta mej till den i årsta men har för mej att det bara är för företag ?

Jag har inget företag och handlar på Martinservera.

Edit, från hemsidan:

”Handla i Restaurangbutikerna

För företag, föreningar och privatpersoner.
Alla registrerade företag och föreningar kan kostnadsfritt ansöka om ett kundkort hos Martin & Servera Restaurangbutiker.

Är du privatperson som vill handla där proffsen handlar? Bli medlem i Matklubben.”

Man kan ju få för sig att det verkar som att det kostar att bli medlem där, men det kostar absolut inget alls.
Senast redigerad av Cooltrayne 2025-09-29 kl. 12:09.
Citera
2025-09-29, 12:16
Avstängd
East.Clintfoods avatar
Snabbgross har oxå, men vet inte om privatkunder kan handla där mera, vart ett undantag under "pandemin"
Citera
2025-09-29, 12:25
Medlem
Wikitomtes avatar
Lidl? Dom har mycket färdigsvarvat skitkött.
Citera
2025-09-29, 12:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wikitomte
Lidl? Dom har mycket färdigsvarvat skitkött.

Nä. Var på lidl igår. De har slutat sälja gyros-strimlor. De säljer en ris och gyros påsmix som inte alltid finns, som även är dåligt fördelad med kanske 80% ris och ärtor eller nåt.
Citera
2025-09-29, 12:29
Avstängd
Citat:
Jag har inget företag och handlar på Martinservera.

Edit, från hemsidan:

”Handla i Restaurangbutikerna

För företag, föreningar och privatpersoner.
Alla registrerade företag och föreningar kan kostnadsfritt ansöka om ett kundkort hos Martin & Servera Restaurangbutiker.

Är du privatperson som vill handla där proffsen handlar? Bli medlem i Matklubben.”

Man kan ju få för sig att det verkar som att det kostar att bli medlem där, men det kostar absolut inget alls.

ska bli medlem och kolla.
Citera
2025-09-29, 12:31
Medlem
Citat:
ska bli medlem och kolla.

Sist jag handlade (2månader sen) så hade mitt gamla medlemskap gått ut, men jag handlade som vanligt och reggade mig igen vid kassan bara.

Hur lätt som helst.
Citera
2025-09-29, 12:38
Avstängd
Citat:
Sist jag handlade (2månader sen) så hade mitt gamla medlemskap gått ut, men jag handlade som vanligt och reggade mig igen vid kassan bara.

Hur lätt som helst.

har registrerat. är det gratis eller? står att jag kan handla i årsta nu =
Citera
2025-09-29, 12:42
Medlem
Citat:
har registrerat. är det gratis eller? står att jag kan handla i årsta nu =

Ja, kostar inget.
Citera
2025-09-29, 12:50
Medlem