2025-09-28, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasker123
Precis så….
Vad är 2-300 miljoner kronor delat på flera miljardärer ute i världen?
Och vad är ett liv värt för dom eller den som vill ta del av potten?
1 mille för en miljardär är som en tusenlapp för en vanlig människa.

Fortfarande bortkastade pengar på att behöva jobba mer.
För att organisera krävs tid och engagemang. Likaså för att det inte ska läcka ut.
Så varför skulle någon krångla till det om man redan har pengar och inflytande.
Citera
2025-09-28, 10:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Du sänder alltså ingen källa utan en sida med ett skrivet påstående som raderats av NetanYahoo ...?

En icke fungerande referens och personangrepp angående alkoholism. Har du aldrig hört "Av barn och fyllhundar får man höra sanningen - Av barn og fulle folk får man høre sannheten."

“Mind Control Victims Europe – Yahoo Groups” https://groups.yahoo.com/neo/groups/...ns/topics/1095

A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies
By Anthony Forwood
Copyright 2012 © All rights reserved

Din länk ledde däremot till denna artikel:
"A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies
By Anthony Forwood2012".

"Many people suspect or believe that their thoughts are being read by mind-control technologies. Many of these people are already targets of ‘Voice to Skull’ (V2K) technology, with which the perpetrators are able to project sounds and voices into their head, and because of what the perps communicate to them in this way, they are often led to believe that the perpetrators are able to read their thoughts as well."
https://exposinginfragard.blogspot.c...d-reading.html

Du tror alltså att enda skälet Duncan skrev "sanning" var att han var full?

Det är sant att han dog av "alkoholmissbruk" och dödscertifikat kan du hitta själv. Enligt den jag sett från Dr. Len Bers egna X-konto.
Citera
2025-09-28, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasker123
Precis så….
Vad är 2-300 miljoner kronor delat på flera miljardärer ute i världen?
Och vad är ett liv värt för dom eller den som vill ta del av potten?
1 mille för en miljardär är som en tusenlapp för en vanlig människa.

Men du, jag kom faktiskt på en riktigt bra plott nu. Den heller och går att argumentera väl för.
Och dessutom oväntad!
Citera
2025-09-28, 16:31
Bannlyst
De som håller på så här har ofta blivit våldtagen av sin pappa under barndomen.
Citera
2025-09-28, 17:28
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Du sänder alltså ingen källa utan en sida med ett skrivet påstående som raderats av NetanYahoo ...?

En icke fungerande referens och personangrepp angående alkoholism. Har du aldrig hört "Av barn och fyllhundar får man höra sanningen - Av barn og fulle folk får man høre sannheten."

“Mind Control Victims Europe – Yahoo Groups” https://groups.yahoo.com/neo/groups/...ns/topics/1095

A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies
By Anthony Forwood
Copyright 2012 © All rights reserved

Din länk ledde däremot till denna artikel:
"A Primer on V2K vs. Mind-Reading Technologies
By Anthony Forwood2012".

"Many people suspect or believe that their thoughts are being read by mind-control technologies. Many of these people are already targets of ‘Voice to Skull’ (V2K) technology, with which the perpetrators are able to project sounds and voices into their head, and because of what the perps communicate to them in this way, they are often led to believe that the perpetrators are able to read their thoughts as well."
https://exposinginfragard.blogspot.c...d-reading.html

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du tror alltså att enda skälet Duncan skrev "sanning" var att han var full?

Det är sant att han dog av "alkoholmissbruk" och dödscertifikat kan du hitta själv. Enligt den jag sett från Dr. Len Bers egna X-konto.

Tror jag det:ditt dumhuvud whoco5:

Att ha dött av alkoholmissbruk bevisar vadå?

Att helnykterister talar sanning och att alkisar ljuger om i princip allt?
Citera
2025-09-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SibenvonClark
Menat som i att dom som stalkar har blivit våldtagna av sina pappor?

Handlar mer om register och personer man inte vill ha i samhället men också svartmålade syndabockar.

Kan exempelvis vara personer som har diagnos, hot mot konungen och rikets säkerhet, kriminell, bidragstagare, hemlösa, de som ej vill rätta sig i ledet osv. Kan vara många.
Citera
2025-09-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SibenvonClark
Det finns ingen rimlig person/personer som skulle investera så mycket i en intetsägande person med noll inflytande. Och det beror på att det skulle ge Noll avkastning.

Det är inte så det fungerar en person behöver inte ha något inflytande i samhället för att bli gang stalkad. I Östtyskland så var majoriteten av stasis offer helt betydelselösa individer som funderade att sticka iväg till väst Berlin och för detta kunde dom bli förföljda i åratal av stasi. Som du ser behöver inte någon vara varken rik eller inflytelserik för att bli förföljd av kommunister.

