Jag tycker att det är vidrigt att män får sitta och dregla över kvinnliga kändisar på det här sättet. Män kommenterar, på ett nedlåtande sätt, deras kroppar och vad dom vill göra med den. Stackars Anna Brolin som är en sån begåvad journalist
Jag tycker att det är vidrigt att män får sitta och dregla över kvinnliga kändisar på det här sättet. Män kommenterar, på ett nedlåtande sätt, deras kroppar och vad dom vill göra med den. Stackars Anna Brolin som är en sån begåvad journalist
Detta är Flashback. Välkommen. Det är så det ser ut.
Det verkar inte finnas några gränser för vad dom får skriva här. Dom som skriver nedlåtande om kvinnor spär på kvinohatet och bristen på respekt för kvinnor i samhället.
Senast redigerad av enfindam 2025-08-27 kl. 15:07.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!