Citat:
Ursprungligen postat av
SibenvonClark
Det finns ingen rimlig person/personer som skulle investera så mycket i en intetsägande person med noll inflytande. Och det beror på att det skulle ge Noll avkastning.
Det är inte så det fungerar en person behöver inte ha något inflytande i samhället för att bli gang stalkad. I Östtyskland så var majoriteten av stasis offer helt betydelselösa individer som funderade att sticka iväg till väst Berlin och för detta kunde dom bli förföljda i åratal av stasi. Som du ser behöver inte någon vara varken rik eller inflytelserik för att bli förföljd av kommunister.
Det här gang stalking nätverket är som ett parallellsamhälle dom har sina egna lagar och funderingar om vad som är rätt och fel.
Jag minns när jag blev störd en hel natt av några ungdomar som satt i en bil och spelade techno musik jag ringde flera gånger åt polisen och polisen kom dit 2 eller 3 gånger men dom slutade inte dom bara fortsatte. Till sist hände något konstigt det kom ut en gammal kvinna med en anteckningsbok och då slutade dom meddetsamma jag menar en jävla kvinna med en jävla anteckningsbok hade mer makt än polisen. 😒🤔
Sedan gick jag till polisstationen för att göra en anmälan mot dessa typer för jag hade register nummer på dessa typers bil som fortfarande stod parkerad utanför min bostad. När jag kom dit så var en polis som såg otroligt bekant ut det var den där arbetslösa parkarbetaren men som nu var klädd i polisuniform då förstod jag att det hela hade blivit iscensatt av nätverket.
Så dessa finns inom polisen och inom sjukvården precis överallt finns dom så om detta nätverk vill jävlas så kan dom jävlas riktigt ordentligt.
Helt random folk verkar ha mera makt än högt uppsatta poliser!? Har sett detta dessutom väldigt många gånger men nu förstår jag det här gang stalking nätverket är som en hemlig klubb och vissa till synes helt obetydliga människor kan ha väldigt mycket makt. Så varför skulle dom då inte kunna gang stalka helt obetydliga targeted individuals?