Det här gang stalking nätverket är som ett parallellsamhälle dom har sina egna lagar och funderingar om vad som är rätt och fel.

Jag minns när jag blev störd en hel natt av några ungdomar som satt i en bil och spelade techno musik jag ringde flera gånger åt polisen och polisen kom dit 2 eller 3 gånger men dom slutade inte dom bara fortsatte. Till sist hände något konstigt det kom ut en gammal kvinna med en anteckningsbok och då slutade dom meddetsamma jag menar en jävla kvinna med en jävla anteckningsbok hade mer makt än polisen. 😒🤔

Sedan gick jag till polisstationen för att göra en anmälan mot dessa typer för jag hade register nummer på dessa typers bil som fortfarande stod parkerad utanför min bostad. När jag kom dit så var en polis som såg otroligt bekant ut det var den där arbetslösa parkarbetaren men som nu var klädd i polisuniform då förstod jag att det hela hade blivit iscensatt av nätverket.

Så dessa finns inom polisen och inom sjukvården precis överallt finns dom så om detta nätverk vill jävlas så kan dom jävlas riktigt ordentligt.

Helt random folk verkar ha mera makt än högt uppsatta poliser!? Har sett detta dessutom väldigt många gånger men nu förstår jag det här gang stalking nätverket är som en hemlig klubb och vissa till synes helt obetydliga människor kan ha väldigt mycket makt. Så varför skulle dom då inte kunna gang stalka helt obetydliga targeted individuals?
Senast redigerad av Anders43J 2025-09-28 kl. 18:29.
Citera
2025-09-28, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det är inte så det fungerar en person behöver inte ha något inflytande i samhället för att bli gang stalkad. I Östtyskland så var majoriteten av stasis offer helt betydelselösa individer som funderade att sticka iväg till väst Berlin och för detta kunde dom bli förföljda i åratal av stasi. Som du ser behöver inte någon vara varken rik eller inflytelserik för att bli förföljd av kommunister.

Det här gang stalking nätverket är som ett parallellsamhälle dom har sina egna lagar och funderingar om vad som är rätt och fel.

Jag minns när jag blev störd en hel natt av några ungdomar som satt i en bil och spelade techno musik jag ringde flera gånger åt polisen och polisen kom dit 2 eller 3 gånger men dom slutade inte dom bara fortsatte. Till sist hände något konstigt det kom ut en gammal kvinna med en anteckningsbok och då slutade dom meddetsamma jag menar en jävla kvinna med en jävla anteckningsbok hade mer makt än polisen. 😒🤔

Sedan gick jag till polisstationen för att göra en anmälan mot dessa typer för jag hade register nummer på dessa typers bil som fortfarande stod parkerad utanför min bostad. När jag kom dit så var en polis som såg otroligt bekant ut det var den där arbetslösa parkarbetaren men som nu var klädd i polisuniform då förstod jag att det hela hade blivit iscensatt av nätverket.

Så dessa finns inom polisen och inom sjukvården precis överallt finns dom så om detta nätverk vill jävlas så kan dom jävlas riktigt ordentligt.

Helt random folk verkar ha mera makt än högt uppsatta poliser!? Har sett detta dessutom väldigt många gånger men nu förstår jag det här gang stalking nätverket är som en hemlig klubb och vissa till synes helt obetydliga människor kan ha väldigt mycket makt. Så varför skulle dom då inte kunna gang stalka helt obetydliga targeted individuals?

Du fick för engångs skull med ett exempel-motiv från dåtida händelse, som skulle kunna likna nutiden.
Men eftersom du inte har ett exempel på nutida så faller det.
Citera
2025-09-28, 21:25
Medlem
ElIzzards avatar
Vem då?
Citera
2025-09-29, 10:37
Medlem
Detta har inte jag skrivit men från tidigare inlägg:

Jag har precis börjat läsa ex-Illuminati och ex-Frimurares Leo Zagamis nya bok "Confessions of an Illuminati: past, present and future of Mind Control from Sun Tzu to MK-ULTRA and beyond (Vol. 11)" vilket är extrem insiktsfull även efter först kapitlet - boken nämner Targeted Individuals på sida 22 redan och ämnet i sig kommer tas upp i flera kapitel. Exempelvis har boken redan gett insikter om klassisk (psykologisk) konditionering, mesmerism, magi och hypnotism i introduktionskapitel vilket är hjälpsamt att förstå hur människor manipulera subtilt. Givetvis kommer jag att dela information från boken här framöver och förhoppningsvis kommer vi närmare sanningen.

