Citat:

Att ens beröra samtalsämnet av hur någon låter, när man är så "psykiskt naken" som under sex, det är ett ämne som jag i så fall skulle närma mig med väldigt stor försiktighet. 
Jag hade en sån 2023, aldrig hänt mig innan.
Och så mycket låter jag inte, fast jag låter och njuter. Jag skriker inte.
Jag tycker han borde ju bara varit glad, han fick massor av sex och jag åtrådde honom.
Har ni någonsin gjort sånt, fått en tjej att skämmas för att hon låter för mycket enligt er?
Han hade stort hus så inga direkta grannar så vem skulle höra oss.
Jo en gång tyckte han grannbåten hade hört oss, när vi var ute med hans båt.
Var det bara för han hade taskig självbild?
Vem bryr sig om någon hör, sex är något naturligt.
Hur tänker ni killar här?
Finns det några tjejer här som varit med om detta?
Och Må bra säger såhär - https://www.mabra.com/relationer/dar...du%20l%C3%A5ta

Och så mycket låter jag inte, fast jag låter och njuter. Jag skriker inte.
Jag tycker han borde ju bara varit glad, han fick massor av sex och jag åtrådde honom.
Har ni någonsin gjort sånt, fått en tjej att skämmas för att hon låter för mycket enligt er?
Han hade stort hus så inga direkta grannar så vem skulle höra oss.
Jo en gång tyckte han grannbåten hade hört oss, när vi var ute med hans båt.
Var det bara för han hade taskig självbild?
Vem bryr sig om någon hör, sex är något naturligt.
Hur tänker ni killar här?
Finns det några tjejer här som varit med om detta?
Och Må bra säger såhär - https://www.mabra.com/relationer/dar...du%20l%C3%A5ta
Och jag skulle nog aldrig närma mig ett sånt samtalsämne, om det inte fanns något konkret ärende med det hela; typ att grannarna kommer ringa in klagomål på oss osv.
Alternativt om hon inte verkar reagera alls under sex, och liksom "skickar en signal" till mig genom att vara tyst, att hon trivs inte med det sex vi har.
Typ så.
Har varit med så många kvinnor och olika personer njuter på helt olika sätt. Vissa är som kakmonstret, andra är mer döda sillar, och allt däremellan. Men alla har sin egna relation till upplevelsen av sex. En upplevelse som är hennes egen, som hon har med mig just där och då, men fortfarande är hennes egen, inom henne själv.
Det är svårt att veta varför just 'den' killen, som du talar om, gjorde som han gjorde. Man måste ha mycket mer rå-data om honom i relationen för att kunna kartlägga mer troliga spekulativa anledningar till varför han gjorde som han gjorde.
Men utifrån vad du skriver hittills, så låter det ju inte som social begåvning var en av hans starka sidor. Har du inte fått kommentarer av andra män tidigare, så är det här nog en reflektion av honom och social blindhet, snarare än av dig och hur du njuter av sex.
Det enda två sakerna jag noterar är
1) kommentaren "vem bryr sig om ifall någon hör när man har sex".
Kvinnor överlag brukar vara extremt uppmärksamma på sin omgivning när hon har sex, inte vilja "bli avslöjad", påkommen, eller ens hörd, och absolut inte sedd när hon har sex osv. Så du kanske tillhör det lite mer frigjorda spektrat av kvinnor när det gäller sex. Det är inget fel alls, i synnerhet inte om du inte fått kommentarer från andra män. Men det kan insinuiera att du skiter i om andra blir störda med.
2) Du insinuerar att du tänker på att reglera dina reaktioner och upplevelser av sex (t.ex. hur du låter i stunden) för att det ska passa mannen bättre. Hur hade du känt om han avslöjade att han så, för att du skulle gilla sex bättre?
Om det är något som män oftast gillar, så är det när hon kan vara 100% sig själv, inte alls reflektera över sig själv under sex överhuvudtaget.
Senast redigerad av Robbinist 2025-09-28 kl. 21:27.

Senast redigerad av Robbinist 2025-09-28 kl. 21:27.

tänker på dem på båten nära oss den kvällen. Den kvällen var magisk förutom den dumma kommentaren, fast det blev ju värre sen. Han hade mindervärdeskomplex, jag vet inte varför för jag tyckte han var underbar i stora. Vi har alla våra grejer.
 tänker på dem på båten nära oss den kvällen. Den kvällen var magisk förutom den dumma kommentaren, fast det blev ju värre sen. Han hade mindervärdeskomplex, jag vet inte varför för jag tyckte han var underbar i stora. Vi har alla våra grejer.