2025-09-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Det var ju fyra dagar kvar förra veckan? 🤔 Eller var det något annat? Har varken sett eller hört nåt om nåt stort och hemskt.

Det rörde tydligen något annat för det här började med nedräkning igår.
Citera
2025-09-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det rörde tydligen något annat för det här började med nedräkning igår.

Oj. Spännande. Verkar som de hittat många skelett i olika garderober, om det nu är det allt handlar om.
Eller så kanske hon är gravid för sjuttielfte gången.
Citera
2025-09-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Icas erbjudande.. Lindahls kvarg.. 3 st för 25 kr
Aaaaahaaaaaa... 😂
Citera
2025-09-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Antagligen inget av värde, dom blåser alltid upp allt för att vara relevanta sen blir det inget av det....ungefär som allt cool content C och Jacke skulle köra på Tuben .... det skulle välta nätet😂
Naturligtvis är det så. Den stora "nyheten" kommer vara helt värdelös, antingen någonting man redan känner till, eller något han vinklat.
Citera
2025-09-28, 18:26
Medlem
The bucket längtar visst väldigt mycket till oktober. Inte kan man längta så mycket till när ev kräftstjärten åtalas?

Dom tror seriöst att dom kommer vinna o slippa undan ekoskiten om rask o den andra misstänkte åtalas. Kan man verkligen vara så korkad?
Citera
2025-09-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Ah känns som det kan vara något i stil med att du känner någon som känner någon som är Julias förmyndare eller något liknande. Har inte hört något sådant tidigare.

Aldrig har jag hört det och jag tycker att jag har rätt bra koll.
Detta tänker jag inte tro på förrän det finns bevis då det är riktigt riktigt illa.
Citera
2025-09-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det där är ju rätt sjukt av dig att skriva ut enbart för att vinna en diskussion på Flashback. Till skillnad från det påståendet så har både Linnea och Chrippa själva lagt ut bevis mot varandra hur de betett sig framför barnet.

Jag tycker du tar detta lite långt och det är ju rätt uppenbart att om du har sådan här information (sann eller ej) så är du nära paret och då blir det ännu mer biased att läsa vad du skriver. Du skriver då inte ur ett neutralt läge som du försökt påskina utan för att få Julia att se klandervärd ut.

Jag håller med. Användaren verkar ha ett personligt agg mot Julia och lägger allt krut på att misskreditera henne därför anser jag att användaren är förblindad av avsky vilket kan påverka sanningshalten.

Jag tycker personligen att Chrippa och Linnéa klarar av att få Julia att se klandervärd ut alldeles själva.
Citera
2025-09-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKhan
Någon som har en uppdatering om åtalet mot honom? När ska nått ske.

Det finns väl minst två delar. Eko samt spel.
Jag vet att eko är den 17 okt.
Det andra vet jag inte.
Men han har väl inte tid med något av det. Han har fullt upp med annat som är viktigt tydligen.
Citera
2025-09-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
The bucket längtar visst väldigt mycket till oktober. Inte kan man längta så mycket till när ev kräftstjärten åtalas?

Dom tror seriöst att dom kommer vinna o slippa undan ekoskiten om rask o den andra misstänkte åtalas. Kan man verkligen vara så korkad?

Ja de tror verkligen att det inte kommer att bli något av det. Jag undrar hur många de kommer att slänga under bussen.

Hur många kan ha vittnat tro? Jag pratar om ekobrotten.
Citera
2025-09-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken

Är inte chrippa själv ett levande bevis för det? 🤔
Citera
2025-09-28, 19:13
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Då har du inte tagit del av hennes senaste lives för någon vecka sen där hon säger att hon är sjukskriven och man kan ju också vara deltids sjukskriven eller heltids sjukskriven.
Hon har sagt att hon jobbar med sociala medier för nån vecka sen och att hon inte tjänar en krona på sina sociala medier. Hur gör hon för att få sjukskrivning och ersättning från ett ”arbete” som inte ens omfattar tio timmar i veckan och inte har tjänat en krona på det?
Citera
2025-09-28, 19:18
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Aldrig har jag hört det och jag tycker att jag har rätt bra koll.
Detta tänker jag inte tro på förrän det finns bevis då det är riktigt riktigt illa.

Användaren ifråga är ju något av en expert på att använda falska grunder för sina argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in