Citat:
1. Det er riktig
2. Det er riktig
3. Man vet ikke når kabinen har løsnet. Men sannsynligvis ikke da båten kantret.
4. Først når man eventuelt finner kabinen, så kan man fastslå om jenta ligger der eller ikke. Med min kjennskap til Norskehavet og strømninger, så vil man ikke finne verken kabinen eller jenta om strømmen har ført de ut i åpent hav,
Det virker som om du som kommer fra Sverige som ennå ikke har klart å oppklare hva som skjedde da Estonia kantret i Østersjøen og nesten 900 mennesker mistet livet, forventer at norsk politi skal ha alle svar ett døgn etter denne ulykken.
Jeg skal la være å vri kniven ytterligere rundt ved å trekke fram en annen svensk misère, nemlig etterforskningen av mordet på Olof Palme
2. Det er riktig
3. Man vet ikke når kabinen har løsnet. Men sannsynligvis ikke da båten kantret.
4. Først når man eventuelt finner kabinen, så kan man fastslå om jenta ligger der eller ikke. Med min kjennskap til Norskehavet og strømninger, så vil man ikke finne verken kabinen eller jenta om strømmen har ført de ut i åpent hav,
Det virker som om du som kommer fra Sverige som ennå ikke har klart å oppklare hva som skjedde da Estonia kantret i Østersjøen og nesten 900 mennesker mistet livet, forventer at norsk politi skal ha alle svar ett døgn etter denne ulykken.
Jeg skal la være å vri kniven ytterligere rundt ved å trekke fram en annen svensk misère, nemlig etterforskningen av mordet på Olof Palme
Jag vet inte om det är språkförbistring men det är andra gången du väljer att påpeka saker som jag redan skriver i mitt inlägg. Jag försöker bara påpeka fakta. Fakta denna gången var att det HAR förekommit många olika uppgifter i tidningarna som är motsägelsefulle (se punkterna).
MEN jag skriver också att citat:
"Vilket inte är konstigt så här tätt inpå olyckan."
samt citat
"förhoppningsvis kommer svar på dessa framöver."
Jag har alltså aldrig skrivit att jag förväntar mig att norsk polis ska ha alla svaren dygnet efter olyckan vilket tydligt framgår av citaten ovan.
Det jag påpekade är att uppgifterna i tidningarna inte stämmer överens.
Du behöver läsa bättre vad jag skriver så du inte påpekar sådant som jag redan skrivit i min text. Det blir irriterande.