Erkännande från din video är det övertygande i flera aspekter:
Majoriteten av påstådda GS-måltavlor är mentalt sjuka, hypokondriker och söker uppmärksamhet
Antalet GS-måltavlor är väldigt få - kanske några 100-tal i USA
Antalet GS-förövare hålls minimalt också - endast de som kan påverka GS-måltavlan
GS-handlers är empatistörda psykopater som tjänar pengar att leva ett mycket gott liv och därmed används det för att inte ha empati eller visselblåsa - många incitament finns att hålla det hemligt
Schizofreni är populär sjukdom som används för att diskreditera riktiga GS-måltavlor
Mentalt sjuka inom exempelvis schizofreni används för att fylla TI-sällskapet genom att sådana CIA-tillgångar som Dr Robert Duncan påstår att staten skjuter V2K-röster i personer och därmed tror schizofrena, schizo-effektiva, paranoida, narcissister etc. att de är GS-måltavlor
CIA och myndigheter har en lång historia i att hemligt och oetiskt experimentera på och använda psykiskt sjuka för deras agenda - oftast via rekryterade psykiatriker och psykologer globalt sett
CIA är den ytterst ansvarige myndigheten enligt erkännandet och de vet om GS-operationerna.

Historiskt sett blev MK ULTRA och andra CIA-operationer avslöjat offentligt i Church-förhören i 1973 och därefter blev sådana oetiska operationer av CIA förbjudna mot USA-medborgare. Att fysiskt våld unviks är för operationens fördel eftersom fysiskt våld kan bevisas och dokumenteras samt vill få GS-förövare faktiskt utföra våld även mot kompensation (om inte t.ex. kriminella). Den "skada" som uppkommer av GS-stimuli är osynlig eftersom den är psykologisk och manifesteras som stress, oro, trauma och paranoia samt som psykisk sjukdom om det nu verkar som artificiell schizo-effektiv störning.

Men det är också en vilseledande taktik att vi ska fokusera på sjukdomar istället för psykologiska operationer och psykologisk krigföring. Om de kan diskreditera vår observations- och bedömingsförmåga kan GS-gruppen också komma undan med deras olagliga aktiviteter.

Efter attackerna i USA år 2001 fick underrättelsetjänsterna enorma budget att utvidga deras spionverksamheter globalt sett och därmed finns det medel att utföra många flera undangömda psykologiska operationer med påverkansoperationer mot i princip vem som helst. Ingen direkt översyn finns i hemliga operationer och dessa operationer kan även outsourcas till privata företag som drivs av f.d. militärer och underrättelse därmed finns absolut ingen statlig översyn.

GS-stimuli är gjord för psykologisk påverkan på GS-måltavlan. Deras huvudsakliga mind control-metoder baseras i sublima meddelanden och miljökontroll (kontrollera personer i vår sociala nätverk eller flöde i sociala media exempelvis). Deras mål är att få kontroll av oss genom det undermedvetna - att vi inte vet att vår fria vilja är manipulerat. En s.k. "undetectable mind control slave". Därför upprepar de samma saker om och om igen över en lång tid och studerar våra reaktioner och vårt beteende nära. GS-gruppen vill finjustera all form av psykologisk operation specifikt för att få fram en viss tro och ett beteende av oss. I min personliga syn kan det ses mer som ett hypergame-spel med fasta regler och obalans i information där huvudspelare GS-måltavlan saknar information om spelet annat än att det existerar ett spel och således måste anpassa sig, observera reglerna och "spela med". Det GS-gruppen desperat vill är att GS-måltavlor ska spela deras spel - att upptäcka GS-stimuli och agera på det.

En medelsvensson som blir utsatt för psykologiska operationer och påverkansoperation kommer efter en tid att uppvisa beteende som anpassas efter hypergame-spelet som undvikande av sociala möten, stress, paranoia etc. - frågan är hur en person hanterar spelet och bygger mental motståndskraft mot GS-stimuli. Reglerna är uppenbara i att om GS-måltavlor ifrågasätter blir det snabbt bortförklarat och vi upplever gaslightning.

En av deras mål är att manipulera GS-måltavlor att dessa blir provocerade. Det bästa sätt att bryta ner ego och vilja är att förnedring. Genom att vi påpekar GS-stimuli utfört att vår omgivning blir vi förnedrade av vårt egna beteende eftersom GS-förövare är tillsagda att observera vad vi gör och förneka GS-stimuli i syfte att se hur mycket vi tror på det som sker och därmed får GS-gruppen information om hur väl deras psykologiska operationer har effekt.

