2025-09-27, 13:32
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ha ha!!😆

Någon gång har det hänt att jag föreslagit kunden att börja träna fler träningsformer än sex, men är inte utbildad Pt, så jag avstår för närvarande sådan karriär.

Rätt många av mina kunder och före detta kunder hade nog behövt en livsstilsförändring, med kraftigt minskat BMI och andra matvanor.

Om jag uttrycket mig försiktigt.😇

He.😺😺

Jag fattar.
Pt är ju inte skyddad yrkestitel som usk så kbk😀. Skämt och sido hade jag varit kund hade träning som skapar endorfiner + dusch och käk osv låtit som en bra helhet. Det ena ger ju det andra. Haha buisness.
Citera
2025-09-27, 14:41
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ha ha!!😆

Någon gång har det hänt att jag föreslagit kunden att börja träna fler träningsformer än sex, men är inte utbildad Pt, så jag avstår för närvarande sådan karriär.

Rätt många av mina kunder och före detta kunder hade nog behövt en livsstilsförändring, med kraftigt minskat BMI och andra matvanor.

Om jag uttrycket mig ... försiktigt.😇

He.😺😺

Hur var det i början när du träffade första kunderna, var Lill-Ann nervös eller funkade allt perfekt redan från start? 🤗

Har du några favoritkunder och då menar jag inte ekonomiskt utan kunder som är extra trevliga och charmiga som du gillar lite extra att träffa? 😊
Citera
2025-09-27, 16:23
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Hur var det i början när du träffade första kunderna, var Lill-Ann nervös eller funkade allt perfekt redan från start? 🤗

Har du några favoritkunder och då menar jag inte ekonomiskt utan kunder som är extra trevliga och charmiga som du gillar lite extra att träffa? 😊

Klart det var nervöst och är fortfarande då jag ska möta nykomlingar. Vet inte vad jag ska jämföra det med ⚖️ så ni som frågar ska förstå❓Inte som att bli raggad på krogen och inte som att komma på anställninhsintervju.👥Vet inte vad jag ska jämföra med? En främling du ska vara intim med, men tänker ibland "every man has the same", att det är sex det handlar om och lusten är densamma hos de olika männen, yngre som äldre, kort som lång, smal som tjock.

Ja, många favoriter som kommit och gått, några som är kvar. Snälla och hänsynsfulla män står högt i kurs hos mig.🏆 Så när vi haft sex några gånger desto bättre blir det. Eldiga 🔥och hungriga män är de bästa. Hungriga magar skriker högst!!📢
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-27 kl. 16:35.
Citera
2025-09-27, 18:20
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Klart det var nervöst och är fortfarande då jag ska möta nykomlingar. Vet inte vad jag ska jämföra det med ⚖️ så ni som frågar ska förstå❓Inte som att bli raggad på krogen och inte som att komma på anställninhsintervju.👥Vet inte vad jag ska jämföra med? En främling du ska vara intim med, men tänker ibland "every man has the same", att det är sex det handlar om och lusten är densamma hos de olika männen, yngre som äldre, kort som lång, smal som tjock.

Ja, många favoriter som kommit och gått, några som är kvar. Snälla och hänsynsfulla män står högt i kurs hos mig.🏆 Så när vi haft sex några gånger desto bättre blir det. Eldiga 🔥och hungriga män är de bästa. Hungriga magar skriker högst!!📢

Snälla, hänsynsfulla, eldiga 👨‍🚒 hungriga. Det låter som det är bra killar du har som kunder. Hoppas dom är snälla mot dig och dina kollegor 👍

Du verkar vara en duktig kundvårdare.
Citera
2025-09-27, 21:04
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Snälla, hänsynsfulla, eldiga 👨‍🚒 hungriga. Det låter som det är bra killar du har som kunder. Hoppas dom är snälla mot dig och dina kollegor 👍

Du verkar vara en duktig kundvårdare.

"Att göra en kund nöjd i varje givet läge är ett privilegium.", säger min pappa.

Men han är i en helt annan bransch.😺😺
Citera
2025-09-27, 23:04
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har aldrig haft en träff helt utan sexuellt innehåll. Det har hänt typ en gång att kunden inte vill att jag rör honom alls, men han ville ändå röra mig, gå ner mig på osv. Jag har haft en del kunder som inte vill kyssa mig, men de kunderna har ändå velat ligga med mig.

Haha, ja det har hänt. 😅

Ja, en del avstår gärna kyssar, men gå ner på mig och sedan ligga går bra.👍

Minns ett outcall för något år sedan. Fåordig man, sa knappt hej, då jag kom. Sa bara att jag skulle ställa mig på alla fyra i hans soffa i vardagsrummet. Jag var inte uppvärmd av smek och kyssar och så klart var jag torr som en obredd smörgås.

Han höll på länge och det var hur tråkigt som helst, så jag roade mig med att räkna förbipasserande fordon nere på Västerbron. 🚙 🚐 🚗 🚚 🚓 🚌 🚲 🏍️ 🚕

Jösses.😅😂🤣
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-27 kl. 23:10.
Citera
2025-09-28, 09:02
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Haha perfekt ju 😂

Jag tänker på en film, jag tror den heter farväl Las Vegas. Nicolas Cage spelar en man som träffar en kvinna som säljer sexuella tjänster och han vill just bara prata med henne när dom träffas. Sen blir han kär i henne givetvis 🥰

Har du haft någon kund någon gång som blivit lite kär i dig?
Hmm, svårt att säga. Jag har haft en som har sagt att om han var 30 år yngre så skulle han vilja vilja bli ihop med mig, men annars vet jag inte. De flesta jag träffar är gifta och är inte ute efter ett nytt förhållande, så de kanske inte får känslor så lätt, eller så visar de inte om de fått känslor för mig. Jag har haft en del singelkillar där jag misstänkt att de vill dejta mig "på riktigt", men de har inte sagt det rakt ut.
Citera
2025-09-28, 09:23
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Alltså, ni tjejer som håller igång diskussionen här, det är ju ni man vill träffa. Man lär ju känna er som skriver ofta här på ett helt annat sätt än när man bara läser alla annonser .
Vuxna, smarta tjejer som sköter allt seriöst.
Men hur hittar man er?! 😊
Ni får gärna skriva ett pm till mig 😊
Flashback måste ändra sina regler för att det ska vara tillåtet.

Vi har diskuterat tidigare vilka sidor de flesta av oss håller hus. Vissa av oss har redan de kunder vi behöver och vill inte ha nya. Men ja, vi är nog inte så ovanliga som du verkar tro, du letar på fel ställen

Citat:
Perfekt här kan jag äntligen passa på att fråga två saker 😃 Jag är nyfiken på ett par saker om ert yrke.

Har ni någon gång haft en kund som ångrat sig och inte velat ha sex utan som bara vill prata istället, vad pratade ni om i så fall?

Har ni någon gång haft en kund som har sett så rolig ut när han har sex så det har varit svårt att hålla sig för skratt?

Detta är jag som sagt nyfiken på 🙂
1. Ja det har hänt. Oftast har det varit att de vill prata om sex. Att de inte kan träffa "vanliga" tjejer, att de inte känner att de kan tillfredsställa kvinnor, att de känner sig dumma som är otrogna eller för att de köper sex... Listan är lång.

2. Ja, jag blundar för det mesta men ibland tittar man upp och ser Dumbledore med ett pedo-smile och svettpärlor. Bara att säga att man vill köra bakifrån i det läget :P eller blunda och säga att man kan njuta mer då... (eller hålla sig för skratt).
Citera
2025-09-28, 09:54
Avslutad
Citat:
Ha ha!!😆

Om jag uttrycket mig ... försiktigt.😇

He.😺😺

Det där har jag aldrig förstått. Som man löser det sig automatiskt att det inte går att idka samliv med en ful, fet & äcklig kvinna. Det är ju lixom klassikern om man håller på att få stånd vid något jobbigt tillfälle att tänka på Johanna Nordström så är det löst. Men hur gör man som kvinna för att stå ut, är det bara smörja, blunda och thinnerdusch som gäller? Dåliga andedräkter tex går knappast att blunda bort, rycker man fram en mundusch och sprayar i käften då? Eller bara be han suga på en urinoarsten tills det är klart?
Citera
2025-09-28, 10:15
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Det där har jag aldrig förstått. Som man löser det sig automatiskt att det inte går att idka samliv med en ful, fet & äcklig kvinna. Det är ju lixom klassikern om man håller på att få stånd vid något jobbigt tillfälle att tänka på Johanna Nordström så är det löst. Men hur gör man som kvinna för att stå ut, är det bara smörja, blunda och thinnerdusch som gäller? Dåliga andedräkter tex går knappast att blunda bort, rycker man fram en mundusch och sprayar i käften då? Eller bara be han suga på en urinoarsten tills det är klart?

Jag fejkar och tänker på något annat eller på en annan man. Alkoholdoft är ingen höjdare och en del män utsöndrar en stark doft ( som en getabock) och detta kan " gifta" sig med min hud och doften svagt finnas kvar, trots dusch.

Som jag skrev innan spelar det ingen roll om mannen är storvuxen eller småvuxen; jag brukar få ont i ländryggen om vi gjort det i missionären.😬

En tjock man kan ha sin tjusning det också; jag liksom förvinner under honom. Nackdelen är att de är otympliga i andra sammanhang, som att vi ska byta samlagdställning. Många vill bara ligga rak långa på sängen och att jag rider honom.🏇
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-28 kl. 10:23.
Citera
2025-09-28, 10:28
Avslutad
Citat:
Jag fejkar och tänker på något annat eller på en annan man. Alkoholdoft är ingen höjdare och en del män utsöndrar en stark doft ( som en getabock) och detta kan " gifta" sig med min hud och doften svagt finnas kvar, trots dusch.

Som jag skrev innan spelar det ingen roll om mannen är storvuxen eller småvuxen; jag brukar få ont i ländryggen om vi gjort det i missionären.😬

En tjock man kan ha sin tjusning det också; jag liksom förvinner under honom. Nackdelen är att de är otympliga i andra sammanhang, som att vi ska byta samlagdställning. Många vill bara ligga rak långa på sängen och att jag rider honom.🏇

Huh, getabock Det sista kan jag förstå, avståndet till näsan maximeras ju på det sättet. Men imponerande ändå att kunna se några positiva aspekter av det hela
Citera
2025-09-28, 11:01
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj

1. Ja det har hänt. Oftast har det varit att de vill prata om sex. Att de inte kan träffa "vanliga" tjejer, att de inte känner att de kan tillfredsställa kvinnor, att de känner sig dumma som är otrogna eller för att de köper sex... Listan är lång.

2. Ja, jag blundar för det mesta men ibland tittar man upp och ser Dumbledore med ett pedo-smile och svettpärlor. Bara att säga att man vill köra bakifrån i det läget :P eller blunda och säga att man kan njuta mer då... (eller hålla sig för skratt).

Hahaha! Bakifrån är bästa ställningen vid såna tillfällen. 😂 Den är nog vad jag föredrar när jag kör SW faktiskt, den är så opersonlig och inte intim alls. Och den innebär ju ingen ansträngning för mig.😅 Jag skrattade gott åt Lill-Anns bilar på Västerbron. Jag har gjort samma men kollat titlarna i bokhyllan eller räknat fönster på andra sidan gatan.

De flesta av mina kunder gillar ju GFE och vill ha missionären och ridning och annat så det blir inte så mycket doggy för mig. Jag har två kunder som verkligen ser helt galna ut när de kommer. En får typ som spasmer i hela kroppen och även i ansiktet och jag är alltid ovanpå så jag ser allt. Samma med den andra, jag är ovanpå och när han kommer så ligger han med vidöppen mun och uppspärrade och ögon och ögonen liksom rullar. Typ som en i tecknad film. Gulliga och fina kunder som jag gillar, men de ser VÄLDIGT roliga ut när de kommer.😁

Jag har haft flera träffar där vi inte har haft sex. Jag blev bjuden på finlunch av en man, väldigt trevligt! Han insåg att han inte vågade/ville vara otrogen mot sin fru så det blev ingen andra träff med honom. Så lite på det temat du pratar om. Jag har haft flera träffar där det varit uttalat att vi inte ska ligga, mer bara umgås och prata och det är ofta om såna saker som du nämner. Tror inte att utomstående fattar hur mycket terapeutiskt arbete sexarbetare utför.😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in