Att GS-stimuli utförs via sociala media, sociala omgivningen och andra medel tyder på en full-dominans attack via information med psyket som mål - total perceptionshantering är önskade utfallet. Även de äldsta psykologiska experiment visar på att personer kontrolleras och ändras mest vid manipulation av deras miljö - alltså kan GS-gruppen kontrollera informationen och utföra GS-stimuli kan de kontrollera hur vi utvecklas, vad vi tror på och i slutet vårt beteende. Därför läggs enorma resurser på att kontrollera vår miljö i alla aspekter eftersom GS-måltavlor får inte veta att de är utvalda för hjärntvättning, programmering och kontroll eller alternativt studie i psykologi och medicin där testobjektet måste verka i den naturliga miljön. Vad GS-förövare inte ofta förstår är att även de är studerade, manipulerade och utnyttjade i spelet.

I min egna bedömning är det här i synnerhet mer än enbart myndigheter som ska psykologiskt trakassera en individ genom att kontrollera dennes miljö i alla avseenden. Lokala myndigheterna och dylikt är lika mycket pjäser som andra spelare i hypergame-spelet där allt manipuleras i syfte av GS-måltavlan och dennes perceptionshantering. Generellt sett kan vi inte tro på det som påstås i synnerhet om det här grundar sig i illusion, bedrägeri och lögner. Det är mycket troligt att alla blir bedragna om vilka som egentligen ansvarar och deras sanna agenda. Men två saker är tvärsäkra: omfattande påverkan mot GS-måltavlan och GS-operationens undangömda natur som ska hemlighållas till all kostnad.
Senast redigerad av Rasker123 2025-09-29 kl. 10:49.
Citera
2025-09-29, 10:40
Medlem
Kika detta
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Samhället är grundlurat i att tro på oetiska och olagliga "operationer" som ska "hjälpa". Kontrollsystemet som används är i grunden amoralisk och strider mot mänskliga rättigheter. Det handlar också om social kontroll - att kontrollera delar av samhället som ska tryckas ner. Hur kan en familj förstöras? Genom att vända familjen mot en familjemedlem. Divide and conquer. Typisk kultmentalitet. Men det är inge kulter som direkt har kontroll av statliga myndigheter och militär-underrättelse verksamheter som ska "hjälpa" samhället. GS är multi-nivå bedrägeri där ena lagret tror att de "hjälper" samhället genom att sabotera, förstöra och provocera i syfte att "undersöka" reaktioner och "experimentera".

Folket är urdumt och lättlurat men projekterar det på GS-måltavlor. GS-förövare tror att de tjänstgör staten och mäktiga "Illuminati".

GS är en PSYOP-operation som kombinerar sanning med lögner. GS-måltavlor är lurade till att tro på sjuka saker eftersom det handlar i grunden om perceptionshantering och infiltration av ens hjärna genom sociala nätverk, sociala media och massmedia. Vissa blir schizofrena av det; vissa får PTSD; vissa begår självmord osv. Det är extremt oetiskt. Men folk är lurade och hjärntvättade av andra PSYOPS för att få medhåll i GS och följa GS-handlers och GS-agendan till slutet av en GS-måltavlas "GS-program".

Det rör sig om 5:e generationens psykologiska krigföring och s.k. "Nudge Technology" där GS-måltavlor blir "knuffade" till vissa utfall via civila men (manipulation genom social nätverk, sociala media och massmedia) som ens vänner, familj, kollegor etc. - hur det än vänds används GS till att kontrollera samhället och tjänstgöra den hemliga elitens viljor. GS-operationen via militär-underrättelse hela hålls hemligt genom att beskylla olika PSYOPS som demoner, mind control-vapen, mentala störningar och konspirationer ska förklara varför GS existerar när det är konstruerat via GS-gruppen i största hemlighet.

Eliten bakom GS kan använda GS-systemet till att förstöra personer de inte "gillar". Det är inte alls för något "högre syfte" - det är rena olagliga metoder till misär, förstörelse och skapar oro och stress i samhället. Tro inte på agendan - det kan användas mot dig i framtiden! Vart går 1000-tals miljarder i försvarspengar i väst årligen? I att kontrollera samhällen i hemlighet och "försvara" det samt också att skapa hot och därmed legitimitet till att försvarsbudget hålls höga i synnerhet för PSYOPS och kognitiv krigföring. Det är storskalig bedrägeri.
Citera
2025-09-29, 22:54
Medlem
Så en summering av er. Hundra procent av befolkningen ser er som knäppgökar och totala dårar. En del av er har diagnoser. Finns ett gang stalking nätverk så kallar de den här knäppgökstråden. att ens föra dialog med er är en direkt dårstämpling. Allt ni länkar är totalt värdelöst. Ni skriver hela essäer absolut nonsens.
Vill någon sätta upp target på er så är det för era psykoser, att ni är labila bråkstakar och virrpannor. Men även i den tillvaron hade ni bara lagt tyngden på saker ni fantiserar ihop. CIA, FBI, utomjordingar, frimurare, inbillningssjukdomar och annat efterblivet trams.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2025-09-29